Masz sugestie co do wyglądu logo w formie rysunku, szkicu lub zdjęcia? Wyślij je PO złożeniu zamówienia na adres kontakt@robimylogo.pl Niestety nie ma możliwości dołączania plików do formularza zamówienia.
Jest to możliwe w ramach pakietu Double Premium lub VIP. Wyślij nam obecne logo mailem a odpowiemy czy jest to możliwe i w jakim pakiecie.
Logo typograficzne to logo składające się wyłącznie z tekstu.
Czas realizacji projektu, a dokładnie wysłanie kompletu propozycji logo zgodnie z ilością w zamówionym pakiecie, wynosi standardowo 14 dni roboczych. Termin ten będzie też wyświetlony jako data aktualna w momencie składania zamówienia. Podczas składania zamówienia jest możliwość przyśpieszenia realizacji, za dodatkową opłatą, do 3 dni roboczych lub na 1 dzień roboczy. Ceny usługi szybszej realizacji dostępne są na stronie robimylogo.pl/zamowienie. Pamiętaj, że czas realizacji projekty liczony jest od momentu wysłania przez robimylogo.pl potwierdzenia wpłaty. Zwykle następuje to w kilka minut po dokonaniu płatności przez system Dotpay.
Niestety nie ma takiej możliwości. Płatność pobierana jest zawsze z góry za pomocą szybkich przelewów bankowych lub karty płatniczej.
Za zamówienie na robimylogo.pl możesz zapłacić wyłącznie online za pomocą Przelewy24. Obsługiwane formy płatności to: szybkie przelewy, karta płatnicza, BLIK.
Niestety nie ma takiej możliwości. W momencie płatności wystawiana jest automatycznie Faktura VAT. Faktura wystawiana jest na osobę fizyczną lub firmę, zgodnie z danymi przekazanymi w formularzu zamówienia na robimylogo.pl/zamowienie
Nie, zaliczka (w potocznym rozumieniu) nie jest pobierana. Płatność jest z góry w całej kwocie zamówienia.
Zgodnie z obowiązującym prawem nie ma możliwości zwrotu środków dla usług wykonywanych na indywidualne zamówienie. Natomiast, jeśli nie zaczęliśmy jeszcze prac graficznych nad Twoim zamówieniem wówczas istnieje możliwość zwrotu środków.
Ubiegać o zwrot środków możesz się wyłącznie co do niewykonanych jeszcze usług dodatkowych. Przykładowo: zamówiłeś logo oraz projekt wizytówek. Przesłane propozycje i poprawki nie przypadły Ci do gustu. Nie chcesz realizować opłaconego projektu wizytówek. Wówczas możesz prosić o zwrot środków w kwocie projektu wizytówek.
Niestety nie jest to możliwe. Faktura jest wystawiana w momencie przyjęcia środków za zamówienie, czyli w dniu złożenia zamówienia. Jeśli ta sytuacja cię dotyczy skontaktuj się z Nami pod kontakt@robimylogo.pl
Poprawki można zgłaszać w ciągu 7 dni od otrzymania projektów/odpowiedzi od pracownika robimylogo.pl. O ile poprawki przysługują oraz są wystarczająco precyzyjnie wskazane, zostaną wprowadzone do projektu w terminie 7 dni roboczych od ich otrzymania przez grafika odpowiedzialnego za projekt.
W cenie projektu wizytówek uwzględniona jest jedna poprawka. Jeśli masz jakieś sugestie co do wyglądu wizytówek, opisz to w formularzu zamówienia lub w mailu na kontakt@robimylogo.pl
Za poprawki rozumie się każdą niewielką modyfikację graficzną przesłanej propozycji, w szczególności: zmiany wielkości liter, zmiany czcionki, zmiany koloru tekstu, przeniesienie elementów projektu, zmiany kompozycji. Poprawkami nie są natomiast nowe propozycje odbiegające od pierwszej propozycji projektu, w szczególności: zmiany sygnetu/ikony/obrazka, kolorystyki gradientu elementów wektorowych.
Każda modyfikacja liczy się osobno, przykładowo zmiany zbiorcze polegające na zmianie koloru i kroju czcionki będą liczyły się jako dwie poprawki.
Niestety, nie jest to możliwe. Aby otrzymać nową propozycję należy wykupić nowy pakiet. Poprawkami w robimylogo.pl nie są nowe propozycje odbiegające od wysłanych propozycji projektu, w szczególności: zmiany sygnetu/ikony/obrazka, kolorystyki gradientu elementów wektorowych.
Ilość propozycji zależy od wybranego pakietu i wacha się od 1 do 4 propozycji. Za propozycję uznawana jest unikatowa kompozycja tekstowa lub graficzna. Każda z propozycji wysyłana jest ze znakiem wodnym.
Niezależnie od wybranego pakietu klient otrzymuje zawsze JEDEN zestaw finalnych plików, tj. do jednej wybranej propozycji logo.
Projekty dodatkowe jak wizytówki i papier firmowy wysyłamy w plikach z zablokowaną możliwością edycji. Możesz je natomiast bez problemu otworzyć na swoim komputerze lub wysłać do drukarni.
Przeniesienie praw majątkowych do projektu to opcja dodatkowo płatna. Możesz ją wybrać WYŁĄCZNIE w trakcie składania zamówienia. Prawa majątkowe do projektu są przenoszone po zakończeniu prac nad projektem. Otrzymasz list tradycyjny z podpisaną przez nas umową.
W naszej pracy korzystamy z doświadczenia naszych grafików i dokładamy wszelkich starań, aby kompozycje nie łamały praw własności osób i firm trzecich. Mimo dobrej woli nie możemy jednak zagwarantować, że ktoś na świecie nie wymyślił czegoś podobnego przed nami.
Licencja daje Ci wyłacznie możliwość posługiwaniem się projektem logo. Jako że my jako Autor pozostajemy właścicielem projektu pewne elementy możemy wykorzystać przy naszych innych pracach. Przy projektowaniu logo z myślą o przekazaniu praw majątkowych logo jest zawsze w 100% unikatowe. Wykupując przeniesienie praw majątkowych masz możliwość skutecznej ochrony prawnej projektu logo oraz rejestrowania go jako znak zastrzeżony. Jeśli finansujesz zamówienie w naszym serwisie ze środków z dotacji prawdopodobnie będziesz potrzebował przedstawić nasze oświadczenie o przeniesieniu praw majątkowych stosownej instytucji rozliczającej dofinansowanie.
Wizytówki, jak inne projekty wyszczególnione w formularzu zamówienia pod "Usługi dodatkowe" wysyłamy zawsze w jednej wersji. Dokładamy wszelkich starań, aby materiały identyfikacji wizualnej jak najlepiej oddawały styl projektu logo. Jeśli masz jakieś sugestie co do wyglądu wizytówek, opisz to w formularzu zamówienia lub w mailu na kontakt@robimylogo.pl
Nie ma takiej możliwości. Możemy natomiast polecić Ci sprawdzone przez nas drukarnie.