Polityka prywatności
W robimylogo.pl szanujemy Twoje prawo do prywatności. Na tej stronie znajdziesz nasze stanowisko w sprawie gromadzenia, przetwarzania i wykorzystywania informacji o użytkownikach.
25.05.2018 r. zacznie obowiązywać europejskie rozporządzenie o ochronie danych osobowych, zwane RODO. W związku z tym rozpoczynamy proces zbierania zgód od użytkowników na zbieranie i przetwarzanie ich danych osobowych. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i w każdej chwili można ją wycofać.
W świetle przepisów Administratorem Twoich danych osobowych jest:
Shop Connector Jarosław Trybuchowicz, ul. Mokotowska 1, 00-640 Warszawa
Na naszych stronach używamy technologii takich jak pliki cookie do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. Dostęp do informacji o korzystaniu przez użytkowników z naszej strony mają także podmioty powiązane oraz nasi zaufani partnerzy, którzy również wykorzystują technologie takie jak pliki cookie do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam, oraz analizowania ruchu na naszych stronach i w Internecie.
Dane będą przetwarzane do czasu posiadania udzielonej zgody. Masz prawo żądania od administratora dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - PUODO. Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora i nie mają wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.
Jakie informacje osobiste są gromadzone i wykorzystywane przez właściciela sklepu robimylogo.pl?
W skrócie, dane osobowe przetwarzamy w celu:
- realizacji umowy kupna sprzedaży (podstawa prawna: art 6 ust.1 RODO).
- wystawiania i przechowywania faktur oraz dokumentów księgowych
- udzielania odpowiedzi na reklamacje w terminie i formie przewidzianej przepisami
- marketingu bezpośredniego ( w przypadku wyrażenia przez Państwa zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych)
- Tworzenia zestawień, analiz, statystyk na nasze potrzeby wewnętrzne
Korzystający z naszego sklepu pozostają anonimowi tak długo, aż sami nie zdecydują inaczej. Wynikające z ogólnych zasad połączeń realizowanych w Internecie informacje zawarte w logach systemowych (np. adres IP) są przez właściciela sklepu robimylogo.pl wykorzystywane w celach technicznych, związanych z administracją naszymi serwerami. Poza tym adresy IP są wykorzystywane do zbierania ogólnych, statystycznych informacji demograficznych (np. o regionie, z którego następuje połączenie). Zapisanie się do usług oferowanych przez robimylogo.pl, takich jak czat, wsparcie mailowe, newsletter wymaga wypełnienia formularza, w którym należy podać informacje umożliwiające skontaktowanie się z użytkownikiem (np. imię, nazwisko, adres e-mail lub numer telefonu) oraz informacje demograficzne (np. wiek, płeć, wielkość miejscowości). Informacje podane w formularzu są przez nas wykorzystywane do niezbędnych kontaktów z naszymi użytkownikami oraz w celu lepszego dostosowywania prezentowanych przez nas treści oraz reklam do ich potrzeb i zainteresowań. Dane demograficzne (np. wiek, płeć, wielkość miejscowości) mogą również być zestawiane z wybranymi danymi eksploatacyjnymi (np. zapisanymi w plikach cookie) i wykorzystywane w celu badania preferencji użytkowników i podnoszenia jakości świadczonych przez nas usług, przy czym zestawiane dane pozbawione są w takim wypadku wszelkich oznaczeń identyfikujących (anonimizacja) i są przechowywane nie dłużej niż 12 miesięcy.
W jaki sposób chronione są informacje?
Formularz wypełniany przez użytkownika w trakcie zapisywania się do usług sklepu robimylogo.pl, a także sam proces autoryzacji (logowania) do naszych zasobów realizowany jest za pomocą bezpiecznego protokołu SSL, który istotnie zwiększa ochronę transmisji danych w sieci Internet. Informacje przechowywane są i przetwarzane przez właściciela sklepu robimylogo.pl z zachowaniem odpowiednich środków bezpieczeństwa, spełniających wymagania polskiego prawa.
Czy podane informacje osobiste są udostępniane innym podmiotom?
Właściciel sklepu robimylogo.pl na podstawie uzyskanych informacji sporządza zbiorcze zestawienia statystyczne, które są ujawniane osobom trzecim. Zestawienia takie nie zawierają danych pozwalających na identyfikację pojedynczych użytkowników.
W celu realizacji umowy kupna-sprzedaży dane osobowe są przekazywane podwykonawcom wspierających nas podczas realizacji usługi:
- firmom pocztowym realizujących dla nas usługi przewozowe (np. wysłanie umowy przeniesienia praw autorskich)
- podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu dokonania opłaty i zwrotów na Państwa rzecz
- biurowi księgowemu w celu obsługi spraw księgowych, podatkowych, prawnych.
- aplikacjom umożliwiającym zarządzanie statusem realizacji Twojego projektu.
Prawo do wglądu, poprawienia i usunięcia informacji o użytkowniku
Masz prawo do dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania kopii przetwarzanych przez nas danych osobowych
Masz prawo do przeniesienia swoich danych do innego administratora danych lub do Państwa.
Prawo wyboru
Właściciel sklepu robimylogo.pl daje swoim użytkownikom możliwość wyboru, czy i w jakim zakresie chcą korzystać z usług i udostępniać o sobie informacje. Większość naszych serwisów jest dostępna bez konieczności podawania informacji o sobie, jedynie niektóre usługi i serwisy wymagają zapisania się. Zapisanie się do usług dodatkowych oferowanych w ramach sklepu robimylogo.pl jest dobrowolną decyzją użytkownika i może on w każdej chwili zrezygnować i usunąć swój profil w całości lub części.
Naszym celem jest zapewnienie jak najdalej posuniętej ochrony. Rozwój technologii oraz rozwój oferty robimylogo.pl powodują, że nasza polityka ochrony prywatności może ulegać zmianom, o których będziemy informować na tych stronach.
Właściciel sklepu robimylogo.pl jest otwarty na wszelkie opinie, uwagi i pytania swoich użytkowników dotyczące zachowania poufności informacji. Można się z nami kontaktować elektronicznie lub pocztą tradycyjną. Adres do kontaktu to gdpr@robimylogo.pl.
Słowniczek przydatnych pojęć
Poniższe opisy nie mają charakteru ścisłych definicji. Ich celem jest jedynie przybliżenie niektórych pojęć użytych w tym dokumencie.
- cookie - jest to niewielka informacja zapisywana przez serwer na komputerze użytkownika, którą serwer może odczytać przy ponownym połączeniu się z tego komputera
- log systemowy - jest to informacja, jaką przekazuje serwerowi komputer użytkownika przy każdym połączeniu, może zawierać różne dane (np. numer IP), z których można mniej lub bardziej dokładnie ustalić skąd nastąpiło połączenie,
- adres IP - indywidualny numer, który z reguły posiada każdy komputer podłączony do Internetu, numer IP może być na stałe związany z danym komputerem (statyczny) lub przydzielony mu na dane połączenie (dynamiczny),
- protokół SSL - specjalny standard przesyłania danych w Internecie, w którym transmisja jest kodowana, w odróżnieniu od zwykłego przesyłania, gdzie transmisja odbywa się otwartym tekstem,
- strona profilowa - uruchomiona pod adresem robimylogo.pl/moje-konto specjalna strona pod adresem za pomocą, której każdy zapisany użytkownik może modyfikować podane o sobie informacje oraz konfigurować usługi,
- inne technologie (np. local storage)
- zaufani partnerzy – firmy trzecie dostarczające produkty i usługi wykorzystywane do poprawy funkcjonalności wydajnościowych, logistycznych, marketingowych i analitycznych. Pełna lista partnerów dostępna jest tutaj: Lista Zaufanych Partnerów
Opinie w sklepie internetowym
- Klient Sklepu Internetowego ma możliwość dobrowolnego i nieodpłatnego wystawienia opinii dotyczącej zakupów dokonanych w Sklepie Internetowym. Przedmiotem opinii może być także ocena, zdjęcie lub recenzja zakupionego produktu w Sklepie Internetowym.
- Sprzedawca po dokonanych zakupach w Sklepie Internetowym wysyła do Klienta wiadomość email z prośbą o wystawienie opinii oraz linkiem do formularza online umożliwiającego jej wystawienie – formularz online umożliwia udzielenie odpowiedzi na pytania Sprzedawcy dotyczące zakupów, ich ocenę, dodanie własnego opisu dot. opinii oraz zdjęcia zakupionego produktu. W razie braku wystawienia opinii po otrzymaniu pierwszego zaproszenia do wystawienia opinii Sprzedawca ponawia wysyłkę zaproszenia.
- Opinia może być wystawiona jedynie przez Klienta, który dokonał zakupów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy.
- Wystawione przez Klienta opinie są publikowane przez Sprzedawcę w Sklepie Internetowym oraz wizytówce TrustMate.io.
- Wystawienie opinii nie może być wykorzystywane przez Klienta do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji wobec Sprzedawcy, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich.
- Opinia może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych produktów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych/pozornych umów sprzedaży w celu wystawienia opinii. Autorem opinii nie może być także sam Sprzedawca ani jego pracownicy bez względu na podstawę zatrudnienia.
- Wystawiona opinia może zostać w każdym czasie usunięta przez jej autora.