Propozycje Twojego projektu możesz otrzymać już 24 września! Sprawdź
Czego unikać projektując logo?

Czego unikać projektując logo?

Wyjątkowy projekt logo to efekt współpracy Twojej i grafika. Twoje pomysły w połączeniu z umiejętnościami i wiedzą grafika rezultat z pewnością będzie świetny. Dodatkowo, wspólnie pracując nad projektem, patrząc na efekty z różnych perspektyw, unikniecie słabego projektu. Jakie są największe grzechy popełniane przy projektowaniu logo i jak ich uniknąć?

Czytaj dalej →

Jak reklamować firmę w sieci?

Jak reklamować firmę w sieci?

W obecnych czasach reklama w Internecie jest bardzo ważna. Jest to najszybszy i najprostszy sposób wyszukiwania informacji. Obecnie szukając firmy wykonującej interesująca nas usługę, lub oferującą konkretne produkty najczęściej znajdujemy je za pośrednictwem Internetu. W ten sposób najszybciej uzyskujemy interesujące nas informacje- lokalizację, cenę, i zakres usług. Jaka reklama w Internecie jest najbardziej efektywna i jak powinna wyglądać?

Czytaj dalej →

Minimalizm i typografia w projektach logotypów

Minimalizm i typografia w projektach logotypów

Czy proste, czarne litery są odpowiednim logo? Czy sama nazwa marki wystarczy, by klient ją zapamiętał? Dlaczego minimalizm w dobie nieograniczonych możliwości w projektowaniu graficznym jest tak popularny? Zapraszamy do lektury.

Czytaj dalej →

Gdzie zrobię projekt logo?

Gdzie zrobię projekt logo?

Każdy przedsiębiorca chciałby, aby jego firma szybko i prężnie rozwijała się, przynosząc coraz to większe profity. Każdy z nich także zdaje sobie sprawę, że w bardzo dużym stopniu sukces firmy zależny jest od jej rozpoznawalności. Aby ją pozyskać, potrzebna jest odpowiednia reklama. Ta, którą odbieramy wzrokowo jest bardzo efektywna, jednak rzadko kiedy odbiorca ma czas na zagłębianie się w jej treść, dlatego istotne jest, aby firma posiadała logo. Znak, który błyskawicznie kojarzy się z konkretną firmą, jej branżą i atutami. Kiedy uświadomimy sobie wartość znaku firmy, stoimy przed fundamentalnym pytaniem: gdzie zaprojektuję logo firmy?

Czytaj dalej →

Co to jest logotyp firmy

Co to jest logotyp firmy

Jeśli usłyszałeś gdzieś słowo logotyp, może zastanawiasz się czy jest jakaś różnica między logo a logotypem? Nic dziwnego, oba pojęcia używane są w języku potocznym zamiennie, ale w niektórych sytuacjach mogą oznaczać to samo. Warto jednak wiedzieć na czym polega różnica, szczególnie jeśli masz zamiar zlecić wykonanie logo grafikowi i zależy Ci na obustronnym zrozumieniu.

Czytaj dalej →

Czym jest dobry design w wirtualnym świecie?

Czym jest dobry design w wirtualnym świecie?

Żyjemy w czasach, w których wyniki sprzedaży internetowej ciągle wzrastają. Design w biznesie, czyli cała graficzna otoczka firmy ma realny wpływ na sposób zachowania konsumentów po pierwszym kontakcie z marką.

Czytaj dalej →

Jakie dane umieścić na wizytówce?

Jakie dane umieścić na wizytówce?

Wizytówka nadal pozostaje jedną z lepszych form reklamy. Odpowiednio zaprojektowana i zawierająca potrzebne dane będzie niezastąpionym wsparciem przy słownej prezentacji oferty Twojego przedsiębiorstwa. Druki firmowe takie jak wymieniona wizytówka, czy papier firmowy podnoszą prestiż firmy i wzbudzają zaufanie.

Czytaj dalej →

Pismo odręczne w projekcie logo

Pismo odręczne w projekcie logo

Pismo odręczne w logo podkreśla kreatywność i przybliża relację przedsiębiorca - klient. Kiedy zatem warto użyć kaligrafii w logo firmy? Dowiesz się wszystkiego z tego artykułu.

Czytaj dalej →

Jak stworzyć logo firmy?

Jak stworzyć logo firmy?

Nie wiesz jak zrobić logo firmy, które będzie efektowne? Projektując logo należy trzymać się kilku uniwersalnych zasad, które pozwolą na stworzenie atrakcyjnego projektu. Niestety na rynku istnieją projekty logo, które nie pasują do osobowości marki, inspirowane są chwilowymi trendami i pozostawiają wiele do życzenia w kwestiach estetyki. W takim razie jak zrobić dobry logotyp? Czym powinien kierować się grafik przy tworzeniu logo? Zachęcamy do zapoznania się z poniższymi radami, a dowiesz się jak zaprojektować logo, które spełni swoją funkcję.

Czytaj dalej →

Jak zaprojektować rollup?

Jak zaprojektować rollup?

Rollupy to jedne z najczęściej używanych materiałów promocyjnych firm. Są to łatwe w montażu stojaki reklamowe, z treścią wydrukowaną na grubszym papierze lub materiale. Świetnie sprawdzają się w miejscach, w których mają przyciągać wzrok przechodniów. Właśnie z tego powodu stanowią efektowną reklamę szczególnie podczas spotkań branżowych i targów. Jak zaprojektować rollup, który oprócz dostarczenia informacji o charakterze firmy lub produktu, wzbudzi także zainteresowanie? Jak zatrzymać wzrok potencjalnego odbiorcy na treści reklamy? Poniżej przedstawiamy pięć głównych zasad projektowania rollupu, rozwieją wszelkie wątpliwości.

Czytaj dalej →

Dlaczego logo firmowe jest ważne?

Dlaczego logo firmowe jest ważne?

Jeśli jeszcze nie wiesz czy warto jest posiadać logo firmowe, zapoznaj się z naszymi argumentami!

Czytaj dalej →

Jak zaprojektować ulotkę?

Jak zaprojektować ulotkę?

Jak skutecznie zaprojektować ulotkę, którą odbiorca będzie chciał dokładniej przestudiować i do niej wrócić? Poniżej przedstawiamy kilka zasad, które warto wziąć pod uwagę podczas projektowania.

Czytaj dalej →

W jakim formacie powinno być logo?

W jakim formacie powinno być logo?

Dostajesz od grafika komplet plików jednak nie rozpoznajesz większości formatów? Przeczytaj ten artykuł i dowiedz się wszystkiego, co musisz wiedzieć o podstawowych formatach plików.

Czytaj dalej →

Jaki jest koszt logo?

Jaki jest koszt logo?

Nie wiesz jaki jest koszt wykonania projektu logo Czy drożej znaczy lepiej? Jaki jest koszt profesjonalnego logo? Co dokładnie obejmuje cena?

Czytaj dalej →

Co zawiera projekt logo?

Co zawiera projekt logo?

Logo to graficzna forma przedstawienia firmy oraz podstawowy element identyfikacji wizualnej marki. Przed zleceniem pracy nad projektem grafikowi, warto znać elementy z jakich się składa.

Czytaj dalej →

Co znaczy

Co znaczy "logotyp w krzywych"?

Jak przygotować plik wektorowy lub plik w krzywych? Dowiesz się wszystkiego z tego artykułu!

Czytaj dalej →

Jak zrobić logo wektorowe?

Jak zrobić logo wektorowe?

Pracownik drukarni prosi o przesłanie pliku w formacie wektorowym. Brzmi znajomo? Jeśli nie wiesz, jak zrobić logo wektorowe, zapraszamy do lektury!

Czytaj dalej →

Dlaczego warto rozważyć jednokolorowe logo?

Dlaczego warto rozważyć jednokolorowe logo?

Jeszcze do niedawna przy projektowaniu znaków nie brano pod uwagę możliwości wykorzystania w projekcie szerokiej palety kolorów. Czy i dlaczego warto więc przy projektowaniu logo brać pod uwagę ograniczoną paletę barw?

Czytaj dalej →

Identyfikacja wizualna - odświeżyć czy nie zmieniać?

Identyfikacja wizualna - odświeżyć czy nie zmieniać?

Kiedy warto odnowić identyfikację wizualną marki? Informacje na temat rebrandingu znajdziesz w tym artykule.

Czytaj dalej →

Czym jest branding?

Czym jest branding?

Branding i identyfikacja wizualna to dwa różne, często mylone ze sobą pojęcia. Dowiedz się jak je od siebie odróżnić!

Czytaj dalej →

Czy potrzebujesz logo?

Czy potrzebujesz logo?

Rozpoczynasz działalność a może jesteś znany na rynku już od dłuższego czasu, ale wciąż nie masz logo? Czy w każdym przypadku będziesz potrzebował logo? Odpowiedź nie zawsze brzmi „tak”.

Czytaj dalej →

Lato - krój, który podbił świat

Lato - krój, który podbił świat

W 2010 polski projektant krojów pisma, Łukasz Dziedzic, stworzył rodzinę znaków, która w krótkim czasie zawładnęła światem reklamy. Jak i dlaczego krój, który nie został przyjęty dla klienta zyskał taki rozgłos?

Czytaj dalej →

Trendy w projektowaniu logo 2019

Trendy w projektowaniu logo 2019

Czas przygotować się na kolejny kreatywny rok z projektowaniem graficznym. Dobre logo powinno być uniwersalne i ponadczasowe, jednak patrząc na jego różne przykłady można zauważyć zasady jakimi kierowano się podczas projektowania. Oto kilka trendów, których warto wypatrywać w nadchodzącym roku.

Czytaj dalej →

Harmonia barw - jak łączyć kolory w projektowaniu graficznym?

Harmonia barw - jak łączyć kolory w projektowaniu graficznym?

Kluczowym elementem każdego projektu graficznego jest kolor. Dowiedz się jak łączyć kolory w projekcie logo.

Czytaj dalej →

Typografia i style krojów pisma

Typografia i style krojów pisma

Skład tekstu nie sprowadza się tylko do wybrania odpowiedniego fontu - warto wiedzieć nieco więcej na ten temat, by tekst przez nas przygotowywany był łatwy do odczytania i zgadzał się z jego przeznaczeniem.

Czytaj dalej →

Przygotowywanie plików do druku

Przygotowywanie plików do druku

O czym należy pamiętać i co zrobić, by otrzymać z drukarni wizytówki, ulotki czy inne w wymarzonej postaci?

Czytaj dalej →

Projektowanie ulotek - jak zacząć?

Projektowanie ulotek - jak zacząć?

Dobrze zaprojektowane ulotki przyciągają wzrok, intrygują oraz informują o charakterze firmy czy produktu. Jak sprawić, by nasz projekt nie wylądował w koszu zaraz po otrzymaniu go przez klienta?

Czytaj dalej →

Helvetica i Arial - czym się różnią?

Helvetica i Arial - czym się różnią?

Design od wielu lat dąży do całkowitego uproszczenia formy, czy to w projektowaniu graficznym, wzornictwie przemysłowym, a nawet architekturze. Helvetica doskonale wpasowuje się w ten trend.

Czytaj dalej →

Nowe logo YouTube

Nowe logo YouTube

Ostatnio zaskoczyła nas nowa szata graficzna serwisu YouTube. Na czym polega zmiana i dlaczego serwis odświeżył swój wizerunek?

Czytaj dalej →

Jak przygotować dobry brief?

Jak przygotować dobry brief?

Brief to informacje przekazane klientowi, wyjasniające czego oczekujemy w ostatecznym projekcie. To określenie profilu naszej firmy, wszystkich jej cech nadrzędnych oraz grupy docelowej. Warto zastanowić się, jak firma ma być odbierana przez klientów, jakie wartości reprezentuje.

Czytaj dalej →

Kreatywne rozwiązania w projektowaniu wizytówek

Kreatywne rozwiązania w projektowaniu wizytówek

Ciekawy projekt przyciąga uwagę, a subtelna faktura czy eleganckie uszlachetnienia druku dodają prestiżu. Oczywiście każdy dodatkowy efekt wiąże się z dodatkowymi kosztami, jednak nie jest on niezbędny do stworzenia przyciągającego wzrok projektu

Czytaj dalej →

Kroje pisma - jak wybrać odpowiedni?

Kroje pisma - jak wybrać odpowiedni?

Dobór krojów pisma i ich zestawień jest w projektowaniu graficznym bardzo istotne. Kształt liter, ich wielkość, styl - to wpływa nie tylko na czytelność tekstu, lecz także jego odbiór.

Czytaj dalej →

Styl skandynawski w projektowaniu graficznym

Styl skandynawski w projektowaniu graficznym

Prostota, inspiracje naturą, minimalizm to cechy współczesnego designu. Twórcy ze Skandynawii łączą te trzy rzeczy tworząc niesamowite projekty. Czym cechują się te projekty i dlaczego są obecnie tak popularne?

Czytaj dalej →

Uszlachetnienia druku

Uszlachetnienia druku

Coraz częściej możemy spotkać się z wizytówkami uszlachetnionymi w druku. Błyszczące elementy, tłoczenia czy matowe wykończenie sprawiają, że wizytówka wygląda niebanalnie i elegancko.

Czytaj dalej →

Historie znanych logotypów

Historie znanych logotypów

Logo to prosty znak graficzny, charakterystyczny dla danej firmy. Niektóre z nich widujemy tak często, że kojarzą nam się wyłącznie z daną firmą, nie zauważamy już ukrytych w nich znaczeń.

Czytaj dalej →

Trendy w projektowaniu logo

Trendy w projektowaniu logo

Dobry projekt logo jest ponadczasowy, ale trendy w projektowaniu graficznym ulegają zmianie. Warto wziąć je pod uwagę, gdy firma dopiero wchodzi na rynek oraz przy odświeżaniu istniejącego już logo.

Czytaj dalej →

Formaty plików graficznych

Formaty plików graficznych

Pliki graficzne są zapisywane w wielu formatach. Stosuje się je zamiennie w zależności od tego jaki typ obrazu chcemy zapisać oraz gdzie zamierzamy go zaprezentować. Poznaj czym się różnią.

Czytaj dalej →

O czym pamiętać przy projektowaniu logo?

O czym pamiętać przy projektowaniu logo?

Projektowanie logo kieruje się kilkoma ponadczasowymi zasadami, których należy przestrzegać, by stworzyć efektywny koncept. Warto zapoznać się z zasadami, które pozwolą na stworzenie projektu, który będzie odpowiednio reprezentował naszą firmę.

Czytaj dalej →

Znaczenie kolorów w marketingu

Znaczenie kolorów w marketingu

Odpowiednio dobrane kolory reprezentują cechy danej marki, bądź produktu, pobudzają do działania lub wyciszają. Warto znać właściwości barw i uczucia, jakie wywołują, by skutecznie stosować je w promocji swojej firmy.

Czytaj dalej →

Identyfikacja wizualna - od czego zacząć?

Identyfikacja wizualna - od czego zacząć?

Identyfikacja wizualna to zbiór kolorów, figur, znaków oraz krojów pisma, które zestawione ze sobą służą rozpoznawalności marki na rynku. Odpowiednio dopasowane dają obraz naszej działalności, a ich powtarzalność zapada w pamięć i tworzy obraz firmy.

Czytaj dalej →