Propozycje Twojego projektu możesz otrzymać już 23 lipca! Sprawdź
Jaki jest koszt logo?

Jaki jest koszt logo?

Chcesz przygotować projekt logo dla swojej firmy. Projekt wykonany profesjonalnie, znakomicie odzwierciedlający charakter i profil Twojej firmy i taki, który będzie przyciągał wzrok. Nie wiesz jednak, jaki jest koszt takiej usługi? Czy drożej znaczy lepiej? Czy wydając znaczną sumę pieniędzy na projekt nabędziesz także pewność, że projekt będzie spełniał wszystkie Twoje oczekiwania? Jaki jest koszt profesjonalnego logo? Co dokładnie obejmuje cena?

Czytaj dalej →

Co zawiera projekt logo?

Co zawiera projekt logo?

Logo to graficzna forma przedstawienia firmy oraz podstawowy element identyfikacji wizualnej marki. Przed zleceniem pracy nad projektem grafikowi, warto znać elementy z jakich się składa.

Czytaj dalej →

Co znaczy

Co znaczy "logotyp w krzywych"?

Jeśli zlecasz wykonanie materiałów reklamowych, firma, która wykonuje zlecenie poprosi Cię o przesłanie plików w krzywych. Jaki plik mają na myśli? Jak przygotować taki plik? Tego dowiesz się z tego artykułu!

Czytaj dalej →

Jak zrobić logo wektorowe?

Jak zrobić logo wektorowe?

Udało Ci się stworzyć idealny projekt logo dla Twojej firmy, projekt na ekranie komputera wygląda znakomicie. Przesyłasz plik do drukarni, nie mogąc się doczekać, aż otrzymasz wizytówki z Twoim projektem i… otrzymujesz wiadomość zwrotną, że plik, który przesłałeś, jest nieodpowiedni. Pracownik drukarni prosi o przesłanie pliku w formacie wektorowym. Brzmi znajomo? Jeśli nie wiesz, jak zrobić logo wektorowe, zapraszamy do lektury!

Czytaj dalej →

Dlaczego warto rozważyć jednokolorowe logo?

Dlaczego warto rozważyć jednokolorowe logo?

Jeszcze do niedawna przy projektowaniu znaków nie brano pod uwagę możliwości wykorzystania w projekcie szerokiej palety kolorów. Czy i dlaczego warto więc przy projektowaniu logo brać pod uwagę ograniczoną paletę barw?

Czytaj dalej →

Identyfikacja wizualna - odświeżyć czy nie zmieniać?

Identyfikacja wizualna - odświeżyć czy nie zmieniać?

Nowości od zawsze przyjmowane są przez publikę z mieszanymi uczuciami. Podobnie jest w sytuacji, gdy znana nam marka zmienia swój wizerunek, do którego przez lata zdążyliśmy się przyzwyczaić.

Czytaj dalej →

Czym jest branding?

Czym jest branding?

Branding i identyfikacja wizualna to dwa różne, często mylone ze sobą pojęcia. Dowiedz się jak je od siebie odróżnić!

Czytaj dalej →

Czy potrzebujesz logo?

Czy potrzebujesz logo?

Dopiero rozpoczynasz działalność i zastanawiasz się czy powinieneś jak najszybciej sprawić sobie wizualny znak, który odróżni Cię od reszty? A może jesteś znany na rynku już od dłuższego czasu, ale wciąż nie masz logo? Czy w każdym przypadku będziesz potrzebował logo? Możemy Was zaskoczyć, ale odpowiedź nie zawsze brzmi „tak”.

Czytaj dalej →

Lato - krój, który podbił świat

Lato - krój, który podbił świat

W 2010 polski projektant krojów pisma, Łukasz Dziedzic, stworzył rodzinę znaków, która w krótkim czasie zawładnęła światem reklamy. Jak i dlaczego krój, który nie został przyjęty dla klienta zyskał taki rozgłos?

Czytaj dalej →

Trendy w projektowaniu logo 2019

Trendy w projektowaniu logo 2019

Czas przygotować się na kolejny kreatywny rok z projektowaniem graficznym. Dobre logo powinno być uniwersalne i ponadczasowe, jednak patrząc na jego różne przykłady można zauważyć zasady jakimi kierowano się podczas projektowania. Oto kilka trendów, których warto wypatrywać w nadchodzącym roku.

Czytaj dalej →

Harmonia barw - jak łączyć kolory w projektowaniu graficznym?

Harmonia barw - jak łączyć kolory w projektowaniu graficznym?

Kluczowym elementem każdego projektu graficznego jest kolor. Wybór odpowiedniej kolorystyki decyduje w kilka sekund o tym, jak będzie postrzegana firma i reklamowany przez nią produkt.

Czytaj dalej →

Typografia i style krojów pisma

Typografia i style krojów pisma

Coraz większą uwagę przykładamy do tego z jakiego kroju pisma korzystamy w różnych typach treści, jednak skład tekstu nie sprowadza się tylko do wybrania odpowiedniego fontu - warto wiedzieć nieco więcej na ten temat, by tekst przez nas przygotowywany był łatwy do odczytania i zgadzał się z jego przeznaczeniem.

Czytaj dalej →

Przygotowywanie plików do druku

Przygotowywanie plików do druku

Gdy cały proces projektowania mamy już za sobą, pojawia się kolejne wyzwanie - przygotowanie pliku do druku! O czym należy pamiętać i co zrobić, by otrzymać z drukarni wizytówki, ulotki czy inne w wymarzonej postaci?

Czytaj dalej →

Projektowanie ulotek - jak zacząć?

Projektowanie ulotek - jak zacząć?

Dobrze zaprojektowane ulotki przyciągają wzrok, intrygują oraz informują o charakterze firmy czy produktu. Jak sprawić, by nasz projekt nie wylądował w koszu zaraz po otrzymaniu go przez klienta?

Czytaj dalej →

Helvetica i Arial - czym się różnią?

Helvetica i Arial - czym się różnią?

Design od wielu lat dąży do całkowitego uproszczenia formy, czy to w projektowaniu graficznym, wzornictwie przemysłowym, a nawet architekturze. Ascetyzm formy jest obecnie najbardziej pożądaną cechą na rynku, a Helvetica doskonale wpasowuje się w ten trend.

Czytaj dalej →

Nowe logo YouTube

Nowe logo YouTube

Ostatnio zaskoczyła nas nowa szata graficzna serwisu YouTube. Na czym polega zmiana i dlaczego serwis odświeżył swój wizerunek?

Czytaj dalej →

Jak przygotować dobry brief?

Jak przygotować dobry brief?

Brief to informacje przekazane klientowi, czego oczekujemy w ostatecznym projekcie. To określenie profilu naszej firmy, wszystkich jej cech nadrzędnych oraz grupy docelowej. Warto zastanowić się, jak firma ma być odbierana przez klientów, jakie wartości reprezentuje.

Czytaj dalej →

Kreatywne rozwiązania w projektowaniu wizytówek

Kreatywne rozwiązania w projektowaniu wizytówek

Ciekawy projekt przyciąga uwagę, a subtelna faktura czy eleganckie uszlachetnienia druku dodają prestiżu. Oczywiście każdy dodatkowy efekt wiąże się z dodatkowymi kosztami, jednak nie jest on niezbędny do stworzenia przyciągającego wzrok projektu

Czytaj dalej →

Kroje pisma - jak wybrać odpowiedni?

Kroje pisma - jak wybrać odpowiedni?

Dobór krojów pisma i ich zestawień jest w projektowaniu graficznym bardzo istotne. Kształt liter, ich wielkość, styl - to wpływa nie tylko na czytelność tekstu, lecz także jego odbiór.

Czytaj dalej →

Styl skandynawski w projektowaniu graficznym

Styl skandynawski w projektowaniu graficznym

Prostota, inspiracje naturą, minimalizm to cechy współczesnego designu. Twórcy ze Skandynawii łączą te trzy rzeczy tworząc niesamowite projekty. Czym cechują się te projekty i dlaczego są obecnie tak popularne?

Czytaj dalej →

Uszlachetnienia druku

Uszlachetnienia druku

Coraz częściej możemy spotkać się z wizytówkami uszlachetnionymi w druku. Błyszczące elementy, tłoczenia czy matowe wykończenie sprawiają, że wizytówka wygląda niebanalnie i elegancko.

Czytaj dalej →

Historie znanych logotypów

Historie znanych logotypów

Logo to prosty znak graficzny, charakterystyczny dla danej firmy. Codziennie, w niemal każdej okoliczności natykamy się na niezliczone ilości znaków firmowych. Niektóre z nich widujemy tak często, że kojarzą nam się wyłącznie z daną firmą, nie zauważamy już ukrytych w nich znaczeń.

Czytaj dalej →

Trendy w projektowaniu logo

Trendy w projektowaniu logo

Nie ulega wątpliwości, że dobry projekt logo jest ponadczasowy. Jednak tak jak w modzie, projektowaniu stron www czy w wystroju wnętrz trendy w projektowaniu graficznym ulegają zmianie. Warto wziąć je pod uwagę, nie tylko w przypadku, gdy firma dopiero wchodzi na rynek, lecz także przy odświeżeniu istniejącego już logo i zaprezentowaniu się klientowi na nowo.

Czytaj dalej →

Formaty plików graficznych

Formaty plików graficznych

Pliki graficzne są zapisywane w wielu formatach. Stosuje się je zamiennie w zależności od tego jaki typ obrazu chcemy zapisać oraz gdzie zamierzamy go zaprezentować. Każdy format stosuje inną kompresję, tj. sposób zapisania wszystkich informacji na temat obrazu.

Czytaj dalej →

O czym pamiętać przy projektowaniu logo?

O czym pamiętać przy projektowaniu logo?

Projektowanie logo kieruje się kilkoma ponadczasowymi zasadami, których należy przestrzegać, by stworzyć efektywny koncept. Często można spotkać projekty, które są zbyt skomplikowane, niedopracowane, niepasujące do profilu marki lub zwyczajnie nieestetyczne. Warto więc zapoznać się z paroma zasadami, które ułatwią proces projektowania i pozwolą na stworzenie projektu, który w przyszłości będzie odpowiednio reprezentował naszą firmę.

Czytaj dalej →

Znaczenie kolorów w marketingu

Znaczenie kolorów w marketingu

Barwa odgrywa niezwykle ważną rolę w marketingu. Odpowiednio dobrane kolory reprezentują cechy danej marki, bądź produktu, pobudzają do działania lub wyciszają. Warto znać właściwości barw i uczucia, jakie wywołują, by skutecznie stosować je w promocji swojej firmy.

Czytaj dalej →

Identyfikacja wizualna - od czego zacząć?

Identyfikacja wizualna - od czego zacząć?

Identyfikacja wizualna to zbiór kolorów, figur, znaków oraz krojów pisma, które zestawione ze sobą służą rozpoznawalności marki na rynku. Odpowiednio dopasowane dają obraz naszej działalności, a ich powtarzalność zapada w pamięć i tworzy obraz firmy.

Czytaj dalej →