Logo uwięzione w kółku
Koło to symbol pełności, ciągłości i nieskończoności dzięki linii, która nigdzie się nie kończy. Odnosi się do jedności i perfekcji. Za to w designie jest po prostu uniwersalne, dlatego w projektach logo może być używane na wiele sposobów.
Pełne logo zamknięte w kole
W tym przypadku cały tekst - nazwa marki i ewentualny slogan zamknięte są wewnątrz koła pod jakimkolwiek kątem lub oplatają sygnet (pełne logo składa się z sygnetu i logotypu) dookoła. Taki zabieg oszczędza miejsce, które zająłby dodatkowy napis, gdziekolwiek użyte jest logo. Ponadto świetnie prezentuje się na okrągłych kasetonach i miniaturach ikon aplikacji mobilnych lub zdjęć profilowych w tym samym kształcie (np. na Facebooku). Minus tego rozwiązania to mniej miejsca na sygnet.
Nasze przykłady:
![text](/uploads/8b73367b2d8642729f30fb7dc1f369bd.png)
Sygnet w kole + logotyp
Logo składające się oddzielnie z logotypu - napisu oraz sygnetu - grafiki ma swoje plusy, szczególnie, jeśli marka osiągnie sukces. Po pierwsze, sygnet nie jest ograniczony z żadnej strony napisem, dzięki czemu może być większy i bardziej wyraźny. Po drugie, marki które osiągnęły międzynarodową rozpoznawalność, mogą bez problemu posługiwać się jedynie sygnetem (np. Starbucks).
Chociaż takie logo składa się z dwóch elementów, to czysta grafika daje poczucie większego minimalizmu w obrębie sygnetu.
![text](/uploads/1006346709b342e5ac8861aa7819931f.png)
Nasze przykłady:
text
![text](/uploads/39c416f2f13e4348a13fbaab0f1aeca7.png)
Grafiki tworzone bazie na koła
Inne rozwiązanie to luźniejsza inspiracja kształtem koła. W takim przypadku nie każdy element logo jest zamknięty w idealnym kółku, jednak już na pierwszy rzut oka widać, że było ono bazą do powstania grafiki. Świetnym przykładem jest sygnet przeglądarki internetowej Firefox lub logo sieci fast foodów Burger King.
![text](/uploads/5364ecf9239447368b9ffeab65dba360.png)
Nasze przykłady:
![text](/uploads/d2167cc505b04bf280f138c7d0a3588a.png)
Logo uwięzione w kółku
Logo uwięzione w kółku
Koło to symbol pełności, ciągłości i nieskończoności dzięki linii, która nigdzie się nie kończy. Odnosi się do jedności i perfekcji. Za to w designie jest po prostu uniwersalne, dlatego w projektach logo może być używane na wiele sposobów.
Pełne logo zamknięte w kole
W tym przypadku cały tekst - nazwa marki i ewentualny slogan zamknięte są wewnątrz koła pod jakimkolwiek kątem lub oplatają sygnet (pełne logo składa się z sygnetu i logotypu) dookoła. Taki zabieg oszczędza miejsce, które zająłby dodatkowy napis, gdziekolwiek użyte jest logo. Ponadto świetnie prezentuje się na okrągłych kasetonach i miniaturach ikon aplikacji mobilnych lub zdjęć profilowych w tym samym kształcie (np. na Facebooku). Minus tego rozwiązania to mniej miejsca na sygnet.
Nasze przykłady:
![text](/uploads/8b73367b2d8642729f30fb7dc1f369bd.png)
Sygnet w kole + logotyp
Logo składające się oddzielnie z logotypu - napisu oraz sygnetu - grafiki ma swoje plusy, szczególnie, jeśli marka osiągnie sukces. Po pierwsze, sygnet nie jest ograniczony z żadnej strony napisem, dzięki czemu może być większy i bardziej wyraźny. Po drugie, marki które osiągnęły międzynarodową rozpoznawalność, mogą bez problemu posługiwać się jedynie sygnetem (np. Starbucks).
Chociaż takie logo składa się z dwóch elementów, to czysta grafika daje poczucie większego minimalizmu w obrębie sygnetu.
![text](/uploads/1006346709b342e5ac8861aa7819931f.png)
Nasze przykłady:
text
![text](/uploads/39c416f2f13e4348a13fbaab0f1aeca7.png)
Grafiki tworzone bazie na koła
Inne rozwiązanie to luźniejsza inspiracja kształtem koła. W takim przypadku nie każdy element logo jest zamknięty w idealnym kółku, jednak już na pierwszy rzut oka widać, że było ono bazą do powstania grafiki. Świetnym przykładem jest sygnet przeglądarki internetowej Firefox lub logo sieci fast foodów Burger King.
![text](/uploads/5364ecf9239447368b9ffeab65dba360.png)
Nasze przykłady:
![text](/uploads/d2167cc505b04bf280f138c7d0a3588a.png)
pl-PL
1
Home
Zamów logo online. Najtańsze logotypy w Polsce. Profesjonalna obsługa, poprawki projektu gratis. Logo dla firm, logo dla startupów, logo dla biznesu, logo dla profesjonalistów.
2
Home
Koło to symbol pełności, ciągłości i nieskończoności dzięki linii, która nigdzie się nie kończy. Odnosi się do jedności i perfekcji. Za to w designie jest po prostu uniwersalne, dlatego w projektach logo może być używane na wiele sposobów.
Pełne logo zamknięte w kole
W tym przypadku cały tekst - nazwa marki i ewentualny slogan zamknięte są wewnątrz koła pod jakimkolwiek kątem lub oplatają sygnet (pełne logo składa się z sygnetu i logotypu) dookoła. Taki zabieg oszczędza miejsce, które zająłby dodatkowy napis, gdziekolwiek użyte jest logo. Ponadto świetnie prezentuje się na okrągłych kasetonach i miniaturach ikon aplikacji mobilnych lub zdjęć profilowych w tym samym kształcie (np. na Facebooku). Minus tego rozwiązania to mniej miejsca na sygnet.
Nasze przykłady:
![text](/uploads/8b73367b2d8642729f30fb7dc1f369bd.png)
Sygnet w kole + logotyp
Logo składające się oddzielnie z logotypu - napisu oraz sygnetu - grafiki ma swoje plusy, szczególnie, jeśli marka osiągnie sukces. Po pierwsze, sygnet nie jest ograniczony z żadnej strony napisem, dzięki czemu może być większy i bardziej wyraźny. Po drugie, marki które osiągnęły międzynarodową rozpoznawalność, mogą bez problemu posługiwać się jedynie sygnetem (np. Starbucks).
Chociaż takie logo składa się z dwóch elementów, to czysta grafika daje poczucie większego minimalizmu w obrębie sygnetu.
![text](/uploads/1006346709b342e5ac8861aa7819931f.png)
Nasze przykłady:
text
![text](/uploads/39c416f2f13e4348a13fbaab0f1aeca7.png)
Grafiki tworzone bazie na koła
Inne rozwiązanie to luźniejsza inspiracja kształtem koła. W takim przypadku nie każdy element logo jest zamknięty w idealnym kółku, jednak już na pierwszy rzut oka widać, że było ono bazą do powstania grafiki. Świetnym przykładem jest sygnet przeglądarki internetowej Firefox lub logo sieci fast foodów Burger King.
![text](/uploads/5364ecf9239447368b9ffeab65dba360.png)
Nasze przykłady:
![text](/uploads/d2167cc505b04bf280f138c7d0a3588a.png)
Koło to symbol pełności, ciągłości i nieskończoności dzięki linii, która nigdzie się nie kończy. Odnosi się do jedności i perfekcji. Za to w designie jest po prostu uniwersalne, dlatego w projektach logo może być używane na wiele sposobów.
Pełne logo zamknięte w kole
W tym przypadku cały tekst - nazwa marki i ewentualny slogan zamknięte są wewnątrz koła pod jakimkolwiek kątem lub oplatają sygnet (pełne logo składa się z sygnetu i logotypu) dookoła. Taki zabieg oszczędza miejsce, które zająłby dodatkowy napis, gdziekolwiek użyte jest logo. Ponadto świetnie prezentuje się na okrągłych kasetonach i miniaturach ikon aplikacji mobilnych lub zdjęć profilowych w tym samym kształcie (np. na Facebooku). Minus tego rozwiązania to mniej miejsca na sygnet.
Nasze przykłady:
![text](/uploads/8b73367b2d8642729f30fb7dc1f369bd.png)
Sygnet w kole + logotyp
Logo składające się oddzielnie z logotypu - napisu oraz sygnetu - grafiki ma swoje plusy, szczególnie, jeśli marka osiągnie sukces. Po pierwsze, sygnet nie jest ograniczony z żadnej strony napisem, dzięki czemu może być większy i bardziej wyraźny. Po drugie, marki które osiągnęły międzynarodową rozpoznawalność, mogą bez problemu posługiwać się jedynie sygnetem (np. Starbucks).
Chociaż takie logo składa się z dwóch elementów, to czysta grafika daje poczucie większego minimalizmu w obrębie sygnetu.
![text](/uploads/1006346709b342e5ac8861aa7819931f.png)
Nasze przykłady:
text
![text](/uploads/39c416f2f13e4348a13fbaab0f1aeca7.png)
Grafiki tworzone bazie na koła
Inne rozwiązanie to luźniejsza inspiracja kształtem koła. W takim przypadku nie każdy element logo jest zamknięty w idealnym kółku, jednak już na pierwszy rzut oka widać, że było ono bazą do powstania grafiki. Świetnym przykładem jest sygnet przeglądarki internetowej Firefox lub logo sieci fast foodów Burger King.
![text](/uploads/5364ecf9239447368b9ffeab65dba360.png)
Nasze przykłady:
![text](/uploads/d2167cc505b04bf280f138c7d0a3588a.png)