Dlaczego warto rozważyć jednokolorowe logo?
Jeszcze do niedawna przy projektowaniu znaków nie brano pod uwagę możliwości wykorzystania w projekcie szerokiej palety kolorów. Standard ten wynikał z ograniczeń możliwości techniki, gdzie kolorowy druk był ograniczony lub zupełnie niemożliwy. W obecnych czasach kolorowy druk nie stanowi problemu, ponadto tradycyjne drukowane materiały promocyjne zostają wypierane na rzecz ekranów smartfonów, tabletów, komputerów itd. Czy i dlaczego warto więc przy projektowaniu logo brać pod uwagę ograniczoną paletę barw? Chociaż współczesna technologia pozwala nam na stosowanie najbardziej szalonych kombinacji kolorystycznych, gradientów i faktur, istnieje kilka powodów, dla których warto zastanowić się nad monochromatycznym projektem.
1. Winylowe naklejki na szyby
![text](/uploads/612578fecf4346ea8c566876b682afc2.jpg)
Coraz większą popularnością cieszą się winylowe naklejki, które w elegancki sposób ozdabiają szyby lokali. Firmy często umieszczają na witrynach swoich lokali logo, ale także hasła reklamowe, czy elementy dekoracyjne. Takie naklejki mają nie tylko charakter informacyjny i ozdobny. Naklejone na przezroczystą szybę nadają jej półmatowy efekt, co chroni przed niechcianymi spojrzeniami z zewnątrz.
2. Wydruki rachunków
![text](/uploads/03ca6da6f6984bc08f0f5471afa3c62e.jpg)
Ciekawym rozwiązaniem promocji przedsiębiorstw jest umieszczenie logo na wydruku rachunku. Choć kolorowe wydruki nie są możliwe, druk z większą ilością kolorów znacząco podnosi koszty. Dlatego warto przemyśleć możliwość i wartość zastosowania tego rodzaju promocji.
3. Materiały promocyjne
![text](/uploads/xa372260d9221438d9d9af1471ddc7db7.jpg.pagespeed.ic.FnOocxmVke.jpg)
Jeśli mamy w planach umieszczanie logo na różnego typu materiałach promocyjnych, ze względu na koszty warto rozważyć logo w jednolitym kolorze. Ponieważ wydruki na różnych tworzywach wymagają innego sprzętu, większa ilość kolorów zdecydowanie podnosi koszty przygotowania takich materiałów.
4. Gazety i książki
![text](/uploads/xd4421a6a5d3c4e7296730ad668241f2b.jpg.pagespeed.ic.HHYTb1EZQk.jpg)
Tego typu publikacje często wymagają logo w palecie monochromatycznej. Jeśli więc planujemy w ten sposób publikować swoje logo warto zwrócić uwagę na logo w jednolitym kolorze, które będzie współgrało z całością wydania.
5. Grawerowanie i wytłaczanie
To ciekawy i oryginalny sposób na markowanie swoich produktów firm z branż np. jubilerskiej lub meblarskiej. Aby wykonać grawerowanie lub wytłaczanie (a także np. foliowanie, stamping) konieczne jest dostarczenie projektu w jednolitym kolorze w pliku wektorowym.
![text](/uploads/xe1a1d649ad0c4dbaa29c6715ad1bdaa4.jpg.pagespeed.ic.GmV6el4gSs.jpg)
Dlaczego warto rozważyć jednokolorowe logo?
Dlaczego warto rozważyć jednokolorowe logo?
Jeszcze do niedawna przy projektowaniu znaków nie brano pod uwagę możliwości wykorzystania w projekcie szerokiej palety kolorów. Standard ten wynikał z ograniczeń możliwości techniki, gdzie kolorowy druk był ograniczony lub zupełnie niemożliwy. W obecnych czasach kolorowy druk nie stanowi problemu, ponadto tradycyjne drukowane materiały promocyjne zostają wypierane na rzecz ekranów smartfonów, tabletów, komputerów itd. Czy i dlaczego warto więc przy projektowaniu logo brać pod uwagę ograniczoną paletę barw? Chociaż współczesna technologia pozwala nam na stosowanie najbardziej szalonych kombinacji kolorystycznych, gradientów i faktur, istnieje kilka powodów, dla których warto zastanowić się nad monochromatycznym projektem.
1. Winylowe naklejki na szyby
![text](/uploads/612578fecf4346ea8c566876b682afc2.jpg)
Coraz większą popularnością cieszą się winylowe naklejki, które w elegancki sposób ozdabiają szyby lokali. Firmy często umieszczają na witrynach swoich lokali logo, ale także hasła reklamowe, czy elementy dekoracyjne. Takie naklejki mają nie tylko charakter informacyjny i ozdobny. Naklejone na przezroczystą szybę nadają jej półmatowy efekt, co chroni przed niechcianymi spojrzeniami z zewnątrz.
2. Wydruki rachunków
![text](/uploads/03ca6da6f6984bc08f0f5471afa3c62e.jpg)
Ciekawym rozwiązaniem promocji przedsiębiorstw jest umieszczenie logo na wydruku rachunku. Choć kolorowe wydruki nie są możliwe, druk z większą ilością kolorów znacząco podnosi koszty. Dlatego warto przemyśleć możliwość i wartość zastosowania tego rodzaju promocji.
3. Materiały promocyjne
![text](/uploads/xa372260d9221438d9d9af1471ddc7db7.jpg.pagespeed.ic.FnOocxmVke.jpg)
Jeśli mamy w planach umieszczanie logo na różnego typu materiałach promocyjnych, ze względu na koszty warto rozważyć logo w jednolitym kolorze. Ponieważ wydruki na różnych tworzywach wymagają innego sprzętu, większa ilość kolorów zdecydowanie podnosi koszty przygotowania takich materiałów.
4. Gazety i książki
![text](/uploads/xd4421a6a5d3c4e7296730ad668241f2b.jpg.pagespeed.ic.HHYTb1EZQk.jpg)
Tego typu publikacje często wymagają logo w palecie monochromatycznej. Jeśli więc planujemy w ten sposób publikować swoje logo warto zwrócić uwagę na logo w jednolitym kolorze, które będzie współgrało z całością wydania.
5. Grawerowanie i wytłaczanie
To ciekawy i oryginalny sposób na markowanie swoich produktów firm z branż np. jubilerskiej lub meblarskiej. Aby wykonać grawerowanie lub wytłaczanie (a także np. foliowanie, stamping) konieczne jest dostarczenie projektu w jednolitym kolorze w pliku wektorowym.
![text](/uploads/xe1a1d649ad0c4dbaa29c6715ad1bdaa4.jpg.pagespeed.ic.GmV6el4gSs.jpg)
pl-PL
1
Home
Zamów logo online. Najtańsze logotypy w Polsce. Profesjonalna obsługa, poprawki projektu gratis. Logo dla firm, logo dla startupów, logo dla biznesu, logo dla profesjonalistów.
2
Home
Jeszcze do niedawna przy projektowaniu znaków nie brano pod uwagę możliwości wykorzystania w projekcie szerokiej palety kolorów. Standard ten wynikał z ograniczeń możliwości techniki, gdzie kolorowy druk był ograniczony lub zupełnie niemożliwy. W obecnych czasach kolorowy druk nie stanowi problemu, ponadto tradycyjne drukowane materiały promocyjne zostają wypierane na rzecz ekranów smartfonów, tabletów, komputerów itd. Czy i dlaczego warto więc przy projektowaniu logo brać pod uwagę ograniczoną paletę barw? Chociaż współczesna technologia pozwala nam na stosowanie najbardziej szalonych kombinacji kolorystycznych, gradientów i faktur, istnieje kilka powodów, dla których warto zastanowić się nad monochromatycznym projektem.
1. Winylowe naklejki na szyby
![text](/uploads/612578fecf4346ea8c566876b682afc2.jpg)
Coraz większą popularnością cieszą się winylowe naklejki, które w elegancki sposób ozdabiają szyby lokali. Firmy często umieszczają na witrynach swoich lokali logo, ale także hasła reklamowe, czy elementy dekoracyjne. Takie naklejki mają nie tylko charakter informacyjny i ozdobny. Naklejone na przezroczystą szybę nadają jej półmatowy efekt, co chroni przed niechcianymi spojrzeniami z zewnątrz.
2. Wydruki rachunków
![text](/uploads/03ca6da6f6984bc08f0f5471afa3c62e.jpg)
Ciekawym rozwiązaniem promocji przedsiębiorstw jest umieszczenie logo na wydruku rachunku. Choć kolorowe wydruki nie są możliwe, druk z większą ilością kolorów znacząco podnosi koszty. Dlatego warto przemyśleć możliwość i wartość zastosowania tego rodzaju promocji.
3. Materiały promocyjne
![text](/uploads/xa372260d9221438d9d9af1471ddc7db7.jpg.pagespeed.ic.FnOocxmVke.jpg)
Jeśli mamy w planach umieszczanie logo na różnego typu materiałach promocyjnych, ze względu na koszty warto rozważyć logo w jednolitym kolorze. Ponieważ wydruki na różnych tworzywach wymagają innego sprzętu, większa ilość kolorów zdecydowanie podnosi koszty przygotowania takich materiałów.
4. Gazety i książki
![text](/uploads/xd4421a6a5d3c4e7296730ad668241f2b.jpg.pagespeed.ic.HHYTb1EZQk.jpg)
Tego typu publikacje często wymagają logo w palecie monochromatycznej. Jeśli więc planujemy w ten sposób publikować swoje logo warto zwrócić uwagę na logo w jednolitym kolorze, które będzie współgrało z całością wydania.
5. Grawerowanie i wytłaczanie
To ciekawy i oryginalny sposób na markowanie swoich produktów firm z branż np. jubilerskiej lub meblarskiej. Aby wykonać grawerowanie lub wytłaczanie (a także np. foliowanie, stamping) konieczne jest dostarczenie projektu w jednolitym kolorze w pliku wektorowym.
![text](/uploads/xe1a1d649ad0c4dbaa29c6715ad1bdaa4.jpg.pagespeed.ic.GmV6el4gSs.jpg)
Jeszcze do niedawna przy projektowaniu znaków nie brano pod uwagę możliwości wykorzystania w projekcie szerokiej palety kolorów. Standard ten wynikał z ograniczeń możliwości techniki, gdzie kolorowy druk był ograniczony lub zupełnie niemożliwy. W obecnych czasach kolorowy druk nie stanowi problemu, ponadto tradycyjne drukowane materiały promocyjne zostają wypierane na rzecz ekranów smartfonów, tabletów, komputerów itd. Czy i dlaczego warto więc przy projektowaniu logo brać pod uwagę ograniczoną paletę barw? Chociaż współczesna technologia pozwala nam na stosowanie najbardziej szalonych kombinacji kolorystycznych, gradientów i faktur, istnieje kilka powodów, dla których warto zastanowić się nad monochromatycznym projektem.
1. Winylowe naklejki na szyby
![text](/uploads/612578fecf4346ea8c566876b682afc2.jpg)
Coraz większą popularnością cieszą się winylowe naklejki, które w elegancki sposób ozdabiają szyby lokali. Firmy często umieszczają na witrynach swoich lokali logo, ale także hasła reklamowe, czy elementy dekoracyjne. Takie naklejki mają nie tylko charakter informacyjny i ozdobny. Naklejone na przezroczystą szybę nadają jej półmatowy efekt, co chroni przed niechcianymi spojrzeniami z zewnątrz.
2. Wydruki rachunków
![text](/uploads/03ca6da6f6984bc08f0f5471afa3c62e.jpg)
Ciekawym rozwiązaniem promocji przedsiębiorstw jest umieszczenie logo na wydruku rachunku. Choć kolorowe wydruki nie są możliwe, druk z większą ilością kolorów znacząco podnosi koszty. Dlatego warto przemyśleć możliwość i wartość zastosowania tego rodzaju promocji.
3. Materiały promocyjne
![text](/uploads/xa372260d9221438d9d9af1471ddc7db7.jpg.pagespeed.ic.FnOocxmVke.jpg)
Jeśli mamy w planach umieszczanie logo na różnego typu materiałach promocyjnych, ze względu na koszty warto rozważyć logo w jednolitym kolorze. Ponieważ wydruki na różnych tworzywach wymagają innego sprzętu, większa ilość kolorów zdecydowanie podnosi koszty przygotowania takich materiałów.
4. Gazety i książki
![text](/uploads/xd4421a6a5d3c4e7296730ad668241f2b.jpg.pagespeed.ic.HHYTb1EZQk.jpg)
Tego typu publikacje często wymagają logo w palecie monochromatycznej. Jeśli więc planujemy w ten sposób publikować swoje logo warto zwrócić uwagę na logo w jednolitym kolorze, które będzie współgrało z całością wydania.
5. Grawerowanie i wytłaczanie
To ciekawy i oryginalny sposób na markowanie swoich produktów firm z branż np. jubilerskiej lub meblarskiej. Aby wykonać grawerowanie lub wytłaczanie (a także np. foliowanie, stamping) konieczne jest dostarczenie projektu w jednolitym kolorze w pliku wektorowym.
![text](/uploads/xe1a1d649ad0c4dbaa29c6715ad1bdaa4.jpg.pagespeed.ic.GmV6el4gSs.jpg)