Co to jest logotyp firmy
Jeśli usłyszałeś gdzieś słowo logotyp, może zastanawiasz się czy jest jakaś różnica między logo a logotypem? Nic dziwnego, oba pojęcia używane są w języku potocznym zamiennie, ale w niektórych sytuacjach mogą oznaczać to samo. Warto jednak wiedzieć na czym polega różnica, szczególnie jeśli masz zamiar zlecić wykonanie logo grafikowi i zależy Ci na obustronnym zrozumieniu.
Logo
Logo to forma graficzna, służąca do rozpoznawania marki na rynku. Jest także jej podstawowym element identyfikacji wizualnej. Logo może składać się z kombinacji sygnetu i logotypu, ale każda z tych części może też pełnić funkcję logo samodzielnie.

Logotyp
Logotyp to typograficzna część logo, czyli graficzne przedstawienie nazwy marki za pomocą tekstu. W niektórych sytuacjach firmy rezygnują z posiadania sygnetu. Logotyp wtedy może pełnić funkcję pełnoprawnego logo bez sygnetu, np. jak logotyp firmy Coca-Cola.

Sygnet
Sygnet to symbol graficzny, który znajduje się w logo w parze z logotypem. Znak ten może być wkomponowany obok logotypu, pod lub nad nim. Konfiguracja jest dowolna. Czasami Sygnet jest bezpośrednio połączony z logotypem. Podobnie jak w przypadku logotypu, sygnet może także samodzielnie pełnić funkcję logo. Na ten zabieg mogą pozwolić sobie marki, które posiadają charakterystyczny, łatwy do rozróżnienia symbol (np. Twitter, Nike).

Co to jest logotyp firmy
Co to jest logotyp firmy
Jeśli usłyszałeś gdzieś słowo logotyp, może zastanawiasz się czy jest jakaś różnica między logo a logotypem? Nic dziwnego, oba pojęcia używane są w języku potocznym zamiennie, ale w niektórych sytuacjach mogą oznaczać to samo. Warto jednak wiedzieć na czym polega różnica, szczególnie jeśli masz zamiar zlecić wykonanie logo grafikowi i zależy Ci na obustronnym zrozumieniu.
Logo
Logo to forma graficzna, służąca do rozpoznawania marki na rynku. Jest także jej podstawowym element identyfikacji wizualnej. Logo może składać się z kombinacji sygnetu i logotypu, ale każda z tych części może też pełnić funkcję logo samodzielnie.

Logotyp
Logotyp to typograficzna część logo, czyli graficzne przedstawienie nazwy marki za pomocą tekstu. W niektórych sytuacjach firmy rezygnują z posiadania sygnetu. Logotyp wtedy może pełnić funkcję pełnoprawnego logo bez sygnetu, np. jak logotyp firmy Coca-Cola.

Sygnet
Sygnet to symbol graficzny, który znajduje się w logo w parze z logotypem. Znak ten może być wkomponowany obok logotypu, pod lub nad nim. Konfiguracja jest dowolna. Czasami Sygnet jest bezpośrednio połączony z logotypem. Podobnie jak w przypadku logotypu, sygnet może także samodzielnie pełnić funkcję logo. Na ten zabieg mogą pozwolić sobie marki, które posiadają charakterystyczny, łatwy do rozróżnienia symbol (np. Twitter, Nike).

pl-PL
1
Home
Zamów logo online. Najtańsze logotypy w Polsce. Profesjonalna obsługa, poprawki projektu gratis. Logo dla firm, logo dla startupów, logo dla biznesu, logo dla profesjonalistów.
2
Home
Jeśli usłyszałeś gdzieś słowo logotyp, może zastanawiasz się czy jest jakaś różnica między logo a logotypem? Nic dziwnego, oba pojęcia używane są w języku potocznym zamiennie, ale w niektórych sytuacjach mogą oznaczać to samo. Warto jednak wiedzieć na czym polega różnica, szczególnie jeśli masz zamiar zlecić wykonanie logo grafikowi i zależy Ci na obustronnym zrozumieniu.
Logo
Logo to forma graficzna, służąca do rozpoznawania marki na rynku. Jest także jej podstawowym element identyfikacji wizualnej. Logo może składać się z kombinacji sygnetu i logotypu, ale każda z tych części może też pełnić funkcję logo samodzielnie.

Logotyp
Logotyp to typograficzna część logo, czyli graficzne przedstawienie nazwy marki za pomocą tekstu. W niektórych sytuacjach firmy rezygnują z posiadania sygnetu. Logotyp wtedy może pełnić funkcję pełnoprawnego logo bez sygnetu, np. jak logotyp firmy Coca-Cola.

Sygnet
Sygnet to symbol graficzny, który znajduje się w logo w parze z logotypem. Znak ten może być wkomponowany obok logotypu, pod lub nad nim. Konfiguracja jest dowolna. Czasami Sygnet jest bezpośrednio połączony z logotypem. Podobnie jak w przypadku logotypu, sygnet może także samodzielnie pełnić funkcję logo. Na ten zabieg mogą pozwolić sobie marki, które posiadają charakterystyczny, łatwy do rozróżnienia symbol (np. Twitter, Nike).

Jeśli usłyszałeś gdzieś słowo logotyp, może zastanawiasz się czy jest jakaś różnica między logo a logotypem? Nic dziwnego, oba pojęcia używane są w języku potocznym zamiennie, ale w niektórych sytuacjach mogą oznaczać to samo. Warto jednak wiedzieć na czym polega różnica, szczególnie jeśli masz zamiar zlecić wykonanie logo grafikowi i zależy Ci na obustronnym zrozumieniu.
Logo
Logo to forma graficzna, służąca do rozpoznawania marki na rynku. Jest także jej podstawowym element identyfikacji wizualnej. Logo może składać się z kombinacji sygnetu i logotypu, ale każda z tych części może też pełnić funkcję logo samodzielnie.

Logotyp
Logotyp to typograficzna część logo, czyli graficzne przedstawienie nazwy marki za pomocą tekstu. W niektórych sytuacjach firmy rezygnują z posiadania sygnetu. Logotyp wtedy może pełnić funkcję pełnoprawnego logo bez sygnetu, np. jak logotyp firmy Coca-Cola.

Sygnet
Sygnet to symbol graficzny, który znajduje się w logo w parze z logotypem. Znak ten może być wkomponowany obok logotypu, pod lub nad nim. Konfiguracja jest dowolna. Czasami Sygnet jest bezpośrednio połączony z logotypem. Podobnie jak w przypadku logotypu, sygnet może także samodzielnie pełnić funkcję logo. Na ten zabieg mogą pozwolić sobie marki, które posiadają charakterystyczny, łatwy do rozróżnienia symbol (np. Twitter, Nike).
