Czego unikać przy projektowaniu logo?
Wyjątkowy projekt logo to efekt współpracy Twojej i grafika. Twoje pomysły w połączeniu z umiejętnościami i wiedzą grafika rezultat z pewnością będzie świetny. Dodatkowo, wspólnie pracując nad projektem, patrząc na efekty z różnych perspektyw, unikniecie słabego projektu. Jakie są największe grzechy popełniane przy projektowaniu logo i jak ich uniknąć?
Przede wszystkim- plagiat. Kopiowanie cudzej własności bez zgody właściciela poza tym, że jest nieetyczne jest kradzieżą, za którą grożą poważne konsekwencje. Pamiętaj, że fakt, że grafika, fotografia, tekst itp. są powszechnie dostępne, nie oznacza, że można z nich dowolnie korzystać. Jeśli podoba Ci się rozwiązanie, jakie zastosowała inna firma, zainspiruj się nim, nie kopiuj.
Modyfikowanie kroju pisma- rozciąganie, wydłużanie liter, to nie jest dobry pomysł. Nieumiejętne zmiany wyglądu liter sprawiają, że są mniej czytelne, a sam projekt sprawia wrażenie amatorskiego. Zamiast naruszać delikatną konstrukcję litery, poszukaj innego fontu, który spełni wszystkie Twoje oczekiwania.
Nadmiar- jeśli Twój projekt przeładowany jest ilustracjami, ilością barw, lub tekstu, nie będzie spełniał swojego zadania. Projekt logo powinien być oszczędny, sprawiać, że Twoja firma kojarzy się z konkretnym kształtem, kolorem. Logo powinno zapadać w pamięć w krótką chwilę, umiar jest tu kluczem- przesada wymaga skupienia.
Niefortunne skojarzenia. Zanim zaakceptujesz projekt, spójrz na niego kolejny raz. I jeszcze raz, następnego dnia. Świeże spojrzenie pozwoli Ci dostrzec to, czego nie zauważyłeś za pierwszym razem i pozwoli uniknąć niefartownych skojarzeń. Ponieważ projekty logo często opierają się na abstrakcyjnych kształtach, pamiętaj, że tam, gdzie Ty widzisz kwiaty, ktoś inny może ujrzeć coś kompletnie innego.
Nieadekwatność. Logo Twojej firmy jest jej twarzą. Pamiętaj, aby zadbać o to, by projekt odzwierciedlał jej charakter, specjalizację. Wesołe zwierzaki sprawdzą się reprezentując przedszkole, jednak bank z takim szyldem z pewnością nie będzie wzbudzał zaufania.
Niezdrowa fascynacja. Znalazłeś projekt, który Cię zachwyca? Świetnie! Jednak postaraj się poszukać kolejnych inspiracji. Przesadny wpływ na Twój projekt odbierze mu indywidualności, lub nawet nabierze znamion plagiatu.
Brawura i brak samokrytyki to częsty błąd przy kreatywnej pracy. Czasami warto zaufać profesjonaliście i posłuchać jego rad i sugestii. Jego doświadczenie i znajomość rynku może być na wagę złota.
Lepsze jest wrogiem dobrego. Jeśli jesteś zadowolony z projektu, nie staraj się go ulepszyć na siłę. Starając się doszukać wad, przestaniesz zauważać jego zalety.
Czego unikać przy projektowaniu logo?
Czego unikać przy projektowaniu logo?
Wyjątkowy projekt logo to efekt współpracy Twojej i grafika. Twoje pomysły w połączeniu z umiejętnościami i wiedzą grafika rezultat z pewnością będzie świetny. Dodatkowo, wspólnie pracując nad projektem, patrząc na efekty z różnych perspektyw, unikniecie słabego projektu. Jakie są największe grzechy popełniane przy projektowaniu logo i jak ich uniknąć?
Przede wszystkim- plagiat. Kopiowanie cudzej własności bez zgody właściciela poza tym, że jest nieetyczne jest kradzieżą, za którą grożą poważne konsekwencje. Pamiętaj, że fakt, że grafika, fotografia, tekst itp. są powszechnie dostępne, nie oznacza, że można z nich dowolnie korzystać. Jeśli podoba Ci się rozwiązanie, jakie zastosowała inna firma, zainspiruj się nim, nie kopiuj.
Modyfikowanie kroju pisma- rozciąganie, wydłużanie liter, to nie jest dobry pomysł. Nieumiejętne zmiany wyglądu liter sprawiają, że są mniej czytelne, a sam projekt sprawia wrażenie amatorskiego. Zamiast naruszać delikatną konstrukcję litery, poszukaj innego fontu, który spełni wszystkie Twoje oczekiwania.
Nadmiar- jeśli Twój projekt przeładowany jest ilustracjami, ilością barw, lub tekstu, nie będzie spełniał swojego zadania. Projekt logo powinien być oszczędny, sprawiać, że Twoja firma kojarzy się z konkretnym kształtem, kolorem. Logo powinno zapadać w pamięć w krótką chwilę, umiar jest tu kluczem- przesada wymaga skupienia.
Niefortunne skojarzenia. Zanim zaakceptujesz projekt, spójrz na niego kolejny raz. I jeszcze raz, następnego dnia. Świeże spojrzenie pozwoli Ci dostrzec to, czego nie zauważyłeś za pierwszym razem i pozwoli uniknąć niefartownych skojarzeń. Ponieważ projekty logo często opierają się na abstrakcyjnych kształtach, pamiętaj, że tam, gdzie Ty widzisz kwiaty, ktoś inny może ujrzeć coś kompletnie innego.
Nieadekwatność. Logo Twojej firmy jest jej twarzą. Pamiętaj, aby zadbać o to, by projekt odzwierciedlał jej charakter, specjalizację. Wesołe zwierzaki sprawdzą się reprezentując przedszkole, jednak bank z takim szyldem z pewnością nie będzie wzbudzał zaufania.
Niezdrowa fascynacja. Znalazłeś projekt, który Cię zachwyca? Świetnie! Jednak postaraj się poszukać kolejnych inspiracji. Przesadny wpływ na Twój projekt odbierze mu indywidualności, lub nawet nabierze znamion plagiatu.
Brawura i brak samokrytyki to częsty błąd przy kreatywnej pracy. Czasami warto zaufać profesjonaliście i posłuchać jego rad i sugestii. Jego doświadczenie i znajomość rynku może być na wagę złota.
Lepsze jest wrogiem dobrego. Jeśli jesteś zadowolony z projektu, nie staraj się go ulepszyć na siłę. Starając się doszukać wad, przestaniesz zauważać jego zalety.
pl-PL
1
Home
Zamów logo online. Najtańsze logotypy w Polsce. Profesjonalna obsługa, poprawki projektu gratis. Logo dla firm, logo dla startupów, logo dla biznesu, logo dla profesjonalistów.
2
Home
Wyjątkowy projekt logo to efekt współpracy Twojej i grafika. Twoje pomysły w połączeniu z umiejętnościami i wiedzą grafika rezultat z pewnością będzie świetny. Dodatkowo, wspólnie pracując nad projektem, patrząc na efekty z różnych perspektyw, unikniecie słabego projektu. Jakie są największe grzechy popełniane przy projektowaniu logo i jak ich uniknąć?
Przede wszystkim- plagiat. Kopiowanie cudzej własności bez zgody właściciela poza tym, że jest nieetyczne jest kradzieżą, za którą grożą poważne konsekwencje. Pamiętaj, że fakt, że grafika, fotografia, tekst itp. są powszechnie dostępne, nie oznacza, że można z nich dowolnie korzystać. Jeśli podoba Ci się rozwiązanie, jakie zastosowała inna firma, zainspiruj się nim, nie kopiuj.
Modyfikowanie kroju pisma- rozciąganie, wydłużanie liter, to nie jest dobry pomysł. Nieumiejętne zmiany wyglądu liter sprawiają, że są mniej czytelne, a sam projekt sprawia wrażenie amatorskiego. Zamiast naruszać delikatną konstrukcję litery, poszukaj innego fontu, który spełni wszystkie Twoje oczekiwania.
Nadmiar- jeśli Twój projekt przeładowany jest ilustracjami, ilością barw, lub tekstu, nie będzie spełniał swojego zadania. Projekt logo powinien być oszczędny, sprawiać, że Twoja firma kojarzy się z konkretnym kształtem, kolorem. Logo powinno zapadać w pamięć w krótką chwilę, umiar jest tu kluczem- przesada wymaga skupienia.
Niefortunne skojarzenia. Zanim zaakceptujesz projekt, spójrz na niego kolejny raz. I jeszcze raz, następnego dnia. Świeże spojrzenie pozwoli Ci dostrzec to, czego nie zauważyłeś za pierwszym razem i pozwoli uniknąć niefartownych skojarzeń. Ponieważ projekty logo często opierają się na abstrakcyjnych kształtach, pamiętaj, że tam, gdzie Ty widzisz kwiaty, ktoś inny może ujrzeć coś kompletnie innego.
Nieadekwatność. Logo Twojej firmy jest jej twarzą. Pamiętaj, aby zadbać o to, by projekt odzwierciedlał jej charakter, specjalizację. Wesołe zwierzaki sprawdzą się reprezentując przedszkole, jednak bank z takim szyldem z pewnością nie będzie wzbudzał zaufania.
Niezdrowa fascynacja. Znalazłeś projekt, który Cię zachwyca? Świetnie! Jednak postaraj się poszukać kolejnych inspiracji. Przesadny wpływ na Twój projekt odbierze mu indywidualności, lub nawet nabierze znamion plagiatu.
Brawura i brak samokrytyki to częsty błąd przy kreatywnej pracy. Czasami warto zaufać profesjonaliście i posłuchać jego rad i sugestii. Jego doświadczenie i znajomość rynku może być na wagę złota.
Lepsze jest wrogiem dobrego. Jeśli jesteś zadowolony z projektu, nie staraj się go ulepszyć na siłę. Starając się doszukać wad, przestaniesz zauważać jego zalety.
Wyjątkowy projekt logo to efekt współpracy Twojej i grafika. Twoje pomysły w połączeniu z umiejętnościami i wiedzą grafika rezultat z pewnością będzie świetny. Dodatkowo, wspólnie pracując nad projektem, patrząc na efekty z różnych perspektyw, unikniecie słabego projektu. Jakie są największe grzechy popełniane przy projektowaniu logo i jak ich uniknąć?
Przede wszystkim- plagiat. Kopiowanie cudzej własności bez zgody właściciela poza tym, że jest nieetyczne jest kradzieżą, za którą grożą poważne konsekwencje. Pamiętaj, że fakt, że grafika, fotografia, tekst itp. są powszechnie dostępne, nie oznacza, że można z nich dowolnie korzystać. Jeśli podoba Ci się rozwiązanie, jakie zastosowała inna firma, zainspiruj się nim, nie kopiuj.
Modyfikowanie kroju pisma- rozciąganie, wydłużanie liter, to nie jest dobry pomysł. Nieumiejętne zmiany wyglądu liter sprawiają, że są mniej czytelne, a sam projekt sprawia wrażenie amatorskiego. Zamiast naruszać delikatną konstrukcję litery, poszukaj innego fontu, który spełni wszystkie Twoje oczekiwania.
Nadmiar- jeśli Twój projekt przeładowany jest ilustracjami, ilością barw, lub tekstu, nie będzie spełniał swojego zadania. Projekt logo powinien być oszczędny, sprawiać, że Twoja firma kojarzy się z konkretnym kształtem, kolorem. Logo powinno zapadać w pamięć w krótką chwilę, umiar jest tu kluczem- przesada wymaga skupienia.
Niefortunne skojarzenia. Zanim zaakceptujesz projekt, spójrz na niego kolejny raz. I jeszcze raz, następnego dnia. Świeże spojrzenie pozwoli Ci dostrzec to, czego nie zauważyłeś za pierwszym razem i pozwoli uniknąć niefartownych skojarzeń. Ponieważ projekty logo często opierają się na abstrakcyjnych kształtach, pamiętaj, że tam, gdzie Ty widzisz kwiaty, ktoś inny może ujrzeć coś kompletnie innego.
Nieadekwatność. Logo Twojej firmy jest jej twarzą. Pamiętaj, aby zadbać o to, by projekt odzwierciedlał jej charakter, specjalizację. Wesołe zwierzaki sprawdzą się reprezentując przedszkole, jednak bank z takim szyldem z pewnością nie będzie wzbudzał zaufania.
Niezdrowa fascynacja. Znalazłeś projekt, który Cię zachwyca? Świetnie! Jednak postaraj się poszukać kolejnych inspiracji. Przesadny wpływ na Twój projekt odbierze mu indywidualności, lub nawet nabierze znamion plagiatu.
Brawura i brak samokrytyki to częsty błąd przy kreatywnej pracy. Czasami warto zaufać profesjonaliście i posłuchać jego rad i sugestii. Jego doświadczenie i znajomość rynku może być na wagę złota.
Lepsze jest wrogiem dobrego. Jeśli jesteś zadowolony z projektu, nie staraj się go ulepszyć na siłę. Starając się doszukać wad, przestaniesz zauważać jego zalety.