Jeśli planujesz umieszczać swój projekt logo na nośniku zewnętrznym, warto zapoznać się z warunkami wykonania takiej reklamy. Nie każda technologia pozwala na umieszczenie dowolnego projektu. Dziś przedstawiamy najpopularniejsze nośniki reklam zewnętrznych i ograniczenia, jakie się z nimi wiążą.

Baner reklamowy

To jedna z najpopularniejszych form reklamy w przestrzeni miejskiej. Jednak ponieważ właściwie technologia wykorzystywana przy druku tego typu banerów nie posiada ograniczeń na poziomie projektowania, warto zwrócić uwagę na przestrzeń, w jakiej taki baner zawiśnie. Fasada budynku na którym pojawi się projekt, czy bliskie sąsiedztwo mają duży wpływ na odbiór przekazywanej treści. Jaskrawe kolory, niewybredna treść czy natłok informacji mogą drażnić odbiorców i w efekcie stanowić antyreklamę przedsiębiorstwa. Dodatkowo warto pamiętać, że baner nie może zawisnąć w dowolnym miejscu, dlatego przed jego umieszczeniem warto zapytać o zgodę właściciela budynku lub konserwatora miejskiego.

Wycinanie laserem

To szczególny rodzaj nośnika. Poprzez swoją formę możemy uzyskać ciekawy wykorzystując cień, jaki tworzy, czy kreatywnie wykorzystać przestrzeń negatywną. Jednak tego typu reklama mocno ogranicza projekt graficzny. Należy pamiętać, że w tym przypadku paleta kolorów mus być mocno ograniczona, nie ma możliwości zastosowania przejść tonalnych, a niekiedy każdy z elementów tworzących projekt musi być połączony z sąsiadującymi.

text

Kaseton

Niezaprzeczalną zaletą kasetonów jest widoczność zarówno w dzień jak i po zmroku. W zależności od wykorzystywanego materiału kasetony mogą składać się z jednej, gładkiej powierzchni lub dwóch warstw, odpowiednio wyciętych i nałożonych na siebie.

text

Neon

Z pewnością wymaga największego nakładu pracy, zarówno grafika jak i osoby wykonującej sam neon, jednak efekt z pewnością jest imponujący i unikalny. Neony od lat stanowią łącznik pomiędzy światem reklamy, a sztuki.

Jeśli zamierzasz umieścić projekt logo na reklamie zewnętrznej nie zapomnij powiadomić o tym grafika. Taka informacja jest bardzo ważna przy projektowaniu logo, ale także przygotowaniu odpowiednich plików, które zaakceptuje firma wykonująca reklamę. Pamiętaj także, aby wykorzystując przestrzeń miejską dla promocji swojej firmy szanować otoczenie. Szpecące je reklamy drażnią odbiorców i z pewnością nie zachęcają przechodniów do skorzystania z reklamowanych usług. Projekt reklamy outdoorowej może świetnie komponować się z otoczeniem, jednocześnie zwracając uwagę i zachęcając klientów do skorzystania z oferty Twojej firmy.

text text text