Korzyści z Posiadania Wizytówki z Kodem QR

text

Czym jest wizytówka z kodem QR?

Kod QR, "quick response" czyli szybka reakcja to wygenerowany komputerowo kod kreskowy, który zawiera informacje tekstowe. Kod QR wynalazła japońska firma Denso Wave w 1994 roku, aby usprawnić logistykę podczas produkcji samochodów. W dzisiejszych czasach kody QR są wykorzystane w wielu obszarach życia, także w marketingu.

text Zródło obrazu Zaletami kodów QR są wygoda w użyciu oraz szybkość odczytu informacji. Korzystanie z kodów QR jest bardzo proste, wystarczy aparat do zdjęć w smartfonie lub tablecie. Co więcej, przy uszkodzeniu 30% kodu QR dane mogą być prawidłowo odczytane.

Wizytówka z kodem QR to projekt wizytówki wzbogacony o zestaw zaszyfrowanych symboli zawierających określone informacje. Dodanie kodu QR pozwala umieścić na projekcie wizytówki niezbędne informacje o firmie, nawet takie, których nie da się zmieścić w tradycyjnym formacie. To nie tylko ułatwia wymianę danych, ale także pozwala stworzyć interesujący design poprzez wykorzystanie kodu jako elementu graficznego.  Dzięki tej wizytówce możliwe jest nie tylko zwiększenie ruchu na stronie www, ale także przekazanie klientowi istotnych informacji o produktach, usługach i promocjach w prosty sposób. text

Co może zawierać kod QR

  • Link do adresu URL witryny
  • QR - zdjęcie
  • QR - wideo
  • Informacje o firmie
  • Wiele linków
  • vCard - elektroniczną wizytówkę
  • kupony i kody rabatowe
  • Menu
  • Plik Audio
  • WiFi - połączenie się z siecią
  • Dane do płatności
  • przekierowanie do aplikacji

Korzyści z posiadania wizytówki z kodem QR

Wizytówka z kodem QR sprawia, że jeszcze łatwiej jest dowiedzieć się więcej o Twojej firmie. Jest doskonałym mostem między drukowanymi materiałami a cyfrowym światem. Klient, dostawca lub partner, otrzymując wizytówkę z kodem QR, może w każdej chwili odczytać informacje i zapisać je na osobnej zakładce w swoim telefonie, aby mieć je pod ręką i móc do nich wrócić w razie potrzeby i nie tracić czasu na szukanie samej wizytówki. Oprócz łatwości korzystania, taka wizytówka ma również inne zalety:  

  • Kompaktowe przechowywanie danych: Na samej karcie można umieścić nazwę firmy i inne istotne, lecz krótkie informacje, a dodatkowe szczegóły umieścić w kodzie QR
  • Praktyczność: Natychmiastowy dostęp do informacji, oszczędność czasu i szybkie zapisywanie nowych kontaktów.
  • Informacyjność: Możliwość dostarczenia klientom większej ilości przydatnych informacji, w tym zdjęć i wideo.
  • Troska o klientów i partnerów: Możliwości, jakie oferuje kod QR, oraz wygoda korzystania z takiej wizytówki pokazują, że dbasz o ułatwienie życia tym, z kim współpracujesz.
  • Niezawodność: Łatwość uzyskania danych i możliwość ich zapisania w telefonie zwiększa szanse, że o Tobie nie zapomną po utracie wizytówki.
  • Oryginalność: Obecność kodu QR na wizytówce pomaga wyróżnić się na tle konkurencji, a oryginalny design przyciąga uwagę odbiorcy i zachęca do zapoznania się z usługami lub produktami firmy.

Jak stworzyć kod QR

Istnieją wiele serwisów, które pomogą łatwo i szybko stworzyć własny kod QR. 

Poniżej podajemy kilka popularnych darmowych generatorów kodów QR:

Te narzędzia umożliwiają szybkie tworzenie kodów QR dostosowanych do różnych potrzeb. 

Dlaczego projekt wizytówki z kodem QR jest tak ważny?

Wizytówka odgrywa kluczową rolę w tworzeniu pierwszego wrażenia podczas zapoznawania się z firmą. Z tego powodu aspekt wizualny ma znaczenie, ponieważ to właśnie wygląd wizytówki pozwala przyciągnąć uwagę klientów w pierwszej kolejności, zanim przejdą do zapoznawania się z informacjami. Wyjątkowy design z kodem QR, dopasowany do charakteru działalności i odzwierciedlający wartości firmy, wzmocni Twoją wizytówkę, sprawiając, że będzie bardziej skuteczna. Dobrym rozwiązaniem dla biznesu jest również dodanie logo twojej marki do kodu QR. Firmowy znak w skróconej formie można umieścić w centrum kodu, aby zwiększyć jego rozpoznawalność i zaufanie.

Przykłady projektów wizytówek z kodem QR

Projekty wizytówek z kodami QR mogą przyjmować różnorodne formy. Ostateczny wybór zależy od indywidualnych preferencji, charakteru działalności, istnienia spójnego stylu firmowego, formatu wizytówki oraz, co najważniejsze, preferencji klienta. Kluczowe jest harmonijne połączenie wszystkich elementów, które stworzą atrakcyjny wizerunek, spełniając jednocześnie swoje funkcje i przyciągając wzrok.  Niezależnie od formy, ważne jest, aby kod QR był łatwo odczytywalny i prowadził do odpowiednich informacji, takich jak strona internetowa, dane kontaktowe czy profile mediów społecznościowych. Ponadto warto zadbać o estetykę wizytówki, aby zachęcić klientów do zeskanowania kodu QR i zapoznania się z ofertą firmy. Ciekawy design, dobrej jakości materiały i klarowna treść to klucz do sukcesu projektu wizytówki z kodem QR.  

1.Minimalistyczna wizytówka

text

2. Kod QR z logo firmy

text

3. Niestandardowa kompozycja, kreatywne rozwiązanie.

text

4. Nistandardowe wymiary wizytówki

text

5. Dwa i więcej kodów QR

text

6. Insta - wizytówka

text

Wizytówki z kodem QR: Szybki i Efektywny Dostęp do Twoich Informacji

Wizytówki z kodem QR mogą być bardzo pomocne w szybkim dostępie do informacji kontaktowych lub strony internetowej firmy. Dzięki nim potencjalni klienci lub partnerzy biznesowi mogą łatwo zeskanować kod i uzyskać potrzebne dane bez konieczności wpisywania ich ręcznie. Informacje o tym jakie dane podać w projekcie znajdziesz w tym artykule: Jakie dane umieścić na wizytówce? Możesz umieścić kod QR na wszystkich swoich materiałach promocyjnych, takich jak ulotki, plakaty, karty wizytowe czy zaproszenia. Dzięki temu osoby zainteresowane Twoją firmą będą miały możliwość szybkiego dostępu do informacji o Tobie i Twoich usługach. Jeśli chcesz, aby Twoje wizytówki z kodem QR działały jeszcze lepiej, możesz również zintegrować je z systemem do zarządzania kontaktem z klientami. Dzięki temu będziesz mógł śledzić, kto i kiedy zeskanował Twój kod QR i jakie dalsze działania podjął. Pamiętaj jednak, że oprócz zapewnienia łatwego dostępu do informacji, ważne jest również odpowiednie ich prezentowanie. Upewnij się, że Twoje wizytówki są estetyczne i czytelne, aby potencjalni klienci mieli pozytywne wrażenie zarówno od strony wizualnej, jak i informacyjnej. 

Gdzie zamówić wizytówki z kodem QR

Dodanie niestandardowego kodu QR do Twojej wizytówki mówi więcej o sposobie, w jaki prowadzisz biznes, niż mogłoby się wydawać. Za pomocą jednej profesjonalnej  wizytówki możesz udostępniać swoje dane wielu różnym osobom. Nie musisz też rezygnować z jakości ani designu. 

Jesteś zainteresowany/a wykonaniem materiałów reklamowych z kodem QR, skontaktuj się z nami. Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania. Możesz do nas napisać na adres kontakt@robimylogo.pl lub zadzwonić 577 733 444