Nowe logo YouTube
Ostatnio zaskoczyła nas nowa szata graficzna serwisu YouTube. Na czym polega zmiana i dlaczego serwis odświeżył swój wizerunek?
Nowe logo YouTube
Wydawałoby się, że jakakolwiek zmiana w wyglądzie logo YouTube będzie nietrafiona. Charakterystyczne liternictwo z wyrazem 'tube' umiejscowionym na czerwonym tle, przypominającym tytułową tubę był rozpoznawalny na całym świecie. Zmiana, choć niewielka, robi kolosalną różnicę. Czerwona apla zmieniła się w przycisk "play", znany z serwisu i pojawiła się przed jego nazwą. Liternictwo zyskało na wyrazistości, kontrastując z bielą tła. Sam krój pisma pozostanie kojarzony z YouTube, nawet przedstawiony bez sygnetu. Właśnie sygnet jest kluczowym powodem, dla którego zdecydowano się na zmiany. Wraz z pojawiającymi się coraz mniejszymi urządzeniami, na których możemy przeglądać filmiki poprzednie logo pojawiało się w coraz mniejszych wymiarach, przez co font tracił na czytelności. Zastosowanie czerwonego, zaokrąglonego prostokąta z białym trójkątem daje możliwości prezentowania emblematu nawet na wyświetlaczu smartwatcha bez obaw o możliwość zatracenia jego widoczności. Także tonacja czerwonego koloru w sygnecie została odrobinę zmieniona poprzez zwiększenie nasycenia - obecnie kolor jeszcze mocniej kontrastuje z bielą tła, przyciągając wzrok.
Zmiany w serwisie YouTube
Natomiast to, co zmieniło się w samym layoucie to strony to przede wszystkim jego wygląd w aplikacji mobilnej. Pasek nawigacji przesunięty został na dół, co ułatwia poruszanie się po serwisie. W zakładce 'na czasie' można wybrać tematykę filmów, które nas interesują. W zakładce 'subskrypcje' z łatwością odnajdziemy kanał, który dodaliśmy do obserwowanych. W górnym pasku możemy natychmiastowo rozpocząć transmisję na żywo na naszym kanale. Jeśli prowadzimy więcej niż jeden kanał, poprzez dłuższe przytrzymanie ikony w górnym pasku z łatwością można przełączać konta. Dodano także kilka przydatnych funkcji. Przykładowo, pojawiła się możliwość przesuwania odtwarzanych filmów poprzez przesunięcie palcem po ekranie w prawo lub w lewo - co przenosi nas do poprzedniego lub kolejnego wideo. Podwójne stuknięcie po prawej lub lewej stronie odtwarzanego filmu przewinie go o 10 sekund. Już niedługo ma się pojawić funkcja dodawania filmów w pionie, przez co nagrania z telefonu będą wyświetlane w całości, bez dodatku czarnych pasów po bokach.
Choć zmiany w serwisie i wyglądzie logo YouTube ma swoich przeciwników, nie można odmówić twórcom kreatywności. W odpowiedzi na potrzeby użytkowników wprowadzono funkcje, które z pewnością ułatwiają poruszanie się po aplikacji oraz zwiększają intuicyjność jej obsługi.
Nowe logo YouTube
Nowe logo YouTube
Ostatnio zaskoczyła nas nowa szata graficzna serwisu YouTube. Na czym polega zmiana i dlaczego serwis odświeżył swój wizerunek?
Nowe logo YouTube
Wydawałoby się, że jakakolwiek zmiana w wyglądzie logo YouTube będzie nietrafiona. Charakterystyczne liternictwo z wyrazem 'tube' umiejscowionym na czerwonym tle, przypominającym tytułową tubę był rozpoznawalny na całym świecie. Zmiana, choć niewielka, robi kolosalną różnicę. Czerwona apla zmieniła się w przycisk "play", znany z serwisu i pojawiła się przed jego nazwą. Liternictwo zyskało na wyrazistości, kontrastując z bielą tła. Sam krój pisma pozostanie kojarzony z YouTube, nawet przedstawiony bez sygnetu. Właśnie sygnet jest kluczowym powodem, dla którego zdecydowano się na zmiany. Wraz z pojawiającymi się coraz mniejszymi urządzeniami, na których możemy przeglądać filmiki poprzednie logo pojawiało się w coraz mniejszych wymiarach, przez co font tracił na czytelności. Zastosowanie czerwonego, zaokrąglonego prostokąta z białym trójkątem daje możliwości prezentowania emblematu nawet na wyświetlaczu smartwatcha bez obaw o możliwość zatracenia jego widoczności. Także tonacja czerwonego koloru w sygnecie została odrobinę zmieniona poprzez zwiększenie nasycenia - obecnie kolor jeszcze mocniej kontrastuje z bielą tła, przyciągając wzrok.
Zmiany w serwisie YouTube
Natomiast to, co zmieniło się w samym layoucie to strony to przede wszystkim jego wygląd w aplikacji mobilnej. Pasek nawigacji przesunięty został na dół, co ułatwia poruszanie się po serwisie. W zakładce 'na czasie' można wybrać tematykę filmów, które nas interesują. W zakładce 'subskrypcje' z łatwością odnajdziemy kanał, który dodaliśmy do obserwowanych. W górnym pasku możemy natychmiastowo rozpocząć transmisję na żywo na naszym kanale. Jeśli prowadzimy więcej niż jeden kanał, poprzez dłuższe przytrzymanie ikony w górnym pasku z łatwością można przełączać konta. Dodano także kilka przydatnych funkcji. Przykładowo, pojawiła się możliwość przesuwania odtwarzanych filmów poprzez przesunięcie palcem po ekranie w prawo lub w lewo - co przenosi nas do poprzedniego lub kolejnego wideo. Podwójne stuknięcie po prawej lub lewej stronie odtwarzanego filmu przewinie go o 10 sekund. Już niedługo ma się pojawić funkcja dodawania filmów w pionie, przez co nagrania z telefonu będą wyświetlane w całości, bez dodatku czarnych pasów po bokach.
Choć zmiany w serwisie i wyglądzie logo YouTube ma swoich przeciwników, nie można odmówić twórcom kreatywności. W odpowiedzi na potrzeby użytkowników wprowadzono funkcje, które z pewnością ułatwiają poruszanie się po aplikacji oraz zwiększają intuicyjność jej obsługi.
pl-PL
1
Home
Zamów logo online. Najtańsze logotypy w Polsce. Profesjonalna obsługa, poprawki projektu gratis. Logo dla firm, logo dla startupów, logo dla biznesu, logo dla profesjonalistów.
2
Home
Ostatnio zaskoczyła nas nowa szata graficzna serwisu YouTube. Na czym polega zmiana i dlaczego serwis odświeżył swój wizerunek?
Nowe logo YouTube
Wydawałoby się, że jakakolwiek zmiana w wyglądzie logo YouTube będzie nietrafiona. Charakterystyczne liternictwo z wyrazem 'tube' umiejscowionym na czerwonym tle, przypominającym tytułową tubę był rozpoznawalny na całym świecie. Zmiana, choć niewielka, robi kolosalną różnicę. Czerwona apla zmieniła się w przycisk "play", znany z serwisu i pojawiła się przed jego nazwą. Liternictwo zyskało na wyrazistości, kontrastując z bielą tła. Sam krój pisma pozostanie kojarzony z YouTube, nawet przedstawiony bez sygnetu. Właśnie sygnet jest kluczowym powodem, dla którego zdecydowano się na zmiany. Wraz z pojawiającymi się coraz mniejszymi urządzeniami, na których możemy przeglądać filmiki poprzednie logo pojawiało się w coraz mniejszych wymiarach, przez co font tracił na czytelności. Zastosowanie czerwonego, zaokrąglonego prostokąta z białym trójkątem daje możliwości prezentowania emblematu nawet na wyświetlaczu smartwatcha bez obaw o możliwość zatracenia jego widoczności. Także tonacja czerwonego koloru w sygnecie została odrobinę zmieniona poprzez zwiększenie nasycenia - obecnie kolor jeszcze mocniej kontrastuje z bielą tła, przyciągając wzrok.
Zmiany w serwisie YouTube
Natomiast to, co zmieniło się w samym layoucie to strony to przede wszystkim jego wygląd w aplikacji mobilnej. Pasek nawigacji przesunięty został na dół, co ułatwia poruszanie się po serwisie. W zakładce 'na czasie' można wybrać tematykę filmów, które nas interesują. W zakładce 'subskrypcje' z łatwością odnajdziemy kanał, który dodaliśmy do obserwowanych. W górnym pasku możemy natychmiastowo rozpocząć transmisję na żywo na naszym kanale. Jeśli prowadzimy więcej niż jeden kanał, poprzez dłuższe przytrzymanie ikony w górnym pasku z łatwością można przełączać konta. Dodano także kilka przydatnych funkcji. Przykładowo, pojawiła się możliwość przesuwania odtwarzanych filmów poprzez przesunięcie palcem po ekranie w prawo lub w lewo - co przenosi nas do poprzedniego lub kolejnego wideo. Podwójne stuknięcie po prawej lub lewej stronie odtwarzanego filmu przewinie go o 10 sekund. Już niedługo ma się pojawić funkcja dodawania filmów w pionie, przez co nagrania z telefonu będą wyświetlane w całości, bez dodatku czarnych pasów po bokach.
Choć zmiany w serwisie i wyglądzie logo YouTube ma swoich przeciwników, nie można odmówić twórcom kreatywności. W odpowiedzi na potrzeby użytkowników wprowadzono funkcje, które z pewnością ułatwiają poruszanie się po aplikacji oraz zwiększają intuicyjność jej obsługi.
Ostatnio zaskoczyła nas nowa szata graficzna serwisu YouTube. Na czym polega zmiana i dlaczego serwis odświeżył swój wizerunek?
Nowe logo YouTube
Wydawałoby się, że jakakolwiek zmiana w wyglądzie logo YouTube będzie nietrafiona. Charakterystyczne liternictwo z wyrazem 'tube' umiejscowionym na czerwonym tle, przypominającym tytułową tubę był rozpoznawalny na całym świecie. Zmiana, choć niewielka, robi kolosalną różnicę. Czerwona apla zmieniła się w przycisk "play", znany z serwisu i pojawiła się przed jego nazwą. Liternictwo zyskało na wyrazistości, kontrastując z bielą tła. Sam krój pisma pozostanie kojarzony z YouTube, nawet przedstawiony bez sygnetu. Właśnie sygnet jest kluczowym powodem, dla którego zdecydowano się na zmiany. Wraz z pojawiającymi się coraz mniejszymi urządzeniami, na których możemy przeglądać filmiki poprzednie logo pojawiało się w coraz mniejszych wymiarach, przez co font tracił na czytelności. Zastosowanie czerwonego, zaokrąglonego prostokąta z białym trójkątem daje możliwości prezentowania emblematu nawet na wyświetlaczu smartwatcha bez obaw o możliwość zatracenia jego widoczności. Także tonacja czerwonego koloru w sygnecie została odrobinę zmieniona poprzez zwiększenie nasycenia - obecnie kolor jeszcze mocniej kontrastuje z bielą tła, przyciągając wzrok.
Zmiany w serwisie YouTube
Natomiast to, co zmieniło się w samym layoucie to strony to przede wszystkim jego wygląd w aplikacji mobilnej. Pasek nawigacji przesunięty został na dół, co ułatwia poruszanie się po serwisie. W zakładce 'na czasie' można wybrać tematykę filmów, które nas interesują. W zakładce 'subskrypcje' z łatwością odnajdziemy kanał, który dodaliśmy do obserwowanych. W górnym pasku możemy natychmiastowo rozpocząć transmisję na żywo na naszym kanale. Jeśli prowadzimy więcej niż jeden kanał, poprzez dłuższe przytrzymanie ikony w górnym pasku z łatwością można przełączać konta. Dodano także kilka przydatnych funkcji. Przykładowo, pojawiła się możliwość przesuwania odtwarzanych filmów poprzez przesunięcie palcem po ekranie w prawo lub w lewo - co przenosi nas do poprzedniego lub kolejnego wideo. Podwójne stuknięcie po prawej lub lewej stronie odtwarzanego filmu przewinie go o 10 sekund. Już niedługo ma się pojawić funkcja dodawania filmów w pionie, przez co nagrania z telefonu będą wyświetlane w całości, bez dodatku czarnych pasów po bokach.
Choć zmiany w serwisie i wyglądzie logo YouTube ma swoich przeciwników, nie można odmówić twórcom kreatywności. W odpowiedzi na potrzeby użytkowników wprowadzono funkcje, które z pewnością ułatwiają poruszanie się po aplikacji oraz zwiększają intuicyjność jej obsługi.