Trendy w projektowaniu logo
Nie ulega wątpliwości, że dobry projekt logo jest ponadczasowy. Jednak tak jak w modzie, projektowaniu stron www czy w wystroju wnętrz trendy w projektowaniu graficznym ulegają zmianie. Warto wziąć je pod uwagę, nie tylko w przypadku, gdy firma dopiero wchodzi na rynek, lecz także przy odświeżeniu istniejącego już logo i zaprezentowaniu się klientowi na nowo. Poniżej przedstawiamy kilka wybranych najświeższych trendów w projektowaniu logo.
Kaligrafia i pismo odręczne
Pismo odręczne sprawdzi się w większości branży. W zależności od profilu firmy można dopasować liternictwo tak, by przedstawiało najważniejsze jej cechy. Elegancka kaligrafia, młodzieżowe liternictwo w stylu graffiti, czy stylizowane inicjały mogą być jednocześnie czytelne i atrakcyjne dla odbiorcy, a co za tym idzie- łatwo zapadać w pamięć.
![text](/uploads/12ea76965fcb4247933fbd1025ea45e1.png)
Przestrzeń negatywna
Kolejnym ciekawym rozwiązaniem we współczesnym projektowaniu logo jest stosowanie przestrzeni negatywnej. Polega ona na utworzeniu jednego kształtu w polu innego. Taki projekt intryguje i zapada w pamięć ograniczając paletę kolorów do minimum.
![text](/uploads/61aa236b904b4218a1cd48f2037b786a.png)
Minimalizm
Ekstremalny minimalizm zdecydowanie jest jednym z wiodących obecnie trendów w projektowaniu graficznym. Oszczędność w ilości kolorów oraz nieskomplikowane, geometryczne kształty służą nowoczesnym firmom. Oprócz nowych projektów wiele firm decyduje się na odświeżenie swojego logo w tym właśnie stylu.
![text](/uploads/36f77c33eace49179e9df6652927ccbd.png)
Retro
By wyróżnić się na tle nowoczesnych projektów można skupić się na tradycji. Łącząc niedzisiejsze elementy ze współczesnym designem projektanci tworzą eleganckie emblematy podkreślające przywiązanie firmy do tradycji.
![text](/uploads/baa18a482cea498a998f766a7526479d.png)
Animacja
Firmy prowadzące swoją działalność w Internecie coraz częściej sięgają po animowaną wersję swojego logo. Nieskomplikowane animacje uatrakcyjniają prostą formę i poprzez ruch akcentują nowatorskość.
![text](/uploads/aacc11f1daf941eca053ba888866d5b2.gif)
Projektowanie graficzne wciąż ewoluuje, jeden pomysł jest rozwinięciem poprzedniego. Warto czerpać z aktualnych trendów, jednak nie wolno sugerować się chwilową modą. By powstało idealne logo dla Twojej firmy warto zastanowić się jakie cechy chcemy przedstawić odbiorcy, a później 'ubrać' nasz pomysł w odpowiednią szatę graficzną.
Trendy w projektowaniu logo
Trendy w projektowaniu logo
Nie ulega wątpliwości, że dobry projekt logo jest ponadczasowy. Jednak tak jak w modzie, projektowaniu stron www czy w wystroju wnętrz trendy w projektowaniu graficznym ulegają zmianie. Warto wziąć je pod uwagę, nie tylko w przypadku, gdy firma dopiero wchodzi na rynek, lecz także przy odświeżeniu istniejącego już logo i zaprezentowaniu się klientowi na nowo. Poniżej przedstawiamy kilka wybranych najświeższych trendów w projektowaniu logo.
Kaligrafia i pismo odręczne
Pismo odręczne sprawdzi się w większości branży. W zależności od profilu firmy można dopasować liternictwo tak, by przedstawiało najważniejsze jej cechy. Elegancka kaligrafia, młodzieżowe liternictwo w stylu graffiti, czy stylizowane inicjały mogą być jednocześnie czytelne i atrakcyjne dla odbiorcy, a co za tym idzie- łatwo zapadać w pamięć.
![text](/uploads/12ea76965fcb4247933fbd1025ea45e1.png)
Przestrzeń negatywna
Kolejnym ciekawym rozwiązaniem we współczesnym projektowaniu logo jest stosowanie przestrzeni negatywnej. Polega ona na utworzeniu jednego kształtu w polu innego. Taki projekt intryguje i zapada w pamięć ograniczając paletę kolorów do minimum.
![text](/uploads/61aa236b904b4218a1cd48f2037b786a.png)
Minimalizm
Ekstremalny minimalizm zdecydowanie jest jednym z wiodących obecnie trendów w projektowaniu graficznym. Oszczędność w ilości kolorów oraz nieskomplikowane, geometryczne kształty służą nowoczesnym firmom. Oprócz nowych projektów wiele firm decyduje się na odświeżenie swojego logo w tym właśnie stylu.
![text](/uploads/36f77c33eace49179e9df6652927ccbd.png)
Retro
By wyróżnić się na tle nowoczesnych projektów można skupić się na tradycji. Łącząc niedzisiejsze elementy ze współczesnym designem projektanci tworzą eleganckie emblematy podkreślające przywiązanie firmy do tradycji.
![text](/uploads/baa18a482cea498a998f766a7526479d.png)
Animacja
Firmy prowadzące swoją działalność w Internecie coraz częściej sięgają po animowaną wersję swojego logo. Nieskomplikowane animacje uatrakcyjniają prostą formę i poprzez ruch akcentują nowatorskość.
![text](/uploads/aacc11f1daf941eca053ba888866d5b2.gif)
Projektowanie graficzne wciąż ewoluuje, jeden pomysł jest rozwinięciem poprzedniego. Warto czerpać z aktualnych trendów, jednak nie wolno sugerować się chwilową modą. By powstało idealne logo dla Twojej firmy warto zastanowić się jakie cechy chcemy przedstawić odbiorcy, a później 'ubrać' nasz pomysł w odpowiednią szatę graficzną.
pl-PL
1
Home
Zamów logo online. Najtańsze logotypy w Polsce. Profesjonalna obsługa, poprawki projektu gratis. Logo dla firm, logo dla startupów, logo dla biznesu, logo dla profesjonalistów.
2
Home
Nie ulega wątpliwości, że dobry projekt logo jest ponadczasowy. Jednak tak jak w modzie, projektowaniu stron www czy w wystroju wnętrz trendy w projektowaniu graficznym ulegają zmianie. Warto wziąć je pod uwagę, nie tylko w przypadku, gdy firma dopiero wchodzi na rynek, lecz także przy odświeżeniu istniejącego już logo i zaprezentowaniu się klientowi na nowo. Poniżej przedstawiamy kilka wybranych najświeższych trendów w projektowaniu logo.
Kaligrafia i pismo odręczne
Pismo odręczne sprawdzi się w większości branży. W zależności od profilu firmy można dopasować liternictwo tak, by przedstawiało najważniejsze jej cechy. Elegancka kaligrafia, młodzieżowe liternictwo w stylu graffiti, czy stylizowane inicjały mogą być jednocześnie czytelne i atrakcyjne dla odbiorcy, a co za tym idzie- łatwo zapadać w pamięć.
![text](/uploads/12ea76965fcb4247933fbd1025ea45e1.png)
Przestrzeń negatywna
Kolejnym ciekawym rozwiązaniem we współczesnym projektowaniu logo jest stosowanie przestrzeni negatywnej. Polega ona na utworzeniu jednego kształtu w polu innego. Taki projekt intryguje i zapada w pamięć ograniczając paletę kolorów do minimum.
![text](/uploads/61aa236b904b4218a1cd48f2037b786a.png)
Minimalizm
Ekstremalny minimalizm zdecydowanie jest jednym z wiodących obecnie trendów w projektowaniu graficznym. Oszczędność w ilości kolorów oraz nieskomplikowane, geometryczne kształty służą nowoczesnym firmom. Oprócz nowych projektów wiele firm decyduje się na odświeżenie swojego logo w tym właśnie stylu.
![text](/uploads/36f77c33eace49179e9df6652927ccbd.png)
Retro
By wyróżnić się na tle nowoczesnych projektów można skupić się na tradycji. Łącząc niedzisiejsze elementy ze współczesnym designem projektanci tworzą eleganckie emblematy podkreślające przywiązanie firmy do tradycji.
![text](/uploads/baa18a482cea498a998f766a7526479d.png)
Animacja
Firmy prowadzące swoją działalność w Internecie coraz częściej sięgają po animowaną wersję swojego logo. Nieskomplikowane animacje uatrakcyjniają prostą formę i poprzez ruch akcentują nowatorskość.
![text](/uploads/aacc11f1daf941eca053ba888866d5b2.gif)
Projektowanie graficzne wciąż ewoluuje, jeden pomysł jest rozwinięciem poprzedniego. Warto czerpać z aktualnych trendów, jednak nie wolno sugerować się chwilową modą. By powstało idealne logo dla Twojej firmy warto zastanowić się jakie cechy chcemy przedstawić odbiorcy, a później 'ubrać' nasz pomysł w odpowiednią szatę graficzną.
Nie ulega wątpliwości, że dobry projekt logo jest ponadczasowy. Jednak tak jak w modzie, projektowaniu stron www czy w wystroju wnętrz trendy w projektowaniu graficznym ulegają zmianie. Warto wziąć je pod uwagę, nie tylko w przypadku, gdy firma dopiero wchodzi na rynek, lecz także przy odświeżeniu istniejącego już logo i zaprezentowaniu się klientowi na nowo. Poniżej przedstawiamy kilka wybranych najświeższych trendów w projektowaniu logo.
Kaligrafia i pismo odręczne
Pismo odręczne sprawdzi się w większości branży. W zależności od profilu firmy można dopasować liternictwo tak, by przedstawiało najważniejsze jej cechy. Elegancka kaligrafia, młodzieżowe liternictwo w stylu graffiti, czy stylizowane inicjały mogą być jednocześnie czytelne i atrakcyjne dla odbiorcy, a co za tym idzie- łatwo zapadać w pamięć.
![text](/uploads/12ea76965fcb4247933fbd1025ea45e1.png)
Przestrzeń negatywna
Kolejnym ciekawym rozwiązaniem we współczesnym projektowaniu logo jest stosowanie przestrzeni negatywnej. Polega ona na utworzeniu jednego kształtu w polu innego. Taki projekt intryguje i zapada w pamięć ograniczając paletę kolorów do minimum.
![text](/uploads/61aa236b904b4218a1cd48f2037b786a.png)
Minimalizm
Ekstremalny minimalizm zdecydowanie jest jednym z wiodących obecnie trendów w projektowaniu graficznym. Oszczędność w ilości kolorów oraz nieskomplikowane, geometryczne kształty służą nowoczesnym firmom. Oprócz nowych projektów wiele firm decyduje się na odświeżenie swojego logo w tym właśnie stylu.
![text](/uploads/36f77c33eace49179e9df6652927ccbd.png)
Retro
By wyróżnić się na tle nowoczesnych projektów można skupić się na tradycji. Łącząc niedzisiejsze elementy ze współczesnym designem projektanci tworzą eleganckie emblematy podkreślające przywiązanie firmy do tradycji.
![text](/uploads/baa18a482cea498a998f766a7526479d.png)
Animacja
Firmy prowadzące swoją działalność w Internecie coraz częściej sięgają po animowaną wersję swojego logo. Nieskomplikowane animacje uatrakcyjniają prostą formę i poprzez ruch akcentują nowatorskość.
![text](/uploads/aacc11f1daf941eca053ba888866d5b2.gif)
Projektowanie graficzne wciąż ewoluuje, jeden pomysł jest rozwinięciem poprzedniego. Warto czerpać z aktualnych trendów, jednak nie wolno sugerować się chwilową modą. By powstało idealne logo dla Twojej firmy warto zastanowić się jakie cechy chcemy przedstawić odbiorcy, a później 'ubrać' nasz pomysł w odpowiednią szatę graficzną.