Jak stworzyć logo dla branży beauty?
Branża beauty jest naprawdę dosyć duża, aby wyróżnić się na tle konkurencji warto zainwestować w identyfikację swojej marki. Dobry projekt logo to pierwszy krok aby nakierować tok myślowy Twoich klientów na główne priorytety marki.
Logo jest twarzą Twojej marki, a właściwe logo będzie zarówno wyróżniać się, jak i wywierać silne pierwsze wrażenie u Twoich klientów.
W branży beauty ważne jest pamiętać o wymiarach Twojego logo, aby znak wyglądał zarówno dobrze na szyldzie, jaki i wydrukowany na małej etykiecie produktu. Przyjrzymy się różnym rodzajom logo branży beauty:
1. Rossman
Marka Rossmann jest obecna na polskim rynku od 1993 roku. Firma jest liderem na rynku chemiczno-kosmetycznym. Sklepy z logo „Rossmann” znajdują się w Polsce, Niemczech, Czechach, Turcji, Albanii i na Węgrzech i jest ich ponad 2800.
Logo firmy powstało w latach 90. Nazwa logo to nazwisko założyciela. W literę O wbudowano wizerunek Centaura - pół konia pół mężczyznę. Jest to wariacja na temat wizualizacji nazwiska Rossmann: ross-rumak, mann- człowiek. Czerwień w logo, która jest zaliczana do barw intensywno emocjonalnych, zwraca uwagę, skłania klientów do szybszego podjęcia decyzji, dodatkowo kojarzy się z czerwonymi ustami, paznokciami, co stanowi bardzo dobre skojarzenie z częścią kosmetyczną sklepu.
2.Yasumi
Yasumi to ogólnopolska sieć gabinetów profesjonalnej pielęgnacji twarzy i ciała. Nazwa firmy „yasumi” w języku japońskim oznacza relaks, wakacje. Jak napisano na stronie, szereg zabiegów ma charakter rytuałów, profesjonaliści z branży dbają o ciało i stan ducha swoich klientów. Logo firmy inspirowane Japonią zawiera element graficzny w postaci litery “Y” z poziomą linią na środku, co nawiązuje do Japonii, kraju w którym kobiety słyną z pięknej wiecznie młodej skóry, a ich pielęgnacja jest dla nich codziennym rytuałem.
3.Nivea
Nivea to międzynarodowy ekspert w dziedzinie pielęgnacji skóry.
Słowo „Nivea” od łacińskich słów nix, nivis oznacza śnieżnobiały, jak kolor kremu który narodził się w laboratorium firmy Beiersdorf, w podhamburskiej Altonie. Znakiem rozpoznawczym kremu NIVEA jest obecnie kombinacja dwóch kolorów widniejących na opakowaniu: niebieskiego i białego - kolorami wody i nieba, bryzy i żagli, swobody i słońca.
Niuanse w projektowaniu identyfikacji dla branży beauty
Kolory
Najczęściej używane kolory w branży beauty to
- Biały - czystość i niewinność
- Różowy - kobiecość, przyjaźń, ciepło
- Zielony - natura, zdrowie, harmonia, świeżość
- Niebieski - woda, czystość, chłód, higiena
Każdy kolor ma różne odcienie, jakie mają inne skojarzenia w psychologii koloru - dlatego ważne jest pomyśleć o tym jakie emocje, Ty chcesz wywoływać u potencjalnych klientów przy kontakcie z Twoją marką.
Fonty
Obecnie logo firm mają tendencje do wykorzystania prostych czytelnych bezszeryfowych czcionek, które są najbardziej czytelne na urządzeniach mobilnych. Jednak warto uwzględniać wartości, charakter firmy, przy wyborze czcionki, aby nie stracić autentyczność.
Zdjęcia&Media społecznościowe
Jakościowe zdjęcia twojego produktu lub atrakcyjna grafika na Twojej stronie internetowej to podstawa zwłaszcza u marek beauty. Zadbaj o to, aby zdjęcia pasowały do cech, stylistyki Twojej marki. Branża beauty jest napędzana głównie przez elementy wizualne, więc jeśli korzystasz z mediów społecznościowych, używaj wielu pięknych zdjęć swoich produktów, które pasują do atrybutów Twojej marki.
Opakowanie
Opakowanie jest pierwszą rzeczą, jaką widzą klienci, decydując się na wypróbowanie nowego produktu kosmetycznego, dlatego ważne jest, aby Twoje opakowanie produktu przyciągało uwagę i wyróżniało się na tle konkurencji.
Podsumowanie
Loga znanych marek beaty wyróżniają się prostotą. W niektórych to prosty logotyp z charakterystyczną czcionką lub akcent w postaci specjalnego koloru. Duże marki są tak dobrze znane, że nie potrzebują specjalnego elementu graficznego w ich logo, aby być rozpoznawalnymi. Natomiast w przypadku małych salonów kosmetycznych, startupów zajmujących się pielęgnacją ciała znak graficzny może być bardzo ważny dla zwiększenia ich uznania u potencjalnych klientów. Jeśli chcesz, żeby Twój projekt logo był wyjątkowym, musisz zadbać o to, aby przy pierwszym spojrzeniu Twoje klienci byli w stanie od razu powiedzieć, jakie usługi/produkty oferujesz.
Jak stworzyć logo dla branży beauty?
Jak stworzyć logo dla branży beauty?
Branża beauty jest naprawdę dosyć duża, aby wyróżnić się na tle konkurencji warto zainwestować w identyfikację swojej marki. Dobry projekt logo to pierwszy krok aby nakierować tok myślowy Twoich klientów na główne priorytety marki.
Logo jest twarzą Twojej marki, a właściwe logo będzie zarówno wyróżniać się, jak i wywierać silne pierwsze wrażenie u Twoich klientów.
W branży beauty ważne jest pamiętać o wymiarach Twojego logo, aby znak wyglądał zarówno dobrze na szyldzie, jaki i wydrukowany na małej etykiecie produktu. Przyjrzymy się różnym rodzajom logo branży beauty:
1. Rossman
Marka Rossmann jest obecna na polskim rynku od 1993 roku. Firma jest liderem na rynku chemiczno-kosmetycznym. Sklepy z logo „Rossmann” znajdują się w Polsce, Niemczech, Czechach, Turcji, Albanii i na Węgrzech i jest ich ponad 2800.
Logo firmy powstało w latach 90. Nazwa logo to nazwisko założyciela. W literę O wbudowano wizerunek Centaura - pół konia pół mężczyznę. Jest to wariacja na temat wizualizacji nazwiska Rossmann: ross-rumak, mann- człowiek. Czerwień w logo, która jest zaliczana do barw intensywno emocjonalnych, zwraca uwagę, skłania klientów do szybszego podjęcia decyzji, dodatkowo kojarzy się z czerwonymi ustami, paznokciami, co stanowi bardzo dobre skojarzenie z częścią kosmetyczną sklepu.
2.Yasumi
Yasumi to ogólnopolska sieć gabinetów profesjonalnej pielęgnacji twarzy i ciała. Nazwa firmy „yasumi” w języku japońskim oznacza relaks, wakacje. Jak napisano na stronie, szereg zabiegów ma charakter rytuałów, profesjonaliści z branży dbają o ciało i stan ducha swoich klientów. Logo firmy inspirowane Japonią zawiera element graficzny w postaci litery “Y” z poziomą linią na środku, co nawiązuje do Japonii, kraju w którym kobiety słyną z pięknej wiecznie młodej skóry, a ich pielęgnacja jest dla nich codziennym rytuałem.
3.Nivea
Nivea to międzynarodowy ekspert w dziedzinie pielęgnacji skóry.
Słowo „Nivea” od łacińskich słów nix, nivis oznacza śnieżnobiały, jak kolor kremu który narodził się w laboratorium firmy Beiersdorf, w podhamburskiej Altonie. Znakiem rozpoznawczym kremu NIVEA jest obecnie kombinacja dwóch kolorów widniejących na opakowaniu: niebieskiego i białego - kolorami wody i nieba, bryzy i żagli, swobody i słońca.
Niuanse w projektowaniu identyfikacji dla branży beauty
Kolory
Najczęściej używane kolory w branży beauty to
- Biały - czystość i niewinność
- Różowy - kobiecość, przyjaźń, ciepło
- Zielony - natura, zdrowie, harmonia, świeżość
- Niebieski - woda, czystość, chłód, higiena
Każdy kolor ma różne odcienie, jakie mają inne skojarzenia w psychologii koloru - dlatego ważne jest pomyśleć o tym jakie emocje, Ty chcesz wywoływać u potencjalnych klientów przy kontakcie z Twoją marką.
Fonty
Obecnie logo firm mają tendencje do wykorzystania prostych czytelnych bezszeryfowych czcionek, które są najbardziej czytelne na urządzeniach mobilnych. Jednak warto uwzględniać wartości, charakter firmy, przy wyborze czcionki, aby nie stracić autentyczność.
Zdjęcia&Media społecznościowe
Jakościowe zdjęcia twojego produktu lub atrakcyjna grafika na Twojej stronie internetowej to podstawa zwłaszcza u marek beauty. Zadbaj o to, aby zdjęcia pasowały do cech, stylistyki Twojej marki. Branża beauty jest napędzana głównie przez elementy wizualne, więc jeśli korzystasz z mediów społecznościowych, używaj wielu pięknych zdjęć swoich produktów, które pasują do atrybutów Twojej marki.
Opakowanie
Opakowanie jest pierwszą rzeczą, jaką widzą klienci, decydując się na wypróbowanie nowego produktu kosmetycznego, dlatego ważne jest, aby Twoje opakowanie produktu przyciągało uwagę i wyróżniało się na tle konkurencji.
Podsumowanie
Loga znanych marek beaty wyróżniają się prostotą. W niektórych to prosty logotyp z charakterystyczną czcionką lub akcent w postaci specjalnego koloru. Duże marki są tak dobrze znane, że nie potrzebują specjalnego elementu graficznego w ich logo, aby być rozpoznawalnymi. Natomiast w przypadku małych salonów kosmetycznych, startupów zajmujących się pielęgnacją ciała znak graficzny może być bardzo ważny dla zwiększenia ich uznania u potencjalnych klientów. Jeśli chcesz, żeby Twój projekt logo był wyjątkowym, musisz zadbać o to, aby przy pierwszym spojrzeniu Twoje klienci byli w stanie od razu powiedzieć, jakie usługi/produkty oferujesz.
pl-PL
1
Home
Zamów logo online. Najtańsze logotypy w Polsce. Profesjonalna obsługa, poprawki projektu gratis. Logo dla firm, logo dla startupów, logo dla biznesu, logo dla profesjonalistów.
2
Home
Branża beauty jest naprawdę dosyć duża, aby wyróżnić się na tle konkurencji warto zainwestować w identyfikację swojej marki. Dobry projekt logo to pierwszy krok aby nakierować tok myślowy Twoich klientów na główne priorytety marki.
Logo jest twarzą Twojej marki, a właściwe logo będzie zarówno wyróżniać się, jak i wywierać silne pierwsze wrażenie u Twoich klientów.
W branży beauty ważne jest pamiętać o wymiarach Twojego logo, aby znak wyglądał zarówno dobrze na szyldzie, jaki i wydrukowany na małej etykiecie produktu. Przyjrzymy się różnym rodzajom logo branży beauty:
1. Rossman
Marka Rossmann jest obecna na polskim rynku od 1993 roku. Firma jest liderem na rynku chemiczno-kosmetycznym. Sklepy z logo „Rossmann” znajdują się w Polsce, Niemczech, Czechach, Turcji, Albanii i na Węgrzech i jest ich ponad 2800.
Logo firmy powstało w latach 90. Nazwa logo to nazwisko założyciela. W literę O wbudowano wizerunek Centaura - pół konia pół mężczyznę. Jest to wariacja na temat wizualizacji nazwiska Rossmann: ross-rumak, mann- człowiek. Czerwień w logo, która jest zaliczana do barw intensywno emocjonalnych, zwraca uwagę, skłania klientów do szybszego podjęcia decyzji, dodatkowo kojarzy się z czerwonymi ustami, paznokciami, co stanowi bardzo dobre skojarzenie z częścią kosmetyczną sklepu.
2.Yasumi
Yasumi to ogólnopolska sieć gabinetów profesjonalnej pielęgnacji twarzy i ciała. Nazwa firmy „yasumi” w języku japońskim oznacza relaks, wakacje. Jak napisano na stronie, szereg zabiegów ma charakter rytuałów, profesjonaliści z branży dbają o ciało i stan ducha swoich klientów. Logo firmy inspirowane Japonią zawiera element graficzny w postaci litery “Y” z poziomą linią na środku, co nawiązuje do Japonii, kraju w którym kobiety słyną z pięknej wiecznie młodej skóry, a ich pielęgnacja jest dla nich codziennym rytuałem.
3.Nivea
Nivea to międzynarodowy ekspert w dziedzinie pielęgnacji skóry.
Słowo „Nivea” od łacińskich słów nix, nivis oznacza śnieżnobiały, jak kolor kremu który narodził się w laboratorium firmy Beiersdorf, w podhamburskiej Altonie. Znakiem rozpoznawczym kremu NIVEA jest obecnie kombinacja dwóch kolorów widniejących na opakowaniu: niebieskiego i białego - kolorami wody i nieba, bryzy i żagli, swobody i słońca.
Niuanse w projektowaniu identyfikacji dla branży beauty
Kolory
Najczęściej używane kolory w branży beauty to
- Biały - czystość i niewinność
- Różowy - kobiecość, przyjaźń, ciepło
- Zielony - natura, zdrowie, harmonia, świeżość
- Niebieski - woda, czystość, chłód, higiena
Każdy kolor ma różne odcienie, jakie mają inne skojarzenia w psychologii koloru - dlatego ważne jest pomyśleć o tym jakie emocje, Ty chcesz wywoływać u potencjalnych klientów przy kontakcie z Twoją marką.
Fonty
Obecnie logo firm mają tendencje do wykorzystania prostych czytelnych bezszeryfowych czcionek, które są najbardziej czytelne na urządzeniach mobilnych. Jednak warto uwzględniać wartości, charakter firmy, przy wyborze czcionki, aby nie stracić autentyczność.
Zdjęcia&Media społecznościowe
Jakościowe zdjęcia twojego produktu lub atrakcyjna grafika na Twojej stronie internetowej to podstawa zwłaszcza u marek beauty. Zadbaj o to, aby zdjęcia pasowały do cech, stylistyki Twojej marki. Branża beauty jest napędzana głównie przez elementy wizualne, więc jeśli korzystasz z mediów społecznościowych, używaj wielu pięknych zdjęć swoich produktów, które pasują do atrybutów Twojej marki.
Opakowanie
Opakowanie jest pierwszą rzeczą, jaką widzą klienci, decydując się na wypróbowanie nowego produktu kosmetycznego, dlatego ważne jest, aby Twoje opakowanie produktu przyciągało uwagę i wyróżniało się na tle konkurencji.
Podsumowanie
Loga znanych marek beaty wyróżniają się prostotą. W niektórych to prosty logotyp z charakterystyczną czcionką lub akcent w postaci specjalnego koloru. Duże marki są tak dobrze znane, że nie potrzebują specjalnego elementu graficznego w ich logo, aby być rozpoznawalnymi. Natomiast w przypadku małych salonów kosmetycznych, startupów zajmujących się pielęgnacją ciała znak graficzny może być bardzo ważny dla zwiększenia ich uznania u potencjalnych klientów. Jeśli chcesz, żeby Twój projekt logo był wyjątkowym, musisz zadbać o to, aby przy pierwszym spojrzeniu Twoje klienci byli w stanie od razu powiedzieć, jakie usługi/produkty oferujesz.
Branża beauty jest naprawdę dosyć duża, aby wyróżnić się na tle konkurencji warto zainwestować w identyfikację swojej marki. Dobry projekt logo to pierwszy krok aby nakierować tok myślowy Twoich klientów na główne priorytety marki.
Logo jest twarzą Twojej marki, a właściwe logo będzie zarówno wyróżniać się, jak i wywierać silne pierwsze wrażenie u Twoich klientów.
W branży beauty ważne jest pamiętać o wymiarach Twojego logo, aby znak wyglądał zarówno dobrze na szyldzie, jaki i wydrukowany na małej etykiecie produktu. Przyjrzymy się różnym rodzajom logo branży beauty:
1. Rossman
Marka Rossmann jest obecna na polskim rynku od 1993 roku. Firma jest liderem na rynku chemiczno-kosmetycznym. Sklepy z logo „Rossmann” znajdują się w Polsce, Niemczech, Czechach, Turcji, Albanii i na Węgrzech i jest ich ponad 2800.
Logo firmy powstało w latach 90. Nazwa logo to nazwisko założyciela. W literę O wbudowano wizerunek Centaura - pół konia pół mężczyznę. Jest to wariacja na temat wizualizacji nazwiska Rossmann: ross-rumak, mann- człowiek. Czerwień w logo, która jest zaliczana do barw intensywno emocjonalnych, zwraca uwagę, skłania klientów do szybszego podjęcia decyzji, dodatkowo kojarzy się z czerwonymi ustami, paznokciami, co stanowi bardzo dobre skojarzenie z częścią kosmetyczną sklepu.
2.Yasumi
Yasumi to ogólnopolska sieć gabinetów profesjonalnej pielęgnacji twarzy i ciała. Nazwa firmy „yasumi” w języku japońskim oznacza relaks, wakacje. Jak napisano na stronie, szereg zabiegów ma charakter rytuałów, profesjonaliści z branży dbają o ciało i stan ducha swoich klientów. Logo firmy inspirowane Japonią zawiera element graficzny w postaci litery “Y” z poziomą linią na środku, co nawiązuje do Japonii, kraju w którym kobiety słyną z pięknej wiecznie młodej skóry, a ich pielęgnacja jest dla nich codziennym rytuałem.
3.Nivea
Nivea to międzynarodowy ekspert w dziedzinie pielęgnacji skóry.
Słowo „Nivea” od łacińskich słów nix, nivis oznacza śnieżnobiały, jak kolor kremu który narodził się w laboratorium firmy Beiersdorf, w podhamburskiej Altonie. Znakiem rozpoznawczym kremu NIVEA jest obecnie kombinacja dwóch kolorów widniejących na opakowaniu: niebieskiego i białego - kolorami wody i nieba, bryzy i żagli, swobody i słońca.
Niuanse w projektowaniu identyfikacji dla branży beauty
Kolory
Najczęściej używane kolory w branży beauty to
- Biały - czystość i niewinność
- Różowy - kobiecość, przyjaźń, ciepło
- Zielony - natura, zdrowie, harmonia, świeżość
- Niebieski - woda, czystość, chłód, higiena
Każdy kolor ma różne odcienie, jakie mają inne skojarzenia w psychologii koloru - dlatego ważne jest pomyśleć o tym jakie emocje, Ty chcesz wywoływać u potencjalnych klientów przy kontakcie z Twoją marką.
Fonty
Obecnie logo firm mają tendencje do wykorzystania prostych czytelnych bezszeryfowych czcionek, które są najbardziej czytelne na urządzeniach mobilnych. Jednak warto uwzględniać wartości, charakter firmy, przy wyborze czcionki, aby nie stracić autentyczność.
Zdjęcia&Media społecznościowe
Jakościowe zdjęcia twojego produktu lub atrakcyjna grafika na Twojej stronie internetowej to podstawa zwłaszcza u marek beauty. Zadbaj o to, aby zdjęcia pasowały do cech, stylistyki Twojej marki. Branża beauty jest napędzana głównie przez elementy wizualne, więc jeśli korzystasz z mediów społecznościowych, używaj wielu pięknych zdjęć swoich produktów, które pasują do atrybutów Twojej marki.
Opakowanie
Opakowanie jest pierwszą rzeczą, jaką widzą klienci, decydując się na wypróbowanie nowego produktu kosmetycznego, dlatego ważne jest, aby Twoje opakowanie produktu przyciągało uwagę i wyróżniało się na tle konkurencji.
Podsumowanie
Loga znanych marek beaty wyróżniają się prostotą. W niektórych to prosty logotyp z charakterystyczną czcionką lub akcent w postaci specjalnego koloru. Duże marki są tak dobrze znane, że nie potrzebują specjalnego elementu graficznego w ich logo, aby być rozpoznawalnymi. Natomiast w przypadku małych salonów kosmetycznych, startupów zajmujących się pielęgnacją ciała znak graficzny może być bardzo ważny dla zwiększenia ich uznania u potencjalnych klientów. Jeśli chcesz, żeby Twój projekt logo był wyjątkowym, musisz zadbać o to, aby przy pierwszym spojrzeniu Twoje klienci byli w stanie od razu powiedzieć, jakie usługi/produkty oferujesz.