Skuteczne sposoby korzystania z logo
SKUTECZNE SPOSOBY KORZYSTANIA Z LOGO
Stałeś się posiadaczem nowego logo lub szukasz pomysłów na dotarcie nim do większego grona odbiorców? Może Twoje obecne logo zostało zapomniane a marka pozostaje niewystarczająco rozpoznawalna w świadomości klientów? Przedstawiamy rady, dzięki którym z powrotem wrócisz do gry.
LOGO W PRZESTRZENI CYFROWEJ
Strona internetowa to ważna część reprezentatywna Twojej marki. Logo, ustawione po lewej stronie lub pośrodku nagłówka, powinno być zawsze widoczne w tym samym miejscu strony, niezależnie od zakładki, która jest otwarta. Upewnij się też, czy jest czytelne, gdy strona przeglądana jest na nośnikach o różnych wymiarach.
Favicon to malutka ikona wyświetlana na pasku przeglądarki przed adresem lub nazwą strony internetowej. Jeśli użytkownik doda taką stronę do ulubionych, miniatura będzie ukazywała się w jego zakładkach. Favicon, z racji bardzo małych wymiarów, zazwyczaj ogranicza się do samego sygnetu wyjętego z logo.
Media społecznościowe to świetny sposób na zaprezentowanie spójności marki. Pamiętaj, żeby sprawdzić optymalne wymiary zdjęcia na każdą z platform, których używasz. Jeśli Twoje logo zawiera czytelny sygnet, użyj go jako zdjęcia profilowego o małych wymiarach.
Stopka e-mail umożliwia wstawienie logo obok podpisu kończącego wiadomość. Jest to najprostszy sposób na automatyczne reklamowanie firmy za każdym razem, gdy wysyłasz wiadomość do stałych lub nowych klientów.
Tapety i wygaszacze ekranu stwórz zgodne z identyfikacją wizualną Twojej marki. Będą profesjonalnie reprezentowały firmę na telefonach komórkowych lub laptopach podczas konferencji oraz spotkań z klientami.
Szablony prezentacji będą świetnym wizualnym uzupełnieniem każdego firmowego wystąpienia. Jeśli korzystasz z programów do tworzenia prezentacji, użyj logo oraz kolorystyki swojej marki. Możesz to zrobić w programach takich jak PowerPoint, Prezi czy Google Slides. Nie zapomnij użyć logo na pierwszym i ostatnim slajdzie prezentacji.
LOGO W PRZESTRZENI OFFLINE
Wizytówek w czasach cyfryzacji nie należy ignorować. To nadal podstawowa, fizyczna reprezentacja Twojego biznesu, którą dzielisz się z partnerami biznesowymi i klientami. Może być zaskakująca, prowokująca lub klasyczna - bez względu na jej rodzaj zawsze upewnij się, że umieszczone na niej logo jest czytelne i dobrze widoczne.
Artykuły biurowe to wachlarz możliwości, jeśli chodzi o użycie logo i zabawę identyfikacją wizualną. Możesz wydrukować logo m.in. na kopertach, papierze firmowym i teczkach. Taki zabieg nada całemu przedsięwzięciu profesjonalnego charakteru w kontaktach z klientem.
Wystrój biura może okazać się niedrogim sposobem na kreatywne oznakowanie przestrzeni kilkoma akcentami związanymi z logo. Folie okienne, naklejki ścienne lub dekoracyjne tapety zwrócą uwagę każdej przechodzącej w pobliżu osoby.
Baner to tradycyjne miejsce na umieszczenie logo i reklamy Twojej firmy. Zlokalizowany w strategicznym miejscu ma pozytywny wpływ na umacnianie marki w świadomości odbiorców.
Gadżety takie jak torby, długopisy, kalendarze, notatniki czy kubki to świetny pomysł na rozpieszczanie i zbliżanie do siebie klientów. Podarowując im artykuły, które okażą się przydatne w ich codziennym życiu sprawisz, że długo o Tobie nie zapomną.
Opakowania to wyjątkowa okazja do podniesienia rozpoznawalności marki, jeśli zajmujesz się handlem. Zamieść logo tam gdzie będzie najlepiej widoczne. Możesz zamówić gotowe opakowania z nadrukiem lub zaprojektować naklejki i taśmy klejące, których będziesz używał do zabezpieczania paczek.
Uniformy firmowe sprawią, że pracownicy będą łatwo zauważalni w tłumie np. na przyjęciach które obsługuje Twoja firma, o ile wymaga tego dress code.
Pojazdy firmowe mogą posłużyć za powierzchnię reklamującą firmę, podobnie jak ściany i okna biura. Naklejka na zderzak lub okno samochodu firmowego stanie się mobilną reprezentacją firmy, gdziekolwiek pojawi się pojazd.
Podsumowanie
Logo jest małą, ale ważną częścią osobowości marki. Powinno być obecne w tak wielu miejscach, jak to możliwe. Im większa będzie jego ekspozycja, tym większy stanie się zasięg i liczba jego odbiorców. Konsekwentne działania marketingowe sprawią, że klienci zaczną rozpoznawać Twoją markę właśnie po nim.
Skuteczne sposoby korzystania z logo
Skuteczne sposoby korzystania z logo
SKUTECZNE SPOSOBY KORZYSTANIA Z LOGO
Stałeś się posiadaczem nowego logo lub szukasz pomysłów na dotarcie nim do większego grona odbiorców? Może Twoje obecne logo zostało zapomniane a marka pozostaje niewystarczająco rozpoznawalna w świadomości klientów? Przedstawiamy rady, dzięki którym z powrotem wrócisz do gry.
LOGO W PRZESTRZENI CYFROWEJ
Strona internetowa to ważna część reprezentatywna Twojej marki. Logo, ustawione po lewej stronie lub pośrodku nagłówka, powinno być zawsze widoczne w tym samym miejscu strony, niezależnie od zakładki, która jest otwarta. Upewnij się też, czy jest czytelne, gdy strona przeglądana jest na nośnikach o różnych wymiarach.
Favicon to malutka ikona wyświetlana na pasku przeglądarki przed adresem lub nazwą strony internetowej. Jeśli użytkownik doda taką stronę do ulubionych, miniatura będzie ukazywała się w jego zakładkach. Favicon, z racji bardzo małych wymiarów, zazwyczaj ogranicza się do samego sygnetu wyjętego z logo.
Media społecznościowe to świetny sposób na zaprezentowanie spójności marki. Pamiętaj, żeby sprawdzić optymalne wymiary zdjęcia na każdą z platform, których używasz. Jeśli Twoje logo zawiera czytelny sygnet, użyj go jako zdjęcia profilowego o małych wymiarach.
Stopka e-mail umożliwia wstawienie logo obok podpisu kończącego wiadomość. Jest to najprostszy sposób na automatyczne reklamowanie firmy za każdym razem, gdy wysyłasz wiadomość do stałych lub nowych klientów.
Tapety i wygaszacze ekranu stwórz zgodne z identyfikacją wizualną Twojej marki. Będą profesjonalnie reprezentowały firmę na telefonach komórkowych lub laptopach podczas konferencji oraz spotkań z klientami.
Szablony prezentacji będą świetnym wizualnym uzupełnieniem każdego firmowego wystąpienia. Jeśli korzystasz z programów do tworzenia prezentacji, użyj logo oraz kolorystyki swojej marki. Możesz to zrobić w programach takich jak PowerPoint, Prezi czy Google Slides. Nie zapomnij użyć logo na pierwszym i ostatnim slajdzie prezentacji.
LOGO W PRZESTRZENI OFFLINE
Wizytówek w czasach cyfryzacji nie należy ignorować. To nadal podstawowa, fizyczna reprezentacja Twojego biznesu, którą dzielisz się z partnerami biznesowymi i klientami. Może być zaskakująca, prowokująca lub klasyczna - bez względu na jej rodzaj zawsze upewnij się, że umieszczone na niej logo jest czytelne i dobrze widoczne.
Artykuły biurowe to wachlarz możliwości, jeśli chodzi o użycie logo i zabawę identyfikacją wizualną. Możesz wydrukować logo m.in. na kopertach, papierze firmowym i teczkach. Taki zabieg nada całemu przedsięwzięciu profesjonalnego charakteru w kontaktach z klientem.
Wystrój biura może okazać się niedrogim sposobem na kreatywne oznakowanie przestrzeni kilkoma akcentami związanymi z logo. Folie okienne, naklejki ścienne lub dekoracyjne tapety zwrócą uwagę każdej przechodzącej w pobliżu osoby.
Baner to tradycyjne miejsce na umieszczenie logo i reklamy Twojej firmy. Zlokalizowany w strategicznym miejscu ma pozytywny wpływ na umacnianie marki w świadomości odbiorców.
Gadżety takie jak torby, długopisy, kalendarze, notatniki czy kubki to świetny pomysł na rozpieszczanie i zbliżanie do siebie klientów. Podarowując im artykuły, które okażą się przydatne w ich codziennym życiu sprawisz, że długo o Tobie nie zapomną.
Opakowania to wyjątkowa okazja do podniesienia rozpoznawalności marki, jeśli zajmujesz się handlem. Zamieść logo tam gdzie będzie najlepiej widoczne. Możesz zamówić gotowe opakowania z nadrukiem lub zaprojektować naklejki i taśmy klejące, których będziesz używał do zabezpieczania paczek.
Uniformy firmowe sprawią, że pracownicy będą łatwo zauważalni w tłumie np. na przyjęciach które obsługuje Twoja firma, o ile wymaga tego dress code.
Pojazdy firmowe mogą posłużyć za powierzchnię reklamującą firmę, podobnie jak ściany i okna biura. Naklejka na zderzak lub okno samochodu firmowego stanie się mobilną reprezentacją firmy, gdziekolwiek pojawi się pojazd.
Podsumowanie
Logo jest małą, ale ważną częścią osobowości marki. Powinno być obecne w tak wielu miejscach, jak to możliwe. Im większa będzie jego ekspozycja, tym większy stanie się zasięg i liczba jego odbiorców. Konsekwentne działania marketingowe sprawią, że klienci zaczną rozpoznawać Twoją markę właśnie po nim.
pl-PL
1
Home
Zamów logo online. Najtańsze logotypy w Polsce. Profesjonalna obsługa, poprawki projektu gratis. Logo dla firm, logo dla startupów, logo dla biznesu, logo dla profesjonalistów.
2
Home
SKUTECZNE SPOSOBY KORZYSTANIA Z LOGO
Stałeś się posiadaczem nowego logo lub szukasz pomysłów na dotarcie nim do większego grona odbiorców? Może Twoje obecne logo zostało zapomniane a marka pozostaje niewystarczająco rozpoznawalna w świadomości klientów? Przedstawiamy rady, dzięki którym z powrotem wrócisz do gry.
LOGO W PRZESTRZENI CYFROWEJ
Strona internetowa to ważna część reprezentatywna Twojej marki. Logo, ustawione po lewej stronie lub pośrodku nagłówka, powinno być zawsze widoczne w tym samym miejscu strony, niezależnie od zakładki, która jest otwarta. Upewnij się też, czy jest czytelne, gdy strona przeglądana jest na nośnikach o różnych wymiarach.
Favicon to malutka ikona wyświetlana na pasku przeglądarki przed adresem lub nazwą strony internetowej. Jeśli użytkownik doda taką stronę do ulubionych, miniatura będzie ukazywała się w jego zakładkach. Favicon, z racji bardzo małych wymiarów, zazwyczaj ogranicza się do samego sygnetu wyjętego z logo.
Media społecznościowe to świetny sposób na zaprezentowanie spójności marki. Pamiętaj, żeby sprawdzić optymalne wymiary zdjęcia na każdą z platform, których używasz. Jeśli Twoje logo zawiera czytelny sygnet, użyj go jako zdjęcia profilowego o małych wymiarach.
Stopka e-mail umożliwia wstawienie logo obok podpisu kończącego wiadomość. Jest to najprostszy sposób na automatyczne reklamowanie firmy za każdym razem, gdy wysyłasz wiadomość do stałych lub nowych klientów.
Tapety i wygaszacze ekranu stwórz zgodne z identyfikacją wizualną Twojej marki. Będą profesjonalnie reprezentowały firmę na telefonach komórkowych lub laptopach podczas konferencji oraz spotkań z klientami.
Szablony prezentacji będą świetnym wizualnym uzupełnieniem każdego firmowego wystąpienia. Jeśli korzystasz z programów do tworzenia prezentacji, użyj logo oraz kolorystyki swojej marki. Możesz to zrobić w programach takich jak PowerPoint, Prezi czy Google Slides. Nie zapomnij użyć logo na pierwszym i ostatnim slajdzie prezentacji.
LOGO W PRZESTRZENI OFFLINE
Wizytówek w czasach cyfryzacji nie należy ignorować. To nadal podstawowa, fizyczna reprezentacja Twojego biznesu, którą dzielisz się z partnerami biznesowymi i klientami. Może być zaskakująca, prowokująca lub klasyczna - bez względu na jej rodzaj zawsze upewnij się, że umieszczone na niej logo jest czytelne i dobrze widoczne.
Artykuły biurowe to wachlarz możliwości, jeśli chodzi o użycie logo i zabawę identyfikacją wizualną. Możesz wydrukować logo m.in. na kopertach, papierze firmowym i teczkach. Taki zabieg nada całemu przedsięwzięciu profesjonalnego charakteru w kontaktach z klientem.
Wystrój biura może okazać się niedrogim sposobem na kreatywne oznakowanie przestrzeni kilkoma akcentami związanymi z logo. Folie okienne, naklejki ścienne lub dekoracyjne tapety zwrócą uwagę każdej przechodzącej w pobliżu osoby.
Baner to tradycyjne miejsce na umieszczenie logo i reklamy Twojej firmy. Zlokalizowany w strategicznym miejscu ma pozytywny wpływ na umacnianie marki w świadomości odbiorców.
Gadżety takie jak torby, długopisy, kalendarze, notatniki czy kubki to świetny pomysł na rozpieszczanie i zbliżanie do siebie klientów. Podarowując im artykuły, które okażą się przydatne w ich codziennym życiu sprawisz, że długo o Tobie nie zapomną.
Opakowania to wyjątkowa okazja do podniesienia rozpoznawalności marki, jeśli zajmujesz się handlem. Zamieść logo tam gdzie będzie najlepiej widoczne. Możesz zamówić gotowe opakowania z nadrukiem lub zaprojektować naklejki i taśmy klejące, których będziesz używał do zabezpieczania paczek.
Uniformy firmowe sprawią, że pracownicy będą łatwo zauważalni w tłumie np. na przyjęciach które obsługuje Twoja firma, o ile wymaga tego dress code.
Pojazdy firmowe mogą posłużyć za powierzchnię reklamującą firmę, podobnie jak ściany i okna biura. Naklejka na zderzak lub okno samochodu firmowego stanie się mobilną reprezentacją firmy, gdziekolwiek pojawi się pojazd.
Podsumowanie
Logo jest małą, ale ważną częścią osobowości marki. Powinno być obecne w tak wielu miejscach, jak to możliwe. Im większa będzie jego ekspozycja, tym większy stanie się zasięg i liczba jego odbiorców. Konsekwentne działania marketingowe sprawią, że klienci zaczną rozpoznawać Twoją markę właśnie po nim.
SKUTECZNE SPOSOBY KORZYSTANIA Z LOGO
Stałeś się posiadaczem nowego logo lub szukasz pomysłów na dotarcie nim do większego grona odbiorców? Może Twoje obecne logo zostało zapomniane a marka pozostaje niewystarczająco rozpoznawalna w świadomości klientów? Przedstawiamy rady, dzięki którym z powrotem wrócisz do gry.
LOGO W PRZESTRZENI CYFROWEJ
Strona internetowa to ważna część reprezentatywna Twojej marki. Logo, ustawione po lewej stronie lub pośrodku nagłówka, powinno być zawsze widoczne w tym samym miejscu strony, niezależnie od zakładki, która jest otwarta. Upewnij się też, czy jest czytelne, gdy strona przeglądana jest na nośnikach o różnych wymiarach.
Favicon to malutka ikona wyświetlana na pasku przeglądarki przed adresem lub nazwą strony internetowej. Jeśli użytkownik doda taką stronę do ulubionych, miniatura będzie ukazywała się w jego zakładkach. Favicon, z racji bardzo małych wymiarów, zazwyczaj ogranicza się do samego sygnetu wyjętego z logo.
Media społecznościowe to świetny sposób na zaprezentowanie spójności marki. Pamiętaj, żeby sprawdzić optymalne wymiary zdjęcia na każdą z platform, których używasz. Jeśli Twoje logo zawiera czytelny sygnet, użyj go jako zdjęcia profilowego o małych wymiarach.
Stopka e-mail umożliwia wstawienie logo obok podpisu kończącego wiadomość. Jest to najprostszy sposób na automatyczne reklamowanie firmy za każdym razem, gdy wysyłasz wiadomość do stałych lub nowych klientów.
Tapety i wygaszacze ekranu stwórz zgodne z identyfikacją wizualną Twojej marki. Będą profesjonalnie reprezentowały firmę na telefonach komórkowych lub laptopach podczas konferencji oraz spotkań z klientami.
Szablony prezentacji będą świetnym wizualnym uzupełnieniem każdego firmowego wystąpienia. Jeśli korzystasz z programów do tworzenia prezentacji, użyj logo oraz kolorystyki swojej marki. Możesz to zrobić w programach takich jak PowerPoint, Prezi czy Google Slides. Nie zapomnij użyć logo na pierwszym i ostatnim slajdzie prezentacji.
LOGO W PRZESTRZENI OFFLINE
Wizytówek w czasach cyfryzacji nie należy ignorować. To nadal podstawowa, fizyczna reprezentacja Twojego biznesu, którą dzielisz się z partnerami biznesowymi i klientami. Może być zaskakująca, prowokująca lub klasyczna - bez względu na jej rodzaj zawsze upewnij się, że umieszczone na niej logo jest czytelne i dobrze widoczne.
Artykuły biurowe to wachlarz możliwości, jeśli chodzi o użycie logo i zabawę identyfikacją wizualną. Możesz wydrukować logo m.in. na kopertach, papierze firmowym i teczkach. Taki zabieg nada całemu przedsięwzięciu profesjonalnego charakteru w kontaktach z klientem.
Wystrój biura może okazać się niedrogim sposobem na kreatywne oznakowanie przestrzeni kilkoma akcentami związanymi z logo. Folie okienne, naklejki ścienne lub dekoracyjne tapety zwrócą uwagę każdej przechodzącej w pobliżu osoby.
Baner to tradycyjne miejsce na umieszczenie logo i reklamy Twojej firmy. Zlokalizowany w strategicznym miejscu ma pozytywny wpływ na umacnianie marki w świadomości odbiorców.
Gadżety takie jak torby, długopisy, kalendarze, notatniki czy kubki to świetny pomysł na rozpieszczanie i zbliżanie do siebie klientów. Podarowując im artykuły, które okażą się przydatne w ich codziennym życiu sprawisz, że długo o Tobie nie zapomną.
Opakowania to wyjątkowa okazja do podniesienia rozpoznawalności marki, jeśli zajmujesz się handlem. Zamieść logo tam gdzie będzie najlepiej widoczne. Możesz zamówić gotowe opakowania z nadrukiem lub zaprojektować naklejki i taśmy klejące, których będziesz używał do zabezpieczania paczek.
Uniformy firmowe sprawią, że pracownicy będą łatwo zauważalni w tłumie np. na przyjęciach które obsługuje Twoja firma, o ile wymaga tego dress code.
Pojazdy firmowe mogą posłużyć za powierzchnię reklamującą firmę, podobnie jak ściany i okna biura. Naklejka na zderzak lub okno samochodu firmowego stanie się mobilną reprezentacją firmy, gdziekolwiek pojawi się pojazd.
Podsumowanie
Logo jest małą, ale ważną częścią osobowości marki. Powinno być obecne w tak wielu miejscach, jak to możliwe. Im większa będzie jego ekspozycja, tym większy stanie się zasięg i liczba jego odbiorców. Konsekwentne działania marketingowe sprawią, że klienci zaczną rozpoznawać Twoją markę właśnie po nim.