Reklama w przestrzeni miejskiej
Szyldy, neony, kasetony- możliwości reklamy outdoorowej jest mnóstwo. Mimo popularności Internetu przedsiębiorcy nadal chętnie wybierają ten sposób promocji. Należy jednak zwrócić uwagę na fakt, że możemy wybić się z tłumu nie inwestując w ogromne bilbordy czy banery. Jednak aby nasza reklama przyciągała wzrok i budziła pozytywne skojarzenia, należy przestrzegać kilku ważnych zasad. Ponieważ reklamy wielkoformatowe są bardzo kosztowne, niewiele przedsiębiorców może sobie na nie pozwolić, dlatego skupimy się na warunkach ważnych przy projektowaniu efektywnych mniejszych form reklamy outdoorowej. Aby uniknąć skojarzeń z kiczem warto skupić się na kilku ważnych aspektach przy projektowaniu szyldu reklamowego.
Kilka ważnych aspektów
Przede wszystkim - umiar.
Szyld przeładowany informacjami wnosi chaos i dezorientację. Pamiętajmy, że taki rodzaj reklamy ma tylko chwilę na przyciągnięcie uwagi. Statystyczny przechodzień nie zatrzymuje się na dłużej, by przeczytać i skupić się na informacjach zawartych na tablicy informacyjnej. Jego wzrok prześlizguje się po wielu osadzonych blisko siebie szyldach, więc aby zyskać jego uwagę, warto zwrócić uwagę na jakość reklamy. Pstrokate kolory i wielkie formaty ze względu na ilość, w jakich pojawiły się na ulicach Polskich miast nie zwracają już uwagi, a drażnią, wzbudzają niechęć wrażenie tandety.
Drugi aspekt - otoczenie
Jeśli kolorystyka czy styl naszego szyldu będą nowoczesne, w otoczeniu starych kamienic będzie trącić kiczem. Dopasowana stylistycznie reklama, oprócz tego, że będzie przyjemna dla spojrzeń potencjalnych klientów, będzie także budzić zaufanie firmy, którą reprezentuje. Taki rodzaj reklamy sprawia, że firma wydaje się zwracać uwagę na szczegóły i dba o wizerunek, nie tylko swój, ale także otoczenia.
Trzeci aspekt - czytelność.
Zwróćmy uwagę na odległość i poziom, z których reklama będzie widoczna. Zbyt wielkie litery będą niezrozumiałymi kształtami, natomiast zbyt małe liternictwo zwyczajnie będzie nieczytelne. Warto więc spróbować złoty środek między różnymi wielkościami.
W sytuacjach, w których niemożliwe jest zainstalowanie klasycznego szyldu warto przemyśleć inne rozwiązania. Przykładowo, nie mogąc zainstalować reklamy świetlnej na budynku rozważmy możliwość eleganckiej okleiny na oknie, lub prostej, ale zwracającej uwagę i komponującej się z otoczeniem tablicy.
Podsumowanie
Paradoksalnie, choć reklamy outdoorowe nadal nie doczekały się standardu badań nad efektywnością, pozostają w czołówce najczęściej wybieranych form reklamy. O ile więc możemy sprawdzić, na ile nasza reklama w Internecie jest popularna, jak często się wyświetla i jaką ma „klikalność”, o tyle nadal efektywność reklamy na np. fasadzie budynku nadal jest wielką niewiadomą. Warto więc zadbać, by była ona atrakcyjna wizualnie i wyróżniała się dbałością o szczegóły, niż odklejającymi się, wielkimi, krzywymi literami z szablonu.
Reklama w przestrzeni miejskiej
Reklama w przestrzeni miejskiej
Szyldy, neony, kasetony- możliwości reklamy outdoorowej jest mnóstwo. Mimo popularności Internetu przedsiębiorcy nadal chętnie wybierają ten sposób promocji. Należy jednak zwrócić uwagę na fakt, że możemy wybić się z tłumu nie inwestując w ogromne bilbordy czy banery. Jednak aby nasza reklama przyciągała wzrok i budziła pozytywne skojarzenia, należy przestrzegać kilku ważnych zasad. Ponieważ reklamy wielkoformatowe są bardzo kosztowne, niewiele przedsiębiorców może sobie na nie pozwolić, dlatego skupimy się na warunkach ważnych przy projektowaniu efektywnych mniejszych form reklamy outdoorowej. Aby uniknąć skojarzeń z kiczem warto skupić się na kilku ważnych aspektach przy projektowaniu szyldu reklamowego.
Kilka ważnych aspektów
Przede wszystkim - umiar.
Szyld przeładowany informacjami wnosi chaos i dezorientację. Pamiętajmy, że taki rodzaj reklamy ma tylko chwilę na przyciągnięcie uwagi. Statystyczny przechodzień nie zatrzymuje się na dłużej, by przeczytać i skupić się na informacjach zawartych na tablicy informacyjnej. Jego wzrok prześlizguje się po wielu osadzonych blisko siebie szyldach, więc aby zyskać jego uwagę, warto zwrócić uwagę na jakość reklamy. Pstrokate kolory i wielkie formaty ze względu na ilość, w jakich pojawiły się na ulicach Polskich miast nie zwracają już uwagi, a drażnią, wzbudzają niechęć wrażenie tandety.
Drugi aspekt - otoczenie
Jeśli kolorystyka czy styl naszego szyldu będą nowoczesne, w otoczeniu starych kamienic będzie trącić kiczem. Dopasowana stylistycznie reklama, oprócz tego, że będzie przyjemna dla spojrzeń potencjalnych klientów, będzie także budzić zaufanie firmy, którą reprezentuje. Taki rodzaj reklamy sprawia, że firma wydaje się zwracać uwagę na szczegóły i dba o wizerunek, nie tylko swój, ale także otoczenia.
Trzeci aspekt - czytelność.
Zwróćmy uwagę na odległość i poziom, z których reklama będzie widoczna. Zbyt wielkie litery będą niezrozumiałymi kształtami, natomiast zbyt małe liternictwo zwyczajnie będzie nieczytelne. Warto więc spróbować złoty środek między różnymi wielkościami.
W sytuacjach, w których niemożliwe jest zainstalowanie klasycznego szyldu warto przemyśleć inne rozwiązania. Przykładowo, nie mogąc zainstalować reklamy świetlnej na budynku rozważmy możliwość eleganckiej okleiny na oknie, lub prostej, ale zwracającej uwagę i komponującej się z otoczeniem tablicy.
Podsumowanie
Paradoksalnie, choć reklamy outdoorowe nadal nie doczekały się standardu badań nad efektywnością, pozostają w czołówce najczęściej wybieranych form reklamy. O ile więc możemy sprawdzić, na ile nasza reklama w Internecie jest popularna, jak często się wyświetla i jaką ma „klikalność”, o tyle nadal efektywność reklamy na np. fasadzie budynku nadal jest wielką niewiadomą. Warto więc zadbać, by była ona atrakcyjna wizualnie i wyróżniała się dbałością o szczegóły, niż odklejającymi się, wielkimi, krzywymi literami z szablonu.
pl-PL
1
Home
Zamów logo online. Najtańsze logotypy w Polsce. Profesjonalna obsługa, poprawki projektu gratis. Logo dla firm, logo dla startupów, logo dla biznesu, logo dla profesjonalistów.
2
Home
Szyldy, neony, kasetony- możliwości reklamy outdoorowej jest mnóstwo. Mimo popularności Internetu przedsiębiorcy nadal chętnie wybierają ten sposób promocji. Należy jednak zwrócić uwagę na fakt, że możemy wybić się z tłumu nie inwestując w ogromne bilbordy czy banery. Jednak aby nasza reklama przyciągała wzrok i budziła pozytywne skojarzenia, należy przestrzegać kilku ważnych zasad. Ponieważ reklamy wielkoformatowe są bardzo kosztowne, niewiele przedsiębiorców może sobie na nie pozwolić, dlatego skupimy się na warunkach ważnych przy projektowaniu efektywnych mniejszych form reklamy outdoorowej. Aby uniknąć skojarzeń z kiczem warto skupić się na kilku ważnych aspektach przy projektowaniu szyldu reklamowego.
Kilka ważnych aspektów
Przede wszystkim - umiar.
Szyld przeładowany informacjami wnosi chaos i dezorientację. Pamiętajmy, że taki rodzaj reklamy ma tylko chwilę na przyciągnięcie uwagi. Statystyczny przechodzień nie zatrzymuje się na dłużej, by przeczytać i skupić się na informacjach zawartych na tablicy informacyjnej. Jego wzrok prześlizguje się po wielu osadzonych blisko siebie szyldach, więc aby zyskać jego uwagę, warto zwrócić uwagę na jakość reklamy. Pstrokate kolory i wielkie formaty ze względu na ilość, w jakich pojawiły się na ulicach Polskich miast nie zwracają już uwagi, a drażnią, wzbudzają niechęć wrażenie tandety.
Drugi aspekt - otoczenie
Jeśli kolorystyka czy styl naszego szyldu będą nowoczesne, w otoczeniu starych kamienic będzie trącić kiczem. Dopasowana stylistycznie reklama, oprócz tego, że będzie przyjemna dla spojrzeń potencjalnych klientów, będzie także budzić zaufanie firmy, którą reprezentuje. Taki rodzaj reklamy sprawia, że firma wydaje się zwracać uwagę na szczegóły i dba o wizerunek, nie tylko swój, ale także otoczenia.
Trzeci aspekt - czytelność.
Zwróćmy uwagę na odległość i poziom, z których reklama będzie widoczna. Zbyt wielkie litery będą niezrozumiałymi kształtami, natomiast zbyt małe liternictwo zwyczajnie będzie nieczytelne. Warto więc spróbować złoty środek między różnymi wielkościami.
W sytuacjach, w których niemożliwe jest zainstalowanie klasycznego szyldu warto przemyśleć inne rozwiązania. Przykładowo, nie mogąc zainstalować reklamy świetlnej na budynku rozważmy możliwość eleganckiej okleiny na oknie, lub prostej, ale zwracającej uwagę i komponującej się z otoczeniem tablicy.
Podsumowanie
Paradoksalnie, choć reklamy outdoorowe nadal nie doczekały się standardu badań nad efektywnością, pozostają w czołówce najczęściej wybieranych form reklamy. O ile więc możemy sprawdzić, na ile nasza reklama w Internecie jest popularna, jak często się wyświetla i jaką ma „klikalność”, o tyle nadal efektywność reklamy na np. fasadzie budynku nadal jest wielką niewiadomą. Warto więc zadbać, by była ona atrakcyjna wizualnie i wyróżniała się dbałością o szczegóły, niż odklejającymi się, wielkimi, krzywymi literami z szablonu.
Szyldy, neony, kasetony- możliwości reklamy outdoorowej jest mnóstwo. Mimo popularności Internetu przedsiębiorcy nadal chętnie wybierają ten sposób promocji. Należy jednak zwrócić uwagę na fakt, że możemy wybić się z tłumu nie inwestując w ogromne bilbordy czy banery. Jednak aby nasza reklama przyciągała wzrok i budziła pozytywne skojarzenia, należy przestrzegać kilku ważnych zasad. Ponieważ reklamy wielkoformatowe są bardzo kosztowne, niewiele przedsiębiorców może sobie na nie pozwolić, dlatego skupimy się na warunkach ważnych przy projektowaniu efektywnych mniejszych form reklamy outdoorowej. Aby uniknąć skojarzeń z kiczem warto skupić się na kilku ważnych aspektach przy projektowaniu szyldu reklamowego.
Kilka ważnych aspektów
Przede wszystkim - umiar.
Szyld przeładowany informacjami wnosi chaos i dezorientację. Pamiętajmy, że taki rodzaj reklamy ma tylko chwilę na przyciągnięcie uwagi. Statystyczny przechodzień nie zatrzymuje się na dłużej, by przeczytać i skupić się na informacjach zawartych na tablicy informacyjnej. Jego wzrok prześlizguje się po wielu osadzonych blisko siebie szyldach, więc aby zyskać jego uwagę, warto zwrócić uwagę na jakość reklamy. Pstrokate kolory i wielkie formaty ze względu na ilość, w jakich pojawiły się na ulicach Polskich miast nie zwracają już uwagi, a drażnią, wzbudzają niechęć wrażenie tandety.
Drugi aspekt - otoczenie
Jeśli kolorystyka czy styl naszego szyldu będą nowoczesne, w otoczeniu starych kamienic będzie trącić kiczem. Dopasowana stylistycznie reklama, oprócz tego, że będzie przyjemna dla spojrzeń potencjalnych klientów, będzie także budzić zaufanie firmy, którą reprezentuje. Taki rodzaj reklamy sprawia, że firma wydaje się zwracać uwagę na szczegóły i dba o wizerunek, nie tylko swój, ale także otoczenia.
Trzeci aspekt - czytelność.
Zwróćmy uwagę na odległość i poziom, z których reklama będzie widoczna. Zbyt wielkie litery będą niezrozumiałymi kształtami, natomiast zbyt małe liternictwo zwyczajnie będzie nieczytelne. Warto więc spróbować złoty środek między różnymi wielkościami.
W sytuacjach, w których niemożliwe jest zainstalowanie klasycznego szyldu warto przemyśleć inne rozwiązania. Przykładowo, nie mogąc zainstalować reklamy świetlnej na budynku rozważmy możliwość eleganckiej okleiny na oknie, lub prostej, ale zwracającej uwagę i komponującej się z otoczeniem tablicy.
Podsumowanie
Paradoksalnie, choć reklamy outdoorowe nadal nie doczekały się standardu badań nad efektywnością, pozostają w czołówce najczęściej wybieranych form reklamy. O ile więc możemy sprawdzić, na ile nasza reklama w Internecie jest popularna, jak często się wyświetla i jaką ma „klikalność”, o tyle nadal efektywność reklamy na np. fasadzie budynku nadal jest wielką niewiadomą. Warto więc zadbać, by była ona atrakcyjna wizualnie i wyróżniała się dbałością o szczegóły, niż odklejającymi się, wielkimi, krzywymi literami z szablonu.