Wiosenne rebrandingi 2023
Wiosną 2023 roku niektóre znane marki zaskoczyły swoich klientów i fanów nowymi logo i identyfikacją wizualną. Rebranding może być subtelny lub radykalny, ale zawsze ma na celu dostosowanie marki do zmieniających się trendów, wartości i preferencji odbiorców.
W tym artykule przyjrzymy się najciekawszym rebrandingom, które miały miejsce tej wiosny. Odkryjemy, jakie firmy zdecydowały się na odświeżenie swojego logo i jakie zmiany wprowadziły.
Nowe logo Western Union
Western Union – jeden z największych pośredników finansowych świadczący usługi międzynarodowych przekazów pieniężnych – odświeżył swoją identyfikację wizualną po 4 latach od ostatniej takiej zmiany.
W swojej 170-letniej historii marka Western Union posługiwała pięcioma znakami.
W wyniku rozwoju organizacji podjęto decyzję o kompleksowym odświeżeniu identyfikacji wizualnej. W ostatnich latach firma dużo zainwestowała w swoją aplikację mobilną i platformę internetową, ułatwiając klientom wysyłanie i odbieranie pieniędzy z dowolnego miejsca na świecie.
Szósta zmiana logo Western Union stawia na nowoczesność.
Nowe logo ma zupełnie inną formę sygnetu niż dotychmiast. Na pierwszy rzut oka sygnet został zredukowany do samej litery „W”. „U” z dotychczasowego akronimu nazwy zostało ukryte, przez co można stwierdzić, że nie odgrywa już równorzędnej roli. Sygnet zaprojektowany w ten sposób świetnie się prezentuje jako ikona do aplikacji mobilnej.
Zmieniła się także wizualna relacja symbolu i logotypu. Nowy sygnet jest bardziej masywny oraz został on przesunięty na początek logo, co sprawia, że logo jest bardziej czytelne i widoczne.
Najważniejszą rzeczą, która upodabnia wszystkie logotypy Western Union, stworzone w całej historii firmy, i zwiększa jej rozpoznawalność, jest żółto-czarna paleta kolorów, która została wprowadzona wraz z pierwszym logo, zaprojektowanym w 1968 roku i nadal zostaje przy marce.
Nowe logo i identyfikacja wizualna zostały zaprojektowane tak, aby odzwierciedlić koncentrację na technologii cyfrowej, z nowoczesnym i dynamicznym projektem, który jest bardziej zgodny z oczekiwaniami dzisiejszych konsumentów.
Muzeum Narodowe w Krakowie z kontrowersyjnym rebrandingiem
Studio Podpunkt zaprojektowało nowe logo dla Muzeum Narodowego w Krakowie. Nowy znak został dosyć chłodno przyjęty przez odbiorców, wzbudza różne, niekoniecznie pozytywne skojarzenia. W poprzednim logo sygnet nawiązywał do fasady budynku głównego muzeum, nowe logo konstrukcją przypomina poprzednika. Jak i poprzednio mamy skrót MNK oraz pełną nazwę Muzeum.
Nowa identyfikacja wizualna,obejmuje nie tylko nowe logo, a także zupełnie nową kolorystykę, typografię, layouty. Rebranding obejmuje także wayfinding, oznakowanie zewnętrzne i wewnętrzne Muzeum Narodowego w Krakowie i jego 12 oddziałów. Każdy oddział ma swój znak, który nawiązuje do jakiegoś elementu architektonicznego, kojarzącego się z danym oddziałem.
Przy projektowaniu znaku Studio Podpunkt postawiło na wyrazistą, unikatową formę na tyle pojemną, by objąć metaforę splotu, rozwoju, różnorodności oddziałów. Symbol opowiada o inspiracjach w sztuce, o przeplataniu się epok i stylów, o ponadczasowości. Jednak dla niektórych odbiorców sygnet jest słabo czytelny oraz budzi kontrowersyjne skojarzenia. Jedno z najpopularniejszych skojarzeń to logo filmu XXX.
Mimo wszystko nowa identyfikacja wizualna ujednolica przekaz w każdej możliwej sferze, co i ma na celu rebranding.
„Bieżnik, taśma, filmy dla dorosłych… Czytamy, przyjmujemy, rozumiemy, czekamy na więcej! Nie chodzi o brak pokory – mamy świadomość, że wielu i wiele z was może się nie zgadzać ze zmianami, a niejednemu i niejednej z was wyobraźnia podpowiada uwagi i żarty. Na swoją obronę mamy, że gdyby identyfikacja była zupełnie inna, prawie na pewno wywołałaby podobne reakcje, a wszystko razem wynika z tego, że nas lubicie i chcecie dla swojego muzeum jak najlepiej – wdzięczność. Sceptycznym dziękujemy za każdy głos – dzięki Wam informacja o nowej identyfikacji rozchodzi się najszerzej, a nam zależy na widoczności – tłumaczy muzeum na swoim profilu Facebookowym.
Nowe logo Pepsi
Pepsi to marka, która zdecydowanie nie boi się zmian logo. W swojej 125 letniej historii posługiwała się ponad dwudziestoma znakami.
Nowy znak jest syntezą pomysłów z kilku poprzednich logo:
Zaprojektowaliśmy nową tożsamość marki, aby połączyć przyszłe pokolenia z dziedzictwem naszej marki, łącząc wyróżnienia z naszej historii ze współczesnymi elementami, aby zasygnalizować naszą odważną wizję tego, co ma nadejść - Mauro Porcini, starszy wiceprezes i główny projektant PepsiCo.
W nowym znaku dominują kolory: czerwony, biały oraz niebieski, jednak w ciemniejszych odcieniach niż w poprzednim znaku. Wprowadzony również został kolor czarny, który ma nawiązywać do Pepsi Zero Cukru, która ma być teraz flagowym napojem marki. Zmienił się układ logo - napis “Pepsi” został wpisany w koło. W samym napisie została wykorzystana bardziej odważna, rzucająca się w oczy czcionka.
Kultowy retro-znak Pepsi w nowej identyfikacji wizualnej prezentuje się w otoczeniu współczesnych koncepcji stylistycznych, co jest udanym sposobem na komunikowanie marki jak dla starszego pokolenia, tak i dla nastolatków.
Wiosenne rebrandingi 2023
Wiosenne rebrandingi 2023
Wiosną 2023 roku niektóre znane marki zaskoczyły swoich klientów i fanów nowymi logo i identyfikacją wizualną. Rebranding może być subtelny lub radykalny, ale zawsze ma na celu dostosowanie marki do zmieniających się trendów, wartości i preferencji odbiorców.
W tym artykule przyjrzymy się najciekawszym rebrandingom, które miały miejsce tej wiosny. Odkryjemy, jakie firmy zdecydowały się na odświeżenie swojego logo i jakie zmiany wprowadziły.
Nowe logo Western Union
Western Union – jeden z największych pośredników finansowych świadczący usługi międzynarodowych przekazów pieniężnych – odświeżył swoją identyfikację wizualną po 4 latach od ostatniej takiej zmiany.
W swojej 170-letniej historii marka Western Union posługiwała pięcioma znakami.
W wyniku rozwoju organizacji podjęto decyzję o kompleksowym odświeżeniu identyfikacji wizualnej. W ostatnich latach firma dużo zainwestowała w swoją aplikację mobilną i platformę internetową, ułatwiając klientom wysyłanie i odbieranie pieniędzy z dowolnego miejsca na świecie.
Szósta zmiana logo Western Union stawia na nowoczesność.
Nowe logo ma zupełnie inną formę sygnetu niż dotychmiast. Na pierwszy rzut oka sygnet został zredukowany do samej litery „W”. „U” z dotychczasowego akronimu nazwy zostało ukryte, przez co można stwierdzić, że nie odgrywa już równorzędnej roli. Sygnet zaprojektowany w ten sposób świetnie się prezentuje jako ikona do aplikacji mobilnej.
Zmieniła się także wizualna relacja symbolu i logotypu. Nowy sygnet jest bardziej masywny oraz został on przesunięty na początek logo, co sprawia, że logo jest bardziej czytelne i widoczne.
Najważniejszą rzeczą, która upodabnia wszystkie logotypy Western Union, stworzone w całej historii firmy, i zwiększa jej rozpoznawalność, jest żółto-czarna paleta kolorów, która została wprowadzona wraz z pierwszym logo, zaprojektowanym w 1968 roku i nadal zostaje przy marce.
Nowe logo i identyfikacja wizualna zostały zaprojektowane tak, aby odzwierciedlić koncentrację na technologii cyfrowej, z nowoczesnym i dynamicznym projektem, który jest bardziej zgodny z oczekiwaniami dzisiejszych konsumentów.
Muzeum Narodowe w Krakowie z kontrowersyjnym rebrandingiem
Studio Podpunkt zaprojektowało nowe logo dla Muzeum Narodowego w Krakowie. Nowy znak został dosyć chłodno przyjęty przez odbiorców, wzbudza różne, niekoniecznie pozytywne skojarzenia. W poprzednim logo sygnet nawiązywał do fasady budynku głównego muzeum, nowe logo konstrukcją przypomina poprzednika. Jak i poprzednio mamy skrót MNK oraz pełną nazwę Muzeum.
Nowa identyfikacja wizualna,obejmuje nie tylko nowe logo, a także zupełnie nową kolorystykę, typografię, layouty. Rebranding obejmuje także wayfinding, oznakowanie zewnętrzne i wewnętrzne Muzeum Narodowego w Krakowie i jego 12 oddziałów. Każdy oddział ma swój znak, który nawiązuje do jakiegoś elementu architektonicznego, kojarzącego się z danym oddziałem.
Przy projektowaniu znaku Studio Podpunkt postawiło na wyrazistą, unikatową formę na tyle pojemną, by objąć metaforę splotu, rozwoju, różnorodności oddziałów. Symbol opowiada o inspiracjach w sztuce, o przeplataniu się epok i stylów, o ponadczasowości. Jednak dla niektórych odbiorców sygnet jest słabo czytelny oraz budzi kontrowersyjne skojarzenia. Jedno z najpopularniejszych skojarzeń to logo filmu XXX.
Mimo wszystko nowa identyfikacja wizualna ujednolica przekaz w każdej możliwej sferze, co i ma na celu rebranding.
„Bieżnik, taśma, filmy dla dorosłych… Czytamy, przyjmujemy, rozumiemy, czekamy na więcej! Nie chodzi o brak pokory – mamy świadomość, że wielu i wiele z was może się nie zgadzać ze zmianami, a niejednemu i niejednej z was wyobraźnia podpowiada uwagi i żarty. Na swoją obronę mamy, że gdyby identyfikacja była zupełnie inna, prawie na pewno wywołałaby podobne reakcje, a wszystko razem wynika z tego, że nas lubicie i chcecie dla swojego muzeum jak najlepiej – wdzięczność. Sceptycznym dziękujemy za każdy głos – dzięki Wam informacja o nowej identyfikacji rozchodzi się najszerzej, a nam zależy na widoczności – tłumaczy muzeum na swoim profilu Facebookowym.
Nowe logo Pepsi
Pepsi to marka, która zdecydowanie nie boi się zmian logo. W swojej 125 letniej historii posługiwała się ponad dwudziestoma znakami.
Nowy znak jest syntezą pomysłów z kilku poprzednich logo:
Zaprojektowaliśmy nową tożsamość marki, aby połączyć przyszłe pokolenia z dziedzictwem naszej marki, łącząc wyróżnienia z naszej historii ze współczesnymi elementami, aby zasygnalizować naszą odważną wizję tego, co ma nadejść - Mauro Porcini, starszy wiceprezes i główny projektant PepsiCo.
W nowym znaku dominują kolory: czerwony, biały oraz niebieski, jednak w ciemniejszych odcieniach niż w poprzednim znaku. Wprowadzony również został kolor czarny, który ma nawiązywać do Pepsi Zero Cukru, która ma być teraz flagowym napojem marki. Zmienił się układ logo - napis “Pepsi” został wpisany w koło. W samym napisie została wykorzystana bardziej odważna, rzucająca się w oczy czcionka.
Kultowy retro-znak Pepsi w nowej identyfikacji wizualnej prezentuje się w otoczeniu współczesnych koncepcji stylistycznych, co jest udanym sposobem na komunikowanie marki jak dla starszego pokolenia, tak i dla nastolatków.
pl-PL
1
Home
Zamów logo online. Najtańsze logotypy w Polsce. Profesjonalna obsługa, poprawki projektu gratis. Logo dla firm, logo dla startupów, logo dla biznesu, logo dla profesjonalistów.
2
Home
Wiosną 2023 roku niektóre znane marki zaskoczyły swoich klientów i fanów nowymi logo i identyfikacją wizualną. Rebranding może być subtelny lub radykalny, ale zawsze ma na celu dostosowanie marki do zmieniających się trendów, wartości i preferencji odbiorców.
W tym artykule przyjrzymy się najciekawszym rebrandingom, które miały miejsce tej wiosny. Odkryjemy, jakie firmy zdecydowały się na odświeżenie swojego logo i jakie zmiany wprowadziły.
Nowe logo Western Union
Western Union – jeden z największych pośredników finansowych świadczący usługi międzynarodowych przekazów pieniężnych – odświeżył swoją identyfikację wizualną po 4 latach od ostatniej takiej zmiany.
W swojej 170-letniej historii marka Western Union posługiwała pięcioma znakami.
W wyniku rozwoju organizacji podjęto decyzję o kompleksowym odświeżeniu identyfikacji wizualnej. W ostatnich latach firma dużo zainwestowała w swoją aplikację mobilną i platformę internetową, ułatwiając klientom wysyłanie i odbieranie pieniędzy z dowolnego miejsca na świecie.
Szósta zmiana logo Western Union stawia na nowoczesność.
Nowe logo ma zupełnie inną formę sygnetu niż dotychmiast. Na pierwszy rzut oka sygnet został zredukowany do samej litery „W”. „U” z dotychczasowego akronimu nazwy zostało ukryte, przez co można stwierdzić, że nie odgrywa już równorzędnej roli. Sygnet zaprojektowany w ten sposób świetnie się prezentuje jako ikona do aplikacji mobilnej.
Zmieniła się także wizualna relacja symbolu i logotypu. Nowy sygnet jest bardziej masywny oraz został on przesunięty na początek logo, co sprawia, że logo jest bardziej czytelne i widoczne.
Najważniejszą rzeczą, która upodabnia wszystkie logotypy Western Union, stworzone w całej historii firmy, i zwiększa jej rozpoznawalność, jest żółto-czarna paleta kolorów, która została wprowadzona wraz z pierwszym logo, zaprojektowanym w 1968 roku i nadal zostaje przy marce.
Nowe logo i identyfikacja wizualna zostały zaprojektowane tak, aby odzwierciedlić koncentrację na technologii cyfrowej, z nowoczesnym i dynamicznym projektem, który jest bardziej zgodny z oczekiwaniami dzisiejszych konsumentów.
Muzeum Narodowe w Krakowie z kontrowersyjnym rebrandingiem
Studio Podpunkt zaprojektowało nowe logo dla Muzeum Narodowego w Krakowie. Nowy znak został dosyć chłodno przyjęty przez odbiorców, wzbudza różne, niekoniecznie pozytywne skojarzenia. W poprzednim logo sygnet nawiązywał do fasady budynku głównego muzeum, nowe logo konstrukcją przypomina poprzednika. Jak i poprzednio mamy skrót MNK oraz pełną nazwę Muzeum.
Nowa identyfikacja wizualna,obejmuje nie tylko nowe logo, a także zupełnie nową kolorystykę, typografię, layouty. Rebranding obejmuje także wayfinding, oznakowanie zewnętrzne i wewnętrzne Muzeum Narodowego w Krakowie i jego 12 oddziałów. Każdy oddział ma swój znak, który nawiązuje do jakiegoś elementu architektonicznego, kojarzącego się z danym oddziałem.
Przy projektowaniu znaku Studio Podpunkt postawiło na wyrazistą, unikatową formę na tyle pojemną, by objąć metaforę splotu, rozwoju, różnorodności oddziałów. Symbol opowiada o inspiracjach w sztuce, o przeplataniu się epok i stylów, o ponadczasowości. Jednak dla niektórych odbiorców sygnet jest słabo czytelny oraz budzi kontrowersyjne skojarzenia. Jedno z najpopularniejszych skojarzeń to logo filmu XXX.
Mimo wszystko nowa identyfikacja wizualna ujednolica przekaz w każdej możliwej sferze, co i ma na celu rebranding.
„Bieżnik, taśma, filmy dla dorosłych… Czytamy, przyjmujemy, rozumiemy, czekamy na więcej! Nie chodzi o brak pokory – mamy świadomość, że wielu i wiele z was może się nie zgadzać ze zmianami, a niejednemu i niejednej z was wyobraźnia podpowiada uwagi i żarty. Na swoją obronę mamy, że gdyby identyfikacja była zupełnie inna, prawie na pewno wywołałaby podobne reakcje, a wszystko razem wynika z tego, że nas lubicie i chcecie dla swojego muzeum jak najlepiej – wdzięczność. Sceptycznym dziękujemy za każdy głos – dzięki Wam informacja o nowej identyfikacji rozchodzi się najszerzej, a nam zależy na widoczności – tłumaczy muzeum na swoim profilu Facebookowym.
Nowe logo Pepsi
Pepsi to marka, która zdecydowanie nie boi się zmian logo. W swojej 125 letniej historii posługiwała się ponad dwudziestoma znakami.
Nowy znak jest syntezą pomysłów z kilku poprzednich logo:
Zaprojektowaliśmy nową tożsamość marki, aby połączyć przyszłe pokolenia z dziedzictwem naszej marki, łącząc wyróżnienia z naszej historii ze współczesnymi elementami, aby zasygnalizować naszą odważną wizję tego, co ma nadejść - Mauro Porcini, starszy wiceprezes i główny projektant PepsiCo.
W nowym znaku dominują kolory: czerwony, biały oraz niebieski, jednak w ciemniejszych odcieniach niż w poprzednim znaku. Wprowadzony również został kolor czarny, który ma nawiązywać do Pepsi Zero Cukru, która ma być teraz flagowym napojem marki. Zmienił się układ logo - napis “Pepsi” został wpisany w koło. W samym napisie została wykorzystana bardziej odważna, rzucająca się w oczy czcionka.
Kultowy retro-znak Pepsi w nowej identyfikacji wizualnej prezentuje się w otoczeniu współczesnych koncepcji stylistycznych, co jest udanym sposobem na komunikowanie marki jak dla starszego pokolenia, tak i dla nastolatków.
Wiosną 2023 roku niektóre znane marki zaskoczyły swoich klientów i fanów nowymi logo i identyfikacją wizualną. Rebranding może być subtelny lub radykalny, ale zawsze ma na celu dostosowanie marki do zmieniających się trendów, wartości i preferencji odbiorców.
W tym artykule przyjrzymy się najciekawszym rebrandingom, które miały miejsce tej wiosny. Odkryjemy, jakie firmy zdecydowały się na odświeżenie swojego logo i jakie zmiany wprowadziły.
Nowe logo Western Union
Western Union – jeden z największych pośredników finansowych świadczący usługi międzynarodowych przekazów pieniężnych – odświeżył swoją identyfikację wizualną po 4 latach od ostatniej takiej zmiany.
W swojej 170-letniej historii marka Western Union posługiwała pięcioma znakami.
W wyniku rozwoju organizacji podjęto decyzję o kompleksowym odświeżeniu identyfikacji wizualnej. W ostatnich latach firma dużo zainwestowała w swoją aplikację mobilną i platformę internetową, ułatwiając klientom wysyłanie i odbieranie pieniędzy z dowolnego miejsca na świecie.
Szósta zmiana logo Western Union stawia na nowoczesność.
Nowe logo ma zupełnie inną formę sygnetu niż dotychmiast. Na pierwszy rzut oka sygnet został zredukowany do samej litery „W”. „U” z dotychczasowego akronimu nazwy zostało ukryte, przez co można stwierdzić, że nie odgrywa już równorzędnej roli. Sygnet zaprojektowany w ten sposób świetnie się prezentuje jako ikona do aplikacji mobilnej.
Zmieniła się także wizualna relacja symbolu i logotypu. Nowy sygnet jest bardziej masywny oraz został on przesunięty na początek logo, co sprawia, że logo jest bardziej czytelne i widoczne.
Najważniejszą rzeczą, która upodabnia wszystkie logotypy Western Union, stworzone w całej historii firmy, i zwiększa jej rozpoznawalność, jest żółto-czarna paleta kolorów, która została wprowadzona wraz z pierwszym logo, zaprojektowanym w 1968 roku i nadal zostaje przy marce.
Nowe logo i identyfikacja wizualna zostały zaprojektowane tak, aby odzwierciedlić koncentrację na technologii cyfrowej, z nowoczesnym i dynamicznym projektem, który jest bardziej zgodny z oczekiwaniami dzisiejszych konsumentów.
Muzeum Narodowe w Krakowie z kontrowersyjnym rebrandingiem
Studio Podpunkt zaprojektowało nowe logo dla Muzeum Narodowego w Krakowie. Nowy znak został dosyć chłodno przyjęty przez odbiorców, wzbudza różne, niekoniecznie pozytywne skojarzenia. W poprzednim logo sygnet nawiązywał do fasady budynku głównego muzeum, nowe logo konstrukcją przypomina poprzednika. Jak i poprzednio mamy skrót MNK oraz pełną nazwę Muzeum.
Nowa identyfikacja wizualna,obejmuje nie tylko nowe logo, a także zupełnie nową kolorystykę, typografię, layouty. Rebranding obejmuje także wayfinding, oznakowanie zewnętrzne i wewnętrzne Muzeum Narodowego w Krakowie i jego 12 oddziałów. Każdy oddział ma swój znak, który nawiązuje do jakiegoś elementu architektonicznego, kojarzącego się z danym oddziałem.
Przy projektowaniu znaku Studio Podpunkt postawiło na wyrazistą, unikatową formę na tyle pojemną, by objąć metaforę splotu, rozwoju, różnorodności oddziałów. Symbol opowiada o inspiracjach w sztuce, o przeplataniu się epok i stylów, o ponadczasowości. Jednak dla niektórych odbiorców sygnet jest słabo czytelny oraz budzi kontrowersyjne skojarzenia. Jedno z najpopularniejszych skojarzeń to logo filmu XXX.
Mimo wszystko nowa identyfikacja wizualna ujednolica przekaz w każdej możliwej sferze, co i ma na celu rebranding.
„Bieżnik, taśma, filmy dla dorosłych… Czytamy, przyjmujemy, rozumiemy, czekamy na więcej! Nie chodzi o brak pokory – mamy świadomość, że wielu i wiele z was może się nie zgadzać ze zmianami, a niejednemu i niejednej z was wyobraźnia podpowiada uwagi i żarty. Na swoją obronę mamy, że gdyby identyfikacja była zupełnie inna, prawie na pewno wywołałaby podobne reakcje, a wszystko razem wynika z tego, że nas lubicie i chcecie dla swojego muzeum jak najlepiej – wdzięczność. Sceptycznym dziękujemy za każdy głos – dzięki Wam informacja o nowej identyfikacji rozchodzi się najszerzej, a nam zależy na widoczności – tłumaczy muzeum na swoim profilu Facebookowym.
Nowe logo Pepsi
Pepsi to marka, która zdecydowanie nie boi się zmian logo. W swojej 125 letniej historii posługiwała się ponad dwudziestoma znakami.
Nowy znak jest syntezą pomysłów z kilku poprzednich logo:
Zaprojektowaliśmy nową tożsamość marki, aby połączyć przyszłe pokolenia z dziedzictwem naszej marki, łącząc wyróżnienia z naszej historii ze współczesnymi elementami, aby zasygnalizować naszą odważną wizję tego, co ma nadejść - Mauro Porcini, starszy wiceprezes i główny projektant PepsiCo.
W nowym znaku dominują kolory: czerwony, biały oraz niebieski, jednak w ciemniejszych odcieniach niż w poprzednim znaku. Wprowadzony również został kolor czarny, który ma nawiązywać do Pepsi Zero Cukru, która ma być teraz flagowym napojem marki. Zmienił się układ logo - napis “Pepsi” został wpisany w koło. W samym napisie została wykorzystana bardziej odważna, rzucająca się w oczy czcionka.
Kultowy retro-znak Pepsi w nowej identyfikacji wizualnej prezentuje się w otoczeniu współczesnych koncepcji stylistycznych, co jest udanym sposobem na komunikowanie marki jak dla starszego pokolenia, tak i dla nastolatków.