Wiosenne rebrandingi 2023
Wiosną 2023 roku niektóre znane marki zaskoczyły swoich klientów i fanów nowymi logo i identyfikacją wizualną. Rebranding może być subtelny lub radykalny, ale zawsze ma na celu dostosowanie marki do zmieniających się trendów, wartości i preferencji odbiorców.
W tym artykule przyjrzymy się najciekawszym rebrandingom, które miały miejsce tej wiosny. Odkryjemy, jakie firmy zdecydowały się na odświeżenie swojego logo i jakie zmiany wprowadziły.
Nowe logo Western Union
![text](/uploads/d07a93a5f0a3422a9471e82dd2993459.png)
Western Union – jeden z największych pośredników finansowych świadczący usługi międzynarodowych przekazów pieniężnych – odświeżył swoją identyfikację wizualną po 4 latach od ostatniej takiej zmiany.
![text](/uploads/89f09faed4884b899a425652618c4205.png)
W swojej 170-letniej historii marka Western Union posługiwała pięcioma znakami.
W wyniku rozwoju organizacji podjęto decyzję o kompleksowym odświeżeniu identyfikacji wizualnej. W ostatnich latach firma dużo zainwestowała w swoją aplikację mobilną i platformę internetową, ułatwiając klientom wysyłanie i odbieranie pieniędzy z dowolnego miejsca na świecie.
Szósta zmiana logo Western Union stawia na nowoczesność.
![text](/uploads/x42a27d4f5c514b809a1bcee36cc21c04.jpg.pagespeed.ic.RMdIdS8FJc.jpg)
Nowe logo ma zupełnie inną formę sygnetu niż dotychmiast. Na pierwszy rzut oka sygnet został zredukowany do samej litery „W”. „U” z dotychczasowego akronimu nazwy zostało ukryte, przez co można stwierdzić, że nie odgrywa już równorzędnej roli. Sygnet zaprojektowany w ten sposób świetnie się prezentuje jako ikona do aplikacji mobilnej.
Zmieniła się także wizualna relacja symbolu i logotypu. Nowy sygnet jest bardziej masywny oraz został on przesunięty na początek logo, co sprawia, że logo jest bardziej czytelne i widoczne.
Najważniejszą rzeczą, która upodabnia wszystkie logotypy Western Union, stworzone w całej historii firmy, i zwiększa jej rozpoznawalność, jest żółto-czarna paleta kolorów, która została wprowadzona wraz z pierwszym logo, zaprojektowanym w 1968 roku i nadal zostaje przy marce.
Nowe logo i identyfikacja wizualna zostały zaprojektowane tak, aby odzwierciedlić koncentrację na technologii cyfrowej, z nowoczesnym i dynamicznym projektem, który jest bardziej zgodny z oczekiwaniami dzisiejszych konsumentów.
Muzeum Narodowe w Krakowie z kontrowersyjnym rebrandingiem
![text](/uploads/77d0e2c20cf742e4aecccc6d382c2fe1.png)
Studio Podpunkt zaprojektowało nowe logo dla Muzeum Narodowego w Krakowie. Nowy znak został dosyć chłodno przyjęty przez odbiorców, wzbudza różne, niekoniecznie pozytywne skojarzenia. W poprzednim logo sygnet nawiązywał do fasady budynku głównego muzeum, nowe logo konstrukcją przypomina poprzednika. Jak i poprzednio mamy skrót MNK oraz pełną nazwę Muzeum.
Nowa identyfikacja wizualna,obejmuje nie tylko nowe logo, a także zupełnie nową kolorystykę, typografię, layouty. Rebranding obejmuje także wayfinding, oznakowanie zewnętrzne i wewnętrzne Muzeum Narodowego w Krakowie i jego 12 oddziałów. Każdy oddział ma swój znak, który nawiązuje do jakiegoś elementu architektonicznego, kojarzącego się z danym oddziałem.
Przy projektowaniu znaku Studio Podpunkt postawiło na wyrazistą, unikatową formę na tyle pojemną, by objąć metaforę splotu, rozwoju, różnorodności oddziałów. Symbol opowiada o inspiracjach w sztuce, o przeplataniu się epok i stylów, o ponadczasowości. Jednak dla niektórych odbiorców sygnet jest słabo czytelny oraz budzi kontrowersyjne skojarzenia. Jedno z najpopularniejszych skojarzeń to logo filmu XXX.
Mimo wszystko nowa identyfikacja wizualna ujednolica przekaz w każdej możliwej sferze, co i ma na celu rebranding.
„Bieżnik, taśma, filmy dla dorosłych… Czytamy, przyjmujemy, rozumiemy, czekamy na więcej! Nie chodzi o brak pokory – mamy świadomość, że wielu i wiele z was może się nie zgadzać ze zmianami, a niejednemu i niejednej z was wyobraźnia podpowiada uwagi i żarty. Na swoją obronę mamy, że gdyby identyfikacja była zupełnie inna, prawie na pewno wywołałaby podobne reakcje, a wszystko razem wynika z tego, że nas lubicie i chcecie dla swojego muzeum jak najlepiej – wdzięczność. Sceptycznym dziękujemy za każdy głos – dzięki Wam informacja o nowej identyfikacji rozchodzi się najszerzej, a nam zależy na widoczności – tłumaczy muzeum na swoim profilu Facebookowym.
Nowe logo Pepsi
![text](/uploads/2f89aea730364c05aa68e2ef0e5ef939.png)
Pepsi to marka, która zdecydowanie nie boi się zmian logo. W swojej 125 letniej historii posługiwała się ponad dwudziestoma znakami.
![text](/uploads/xe5dda7d75a3b4f58945b505314673923.png.pagespeed.ic.BTvOT_RiN1.png)
Nowy znak jest syntezą pomysłów z kilku poprzednich logo:
Zaprojektowaliśmy nową tożsamość marki, aby połączyć przyszłe pokolenia z dziedzictwem naszej marki, łącząc wyróżnienia z naszej historii ze współczesnymi elementami, aby zasygnalizować naszą odważną wizję tego, co ma nadejść - Mauro Porcini, starszy wiceprezes i główny projektant PepsiCo.
W nowym znaku dominują kolory: czerwony, biały oraz niebieski, jednak w ciemniejszych odcieniach niż w poprzednim znaku. Wprowadzony również został kolor czarny, który ma nawiązywać do Pepsi Zero Cukru, która ma być teraz flagowym napojem marki. Zmienił się układ logo - napis “Pepsi” został wpisany w koło. W samym napisie została wykorzystana bardziej odważna, rzucająca się w oczy czcionka.
![text](/uploads/x440886caa52a46d3a2d25c00eb96e655.jpg.pagespeed.ic.AgQ3_KeaYs.jpg)
Kultowy retro-znak Pepsi w nowej identyfikacji wizualnej prezentuje się w otoczeniu współczesnych koncepcji stylistycznych, co jest udanym sposobem na komunikowanie marki jak dla starszego pokolenia, tak i dla nastolatków.
Wiosenne rebrandingi 2023
Wiosenne rebrandingi 2023
Wiosną 2023 roku niektóre znane marki zaskoczyły swoich klientów i fanów nowymi logo i identyfikacją wizualną. Rebranding może być subtelny lub radykalny, ale zawsze ma na celu dostosowanie marki do zmieniających się trendów, wartości i preferencji odbiorców.
W tym artykule przyjrzymy się najciekawszym rebrandingom, które miały miejsce tej wiosny. Odkryjemy, jakie firmy zdecydowały się na odświeżenie swojego logo i jakie zmiany wprowadziły.
Nowe logo Western Union
![text](/uploads/d07a93a5f0a3422a9471e82dd2993459.png)
Western Union – jeden z największych pośredników finansowych świadczący usługi międzynarodowych przekazów pieniężnych – odświeżył swoją identyfikację wizualną po 4 latach od ostatniej takiej zmiany.
![text](/uploads/89f09faed4884b899a425652618c4205.png)
W swojej 170-letniej historii marka Western Union posługiwała pięcioma znakami.
W wyniku rozwoju organizacji podjęto decyzję o kompleksowym odświeżeniu identyfikacji wizualnej. W ostatnich latach firma dużo zainwestowała w swoją aplikację mobilną i platformę internetową, ułatwiając klientom wysyłanie i odbieranie pieniędzy z dowolnego miejsca na świecie.
Szósta zmiana logo Western Union stawia na nowoczesność.
![text](/uploads/x42a27d4f5c514b809a1bcee36cc21c04.jpg.pagespeed.ic.RMdIdS8FJc.jpg)
Nowe logo ma zupełnie inną formę sygnetu niż dotychmiast. Na pierwszy rzut oka sygnet został zredukowany do samej litery „W”. „U” z dotychczasowego akronimu nazwy zostało ukryte, przez co można stwierdzić, że nie odgrywa już równorzędnej roli. Sygnet zaprojektowany w ten sposób świetnie się prezentuje jako ikona do aplikacji mobilnej.
Zmieniła się także wizualna relacja symbolu i logotypu. Nowy sygnet jest bardziej masywny oraz został on przesunięty na początek logo, co sprawia, że logo jest bardziej czytelne i widoczne.
Najważniejszą rzeczą, która upodabnia wszystkie logotypy Western Union, stworzone w całej historii firmy, i zwiększa jej rozpoznawalność, jest żółto-czarna paleta kolorów, która została wprowadzona wraz z pierwszym logo, zaprojektowanym w 1968 roku i nadal zostaje przy marce.
Nowe logo i identyfikacja wizualna zostały zaprojektowane tak, aby odzwierciedlić koncentrację na technologii cyfrowej, z nowoczesnym i dynamicznym projektem, który jest bardziej zgodny z oczekiwaniami dzisiejszych konsumentów.
Muzeum Narodowe w Krakowie z kontrowersyjnym rebrandingiem
![text](/uploads/77d0e2c20cf742e4aecccc6d382c2fe1.png)
Studio Podpunkt zaprojektowało nowe logo dla Muzeum Narodowego w Krakowie. Nowy znak został dosyć chłodno przyjęty przez odbiorców, wzbudza różne, niekoniecznie pozytywne skojarzenia. W poprzednim logo sygnet nawiązywał do fasady budynku głównego muzeum, nowe logo konstrukcją przypomina poprzednika. Jak i poprzednio mamy skrót MNK oraz pełną nazwę Muzeum.
Nowa identyfikacja wizualna,obejmuje nie tylko nowe logo, a także zupełnie nową kolorystykę, typografię, layouty. Rebranding obejmuje także wayfinding, oznakowanie zewnętrzne i wewnętrzne Muzeum Narodowego w Krakowie i jego 12 oddziałów. Każdy oddział ma swój znak, który nawiązuje do jakiegoś elementu architektonicznego, kojarzącego się z danym oddziałem.
Przy projektowaniu znaku Studio Podpunkt postawiło na wyrazistą, unikatową formę na tyle pojemną, by objąć metaforę splotu, rozwoju, różnorodności oddziałów. Symbol opowiada o inspiracjach w sztuce, o przeplataniu się epok i stylów, o ponadczasowości. Jednak dla niektórych odbiorców sygnet jest słabo czytelny oraz budzi kontrowersyjne skojarzenia. Jedno z najpopularniejszych skojarzeń to logo filmu XXX.
Mimo wszystko nowa identyfikacja wizualna ujednolica przekaz w każdej możliwej sferze, co i ma na celu rebranding.
„Bieżnik, taśma, filmy dla dorosłych… Czytamy, przyjmujemy, rozumiemy, czekamy na więcej! Nie chodzi o brak pokory – mamy świadomość, że wielu i wiele z was może się nie zgadzać ze zmianami, a niejednemu i niejednej z was wyobraźnia podpowiada uwagi i żarty. Na swoją obronę mamy, że gdyby identyfikacja była zupełnie inna, prawie na pewno wywołałaby podobne reakcje, a wszystko razem wynika z tego, że nas lubicie i chcecie dla swojego muzeum jak najlepiej – wdzięczność. Sceptycznym dziękujemy za każdy głos – dzięki Wam informacja o nowej identyfikacji rozchodzi się najszerzej, a nam zależy na widoczności – tłumaczy muzeum na swoim profilu Facebookowym.
Nowe logo Pepsi
![text](/uploads/2f89aea730364c05aa68e2ef0e5ef939.png)
Pepsi to marka, która zdecydowanie nie boi się zmian logo. W swojej 125 letniej historii posługiwała się ponad dwudziestoma znakami.
![text](/uploads/xe5dda7d75a3b4f58945b505314673923.png.pagespeed.ic.BTvOT_RiN1.png)
Nowy znak jest syntezą pomysłów z kilku poprzednich logo:
Zaprojektowaliśmy nową tożsamość marki, aby połączyć przyszłe pokolenia z dziedzictwem naszej marki, łącząc wyróżnienia z naszej historii ze współczesnymi elementami, aby zasygnalizować naszą odważną wizję tego, co ma nadejść - Mauro Porcini, starszy wiceprezes i główny projektant PepsiCo.
W nowym znaku dominują kolory: czerwony, biały oraz niebieski, jednak w ciemniejszych odcieniach niż w poprzednim znaku. Wprowadzony również został kolor czarny, który ma nawiązywać do Pepsi Zero Cukru, która ma być teraz flagowym napojem marki. Zmienił się układ logo - napis “Pepsi” został wpisany w koło. W samym napisie została wykorzystana bardziej odważna, rzucająca się w oczy czcionka.
![text](/uploads/x440886caa52a46d3a2d25c00eb96e655.jpg.pagespeed.ic.AgQ3_KeaYs.jpg)
Kultowy retro-znak Pepsi w nowej identyfikacji wizualnej prezentuje się w otoczeniu współczesnych koncepcji stylistycznych, co jest udanym sposobem na komunikowanie marki jak dla starszego pokolenia, tak i dla nastolatków.
pl-PL
1
Home
Zamów logo online. Najtańsze logotypy w Polsce. Profesjonalna obsługa, poprawki projektu gratis. Logo dla firm, logo dla startupów, logo dla biznesu, logo dla profesjonalistów.
2
Home
Wiosną 2023 roku niektóre znane marki zaskoczyły swoich klientów i fanów nowymi logo i identyfikacją wizualną. Rebranding może być subtelny lub radykalny, ale zawsze ma na celu dostosowanie marki do zmieniających się trendów, wartości i preferencji odbiorców.
W tym artykule przyjrzymy się najciekawszym rebrandingom, które miały miejsce tej wiosny. Odkryjemy, jakie firmy zdecydowały się na odświeżenie swojego logo i jakie zmiany wprowadziły.
Nowe logo Western Union
![text](/uploads/d07a93a5f0a3422a9471e82dd2993459.png)
Western Union – jeden z największych pośredników finansowych świadczący usługi międzynarodowych przekazów pieniężnych – odświeżył swoją identyfikację wizualną po 4 latach od ostatniej takiej zmiany.
![text](/uploads/89f09faed4884b899a425652618c4205.png)
W swojej 170-letniej historii marka Western Union posługiwała pięcioma znakami.
W wyniku rozwoju organizacji podjęto decyzję o kompleksowym odświeżeniu identyfikacji wizualnej. W ostatnich latach firma dużo zainwestowała w swoją aplikację mobilną i platformę internetową, ułatwiając klientom wysyłanie i odbieranie pieniędzy z dowolnego miejsca na świecie.
Szósta zmiana logo Western Union stawia na nowoczesność.
![text](/uploads/x42a27d4f5c514b809a1bcee36cc21c04.jpg.pagespeed.ic.RMdIdS8FJc.jpg)
Nowe logo ma zupełnie inną formę sygnetu niż dotychmiast. Na pierwszy rzut oka sygnet został zredukowany do samej litery „W”. „U” z dotychczasowego akronimu nazwy zostało ukryte, przez co można stwierdzić, że nie odgrywa już równorzędnej roli. Sygnet zaprojektowany w ten sposób świetnie się prezentuje jako ikona do aplikacji mobilnej.
Zmieniła się także wizualna relacja symbolu i logotypu. Nowy sygnet jest bardziej masywny oraz został on przesunięty na początek logo, co sprawia, że logo jest bardziej czytelne i widoczne.
Najważniejszą rzeczą, która upodabnia wszystkie logotypy Western Union, stworzone w całej historii firmy, i zwiększa jej rozpoznawalność, jest żółto-czarna paleta kolorów, która została wprowadzona wraz z pierwszym logo, zaprojektowanym w 1968 roku i nadal zostaje przy marce.
Nowe logo i identyfikacja wizualna zostały zaprojektowane tak, aby odzwierciedlić koncentrację na technologii cyfrowej, z nowoczesnym i dynamicznym projektem, który jest bardziej zgodny z oczekiwaniami dzisiejszych konsumentów.
Muzeum Narodowe w Krakowie z kontrowersyjnym rebrandingiem
![text](/uploads/77d0e2c20cf742e4aecccc6d382c2fe1.png)
Studio Podpunkt zaprojektowało nowe logo dla Muzeum Narodowego w Krakowie. Nowy znak został dosyć chłodno przyjęty przez odbiorców, wzbudza różne, niekoniecznie pozytywne skojarzenia. W poprzednim logo sygnet nawiązywał do fasady budynku głównego muzeum, nowe logo konstrukcją przypomina poprzednika. Jak i poprzednio mamy skrót MNK oraz pełną nazwę Muzeum.
Nowa identyfikacja wizualna,obejmuje nie tylko nowe logo, a także zupełnie nową kolorystykę, typografię, layouty. Rebranding obejmuje także wayfinding, oznakowanie zewnętrzne i wewnętrzne Muzeum Narodowego w Krakowie i jego 12 oddziałów. Każdy oddział ma swój znak, który nawiązuje do jakiegoś elementu architektonicznego, kojarzącego się z danym oddziałem.
Przy projektowaniu znaku Studio Podpunkt postawiło na wyrazistą, unikatową formę na tyle pojemną, by objąć metaforę splotu, rozwoju, różnorodności oddziałów. Symbol opowiada o inspiracjach w sztuce, o przeplataniu się epok i stylów, o ponadczasowości. Jednak dla niektórych odbiorców sygnet jest słabo czytelny oraz budzi kontrowersyjne skojarzenia. Jedno z najpopularniejszych skojarzeń to logo filmu XXX.
Mimo wszystko nowa identyfikacja wizualna ujednolica przekaz w każdej możliwej sferze, co i ma na celu rebranding.
„Bieżnik, taśma, filmy dla dorosłych… Czytamy, przyjmujemy, rozumiemy, czekamy na więcej! Nie chodzi o brak pokory – mamy świadomość, że wielu i wiele z was może się nie zgadzać ze zmianami, a niejednemu i niejednej z was wyobraźnia podpowiada uwagi i żarty. Na swoją obronę mamy, że gdyby identyfikacja była zupełnie inna, prawie na pewno wywołałaby podobne reakcje, a wszystko razem wynika z tego, że nas lubicie i chcecie dla swojego muzeum jak najlepiej – wdzięczność. Sceptycznym dziękujemy za każdy głos – dzięki Wam informacja o nowej identyfikacji rozchodzi się najszerzej, a nam zależy na widoczności – tłumaczy muzeum na swoim profilu Facebookowym.
Nowe logo Pepsi
![text](/uploads/2f89aea730364c05aa68e2ef0e5ef939.png)
Pepsi to marka, która zdecydowanie nie boi się zmian logo. W swojej 125 letniej historii posługiwała się ponad dwudziestoma znakami.
![text](/uploads/xe5dda7d75a3b4f58945b505314673923.png.pagespeed.ic.BTvOT_RiN1.png)
Nowy znak jest syntezą pomysłów z kilku poprzednich logo:
Zaprojektowaliśmy nową tożsamość marki, aby połączyć przyszłe pokolenia z dziedzictwem naszej marki, łącząc wyróżnienia z naszej historii ze współczesnymi elementami, aby zasygnalizować naszą odważną wizję tego, co ma nadejść - Mauro Porcini, starszy wiceprezes i główny projektant PepsiCo.
W nowym znaku dominują kolory: czerwony, biały oraz niebieski, jednak w ciemniejszych odcieniach niż w poprzednim znaku. Wprowadzony również został kolor czarny, który ma nawiązywać do Pepsi Zero Cukru, która ma być teraz flagowym napojem marki. Zmienił się układ logo - napis “Pepsi” został wpisany w koło. W samym napisie została wykorzystana bardziej odważna, rzucająca się w oczy czcionka.
![text](/uploads/x440886caa52a46d3a2d25c00eb96e655.jpg.pagespeed.ic.AgQ3_KeaYs.jpg)
Kultowy retro-znak Pepsi w nowej identyfikacji wizualnej prezentuje się w otoczeniu współczesnych koncepcji stylistycznych, co jest udanym sposobem na komunikowanie marki jak dla starszego pokolenia, tak i dla nastolatków.
Wiosną 2023 roku niektóre znane marki zaskoczyły swoich klientów i fanów nowymi logo i identyfikacją wizualną. Rebranding może być subtelny lub radykalny, ale zawsze ma na celu dostosowanie marki do zmieniających się trendów, wartości i preferencji odbiorców.
W tym artykule przyjrzymy się najciekawszym rebrandingom, które miały miejsce tej wiosny. Odkryjemy, jakie firmy zdecydowały się na odświeżenie swojego logo i jakie zmiany wprowadziły.
Nowe logo Western Union
![text](/uploads/d07a93a5f0a3422a9471e82dd2993459.png)
Western Union – jeden z największych pośredników finansowych świadczący usługi międzynarodowych przekazów pieniężnych – odświeżył swoją identyfikację wizualną po 4 latach od ostatniej takiej zmiany.
![text](/uploads/89f09faed4884b899a425652618c4205.png)
W swojej 170-letniej historii marka Western Union posługiwała pięcioma znakami.
W wyniku rozwoju organizacji podjęto decyzję o kompleksowym odświeżeniu identyfikacji wizualnej. W ostatnich latach firma dużo zainwestowała w swoją aplikację mobilną i platformę internetową, ułatwiając klientom wysyłanie i odbieranie pieniędzy z dowolnego miejsca na świecie.
Szósta zmiana logo Western Union stawia na nowoczesność.
![text](/uploads/x42a27d4f5c514b809a1bcee36cc21c04.jpg.pagespeed.ic.RMdIdS8FJc.jpg)
Nowe logo ma zupełnie inną formę sygnetu niż dotychmiast. Na pierwszy rzut oka sygnet został zredukowany do samej litery „W”. „U” z dotychczasowego akronimu nazwy zostało ukryte, przez co można stwierdzić, że nie odgrywa już równorzędnej roli. Sygnet zaprojektowany w ten sposób świetnie się prezentuje jako ikona do aplikacji mobilnej.
Zmieniła się także wizualna relacja symbolu i logotypu. Nowy sygnet jest bardziej masywny oraz został on przesunięty na początek logo, co sprawia, że logo jest bardziej czytelne i widoczne.
Najważniejszą rzeczą, która upodabnia wszystkie logotypy Western Union, stworzone w całej historii firmy, i zwiększa jej rozpoznawalność, jest żółto-czarna paleta kolorów, która została wprowadzona wraz z pierwszym logo, zaprojektowanym w 1968 roku i nadal zostaje przy marce.
Nowe logo i identyfikacja wizualna zostały zaprojektowane tak, aby odzwierciedlić koncentrację na technologii cyfrowej, z nowoczesnym i dynamicznym projektem, który jest bardziej zgodny z oczekiwaniami dzisiejszych konsumentów.
Muzeum Narodowe w Krakowie z kontrowersyjnym rebrandingiem
![text](/uploads/77d0e2c20cf742e4aecccc6d382c2fe1.png)
Studio Podpunkt zaprojektowało nowe logo dla Muzeum Narodowego w Krakowie. Nowy znak został dosyć chłodno przyjęty przez odbiorców, wzbudza różne, niekoniecznie pozytywne skojarzenia. W poprzednim logo sygnet nawiązywał do fasady budynku głównego muzeum, nowe logo konstrukcją przypomina poprzednika. Jak i poprzednio mamy skrót MNK oraz pełną nazwę Muzeum.
Nowa identyfikacja wizualna,obejmuje nie tylko nowe logo, a także zupełnie nową kolorystykę, typografię, layouty. Rebranding obejmuje także wayfinding, oznakowanie zewnętrzne i wewnętrzne Muzeum Narodowego w Krakowie i jego 12 oddziałów. Każdy oddział ma swój znak, który nawiązuje do jakiegoś elementu architektonicznego, kojarzącego się z danym oddziałem.
Przy projektowaniu znaku Studio Podpunkt postawiło na wyrazistą, unikatową formę na tyle pojemną, by objąć metaforę splotu, rozwoju, różnorodności oddziałów. Symbol opowiada o inspiracjach w sztuce, o przeplataniu się epok i stylów, o ponadczasowości. Jednak dla niektórych odbiorców sygnet jest słabo czytelny oraz budzi kontrowersyjne skojarzenia. Jedno z najpopularniejszych skojarzeń to logo filmu XXX.
Mimo wszystko nowa identyfikacja wizualna ujednolica przekaz w każdej możliwej sferze, co i ma na celu rebranding.
„Bieżnik, taśma, filmy dla dorosłych… Czytamy, przyjmujemy, rozumiemy, czekamy na więcej! Nie chodzi o brak pokory – mamy świadomość, że wielu i wiele z was może się nie zgadzać ze zmianami, a niejednemu i niejednej z was wyobraźnia podpowiada uwagi i żarty. Na swoją obronę mamy, że gdyby identyfikacja była zupełnie inna, prawie na pewno wywołałaby podobne reakcje, a wszystko razem wynika z tego, że nas lubicie i chcecie dla swojego muzeum jak najlepiej – wdzięczność. Sceptycznym dziękujemy za każdy głos – dzięki Wam informacja o nowej identyfikacji rozchodzi się najszerzej, a nam zależy na widoczności – tłumaczy muzeum na swoim profilu Facebookowym.
Nowe logo Pepsi
![text](/uploads/2f89aea730364c05aa68e2ef0e5ef939.png)
Pepsi to marka, która zdecydowanie nie boi się zmian logo. W swojej 125 letniej historii posługiwała się ponad dwudziestoma znakami.
![text](/uploads/xe5dda7d75a3b4f58945b505314673923.png.pagespeed.ic.BTvOT_RiN1.png)
Nowy znak jest syntezą pomysłów z kilku poprzednich logo:
Zaprojektowaliśmy nową tożsamość marki, aby połączyć przyszłe pokolenia z dziedzictwem naszej marki, łącząc wyróżnienia z naszej historii ze współczesnymi elementami, aby zasygnalizować naszą odważną wizję tego, co ma nadejść - Mauro Porcini, starszy wiceprezes i główny projektant PepsiCo.
W nowym znaku dominują kolory: czerwony, biały oraz niebieski, jednak w ciemniejszych odcieniach niż w poprzednim znaku. Wprowadzony również został kolor czarny, który ma nawiązywać do Pepsi Zero Cukru, która ma być teraz flagowym napojem marki. Zmienił się układ logo - napis “Pepsi” został wpisany w koło. W samym napisie została wykorzystana bardziej odważna, rzucająca się w oczy czcionka.
![text](/uploads/x440886caa52a46d3a2d25c00eb96e655.jpg.pagespeed.ic.AgQ3_KeaYs.jpg)
Kultowy retro-znak Pepsi w nowej identyfikacji wizualnej prezentuje się w otoczeniu współczesnych koncepcji stylistycznych, co jest udanym sposobem na komunikowanie marki jak dla starszego pokolenia, tak i dla nastolatków.