Jak przygotować się do projektowania logo?
Jeśli nie potrafisz stworzyć logo dla swojej firmy we własnym zakresie, możesz zwrócić się o pomoc do profesjonalnego grafika. Ten może oprócz stworzenia odpowiedniej grafiki pomóc Ci obrać kierunek, w którym projekt powinien zmierzać, jednak pamiętaj, że nikt tak jak Ty nie zna Twojej firmy. Dlatego spróbuj zaangażować się w proces powstawania logo, a końcowy efekt będzie dla Ciebie satysfakcjonujący i zwróci uwagę odpowiedniej grupy docelowej. Jak przygotować się do tworzenia logo i na zwrócić uwagę- tego dowiesz się z dzisiejszego artykułu.
Obserwuj
Projekty logo towarzyszą nam wszędzie. Rozejrzyj się dookoła- ekran monitora, butelka napoju, mijane auto czy buty, które akurat masz na sobie- każde z nich oznaczone jest znakiem producenta. Przyjrzyj się temu, które Ci się podoba i zastanów się, dlaczego przyciąga Twój wzrok. To nic, jeśli jesteś akurat właścicielem warsztatu samochodowego, a ciekawym wydaje Ci się logo marki odzieżowej. Może to kształt liter, a może kolorystyka wydają Ci się interesujące? Tego typu detale tworzą charakter projektu, oddając tym samym wartości, którymi kieruje się firma.
![text](/uploads/7a6b8f27a6cf4b3d9aad26621ceb9b5b.png)
Konkurencja na celowniku
Dobrze jest wiedzieć, jak reklamuje się konkurencja. Znając logo konkurencji unikniesz powielania schematu, lub wręcz przeciwnie- będziesz mógł wykorzystać go na swoją korzyść, odpowiednio modyfikując. Pamiętaj, że wykorzystywanie popularnych motywów w logo niekoniecznie sprawi, że nie będziesz się wyróżniać. Wykorzystanie mocnego koloru, czy „ubranie” grafiki w niekonwencjonalny styl sprawi, że Twój projekt będzie ciekawy i wzbudzi zainteresowanie.
![text](/uploads/xb1c19a1f65894ccab0666083017b4e4f.png.pagespeed.ic.jsJNTXEV8-.jpg)
Wykorzystaj swój mocny punkt
Zastanów się, co jest charakterystycznego dla Twojej firmy. Może historia jej powstania będzie stanowiła filar Twojego projektu? A może grafika powinna korespondować z niespotykaną nazwą? Wszystko, co stanowi o wyjątkowości Twojej firmy to jej atut i może być świetnym punktem wyjścia przy projektowaniu logo.
![text](/uploads/x8ad1d548e2374d3f8521cf7cd483ddf8.png.pagespeed.ic.mfE9H_zP2p.jpg)
Badanie rynku
Sprawdź, kim są Twoi klienci. Jeśli większość z nich to ludzie młodzi, ich uwagę zwróci nowoczesny projekt. Jeśli głównym odbiorcą są kobiety, wykorzystaj tę wiedzę. Projekt ukierunkowany na konkretną grupę odbiorców pozwoli Ci szybciej do nich dotrzeć i wzbudzi zaufanie. Zrozumienie potrzeb klienta jest kluczowe przy określeniu jego profilu.
![text](/uploads/c91b6e392ec5477caf5cf6c776a6f4ef.png)
Kto pyta nie błądzi
Jeśli nie jesteś pewien, czy Twój pomysł jest dobry, skonsultuj go z grafikiem. Jego wiedza i doświadczenie pomogą w krystalizacji Twojego pomysłu. O radę warto także poprosić współpracowników, czy osoby, których zdanie jest dla Ciebie ważne. Każda opinia pozwoli Ci spojrzeć na Twoją ideę z innej perspektywy, odnajdując jej kolejne zalety lub wady.
![text](/uploads/7a33692c80534e02ae3d0196dff5fa75.png)
Jak przygotować się do projektowania logo?
Jak przygotować się do projektowania logo?
Jeśli nie potrafisz stworzyć logo dla swojej firmy we własnym zakresie, możesz zwrócić się o pomoc do profesjonalnego grafika. Ten może oprócz stworzenia odpowiedniej grafiki pomóc Ci obrać kierunek, w którym projekt powinien zmierzać, jednak pamiętaj, że nikt tak jak Ty nie zna Twojej firmy. Dlatego spróbuj zaangażować się w proces powstawania logo, a końcowy efekt będzie dla Ciebie satysfakcjonujący i zwróci uwagę odpowiedniej grupy docelowej. Jak przygotować się do tworzenia logo i na zwrócić uwagę- tego dowiesz się z dzisiejszego artykułu.
Obserwuj
Projekty logo towarzyszą nam wszędzie. Rozejrzyj się dookoła- ekran monitora, butelka napoju, mijane auto czy buty, które akurat masz na sobie- każde z nich oznaczone jest znakiem producenta. Przyjrzyj się temu, które Ci się podoba i zastanów się, dlaczego przyciąga Twój wzrok. To nic, jeśli jesteś akurat właścicielem warsztatu samochodowego, a ciekawym wydaje Ci się logo marki odzieżowej. Może to kształt liter, a może kolorystyka wydają Ci się interesujące? Tego typu detale tworzą charakter projektu, oddając tym samym wartości, którymi kieruje się firma.
![text](/uploads/7a6b8f27a6cf4b3d9aad26621ceb9b5b.png)
Konkurencja na celowniku
Dobrze jest wiedzieć, jak reklamuje się konkurencja. Znając logo konkurencji unikniesz powielania schematu, lub wręcz przeciwnie- będziesz mógł wykorzystać go na swoją korzyść, odpowiednio modyfikując. Pamiętaj, że wykorzystywanie popularnych motywów w logo niekoniecznie sprawi, że nie będziesz się wyróżniać. Wykorzystanie mocnego koloru, czy „ubranie” grafiki w niekonwencjonalny styl sprawi, że Twój projekt będzie ciekawy i wzbudzi zainteresowanie.
![text](/uploads/xb1c19a1f65894ccab0666083017b4e4f.png.pagespeed.ic.jsJNTXEV8-.jpg)
Wykorzystaj swój mocny punkt
Zastanów się, co jest charakterystycznego dla Twojej firmy. Może historia jej powstania będzie stanowiła filar Twojego projektu? A może grafika powinna korespondować z niespotykaną nazwą? Wszystko, co stanowi o wyjątkowości Twojej firmy to jej atut i może być świetnym punktem wyjścia przy projektowaniu logo.
![text](/uploads/x8ad1d548e2374d3f8521cf7cd483ddf8.png.pagespeed.ic.mfE9H_zP2p.jpg)
Badanie rynku
Sprawdź, kim są Twoi klienci. Jeśli większość z nich to ludzie młodzi, ich uwagę zwróci nowoczesny projekt. Jeśli głównym odbiorcą są kobiety, wykorzystaj tę wiedzę. Projekt ukierunkowany na konkretną grupę odbiorców pozwoli Ci szybciej do nich dotrzeć i wzbudzi zaufanie. Zrozumienie potrzeb klienta jest kluczowe przy określeniu jego profilu.
![text](/uploads/c91b6e392ec5477caf5cf6c776a6f4ef.png)
Kto pyta nie błądzi
Jeśli nie jesteś pewien, czy Twój pomysł jest dobry, skonsultuj go z grafikiem. Jego wiedza i doświadczenie pomogą w krystalizacji Twojego pomysłu. O radę warto także poprosić współpracowników, czy osoby, których zdanie jest dla Ciebie ważne. Każda opinia pozwoli Ci spojrzeć na Twoją ideę z innej perspektywy, odnajdując jej kolejne zalety lub wady.
![text](/uploads/7a33692c80534e02ae3d0196dff5fa75.png)
pl-PL
1
Home
Zamów logo online. Najtańsze logotypy w Polsce. Profesjonalna obsługa, poprawki projektu gratis. Logo dla firm, logo dla startupów, logo dla biznesu, logo dla profesjonalistów.
2
Home
Jeśli nie potrafisz stworzyć logo dla swojej firmy we własnym zakresie, możesz zwrócić się o pomoc do profesjonalnego grafika. Ten może oprócz stworzenia odpowiedniej grafiki pomóc Ci obrać kierunek, w którym projekt powinien zmierzać, jednak pamiętaj, że nikt tak jak Ty nie zna Twojej firmy. Dlatego spróbuj zaangażować się w proces powstawania logo, a końcowy efekt będzie dla Ciebie satysfakcjonujący i zwróci uwagę odpowiedniej grupy docelowej. Jak przygotować się do tworzenia logo i na zwrócić uwagę- tego dowiesz się z dzisiejszego artykułu.
Obserwuj
Projekty logo towarzyszą nam wszędzie. Rozejrzyj się dookoła- ekran monitora, butelka napoju, mijane auto czy buty, które akurat masz na sobie- każde z nich oznaczone jest znakiem producenta. Przyjrzyj się temu, które Ci się podoba i zastanów się, dlaczego przyciąga Twój wzrok. To nic, jeśli jesteś akurat właścicielem warsztatu samochodowego, a ciekawym wydaje Ci się logo marki odzieżowej. Może to kształt liter, a może kolorystyka wydają Ci się interesujące? Tego typu detale tworzą charakter projektu, oddając tym samym wartości, którymi kieruje się firma.
![text](/uploads/7a6b8f27a6cf4b3d9aad26621ceb9b5b.png)
Konkurencja na celowniku
Dobrze jest wiedzieć, jak reklamuje się konkurencja. Znając logo konkurencji unikniesz powielania schematu, lub wręcz przeciwnie- będziesz mógł wykorzystać go na swoją korzyść, odpowiednio modyfikując. Pamiętaj, że wykorzystywanie popularnych motywów w logo niekoniecznie sprawi, że nie będziesz się wyróżniać. Wykorzystanie mocnego koloru, czy „ubranie” grafiki w niekonwencjonalny styl sprawi, że Twój projekt będzie ciekawy i wzbudzi zainteresowanie.
![text](/uploads/xb1c19a1f65894ccab0666083017b4e4f.png.pagespeed.ic.jsJNTXEV8-.jpg)
Wykorzystaj swój mocny punkt
Zastanów się, co jest charakterystycznego dla Twojej firmy. Może historia jej powstania będzie stanowiła filar Twojego projektu? A może grafika powinna korespondować z niespotykaną nazwą? Wszystko, co stanowi o wyjątkowości Twojej firmy to jej atut i może być świetnym punktem wyjścia przy projektowaniu logo.
![text](/uploads/x8ad1d548e2374d3f8521cf7cd483ddf8.png.pagespeed.ic.mfE9H_zP2p.jpg)
Badanie rynku
Sprawdź, kim są Twoi klienci. Jeśli większość z nich to ludzie młodzi, ich uwagę zwróci nowoczesny projekt. Jeśli głównym odbiorcą są kobiety, wykorzystaj tę wiedzę. Projekt ukierunkowany na konkretną grupę odbiorców pozwoli Ci szybciej do nich dotrzeć i wzbudzi zaufanie. Zrozumienie potrzeb klienta jest kluczowe przy określeniu jego profilu.
![text](/uploads/c91b6e392ec5477caf5cf6c776a6f4ef.png)
Kto pyta nie błądzi
Jeśli nie jesteś pewien, czy Twój pomysł jest dobry, skonsultuj go z grafikiem. Jego wiedza i doświadczenie pomogą w krystalizacji Twojego pomysłu. O radę warto także poprosić współpracowników, czy osoby, których zdanie jest dla Ciebie ważne. Każda opinia pozwoli Ci spojrzeć na Twoją ideę z innej perspektywy, odnajdując jej kolejne zalety lub wady.
![text](/uploads/7a33692c80534e02ae3d0196dff5fa75.png)
Jeśli nie potrafisz stworzyć logo dla swojej firmy we własnym zakresie, możesz zwrócić się o pomoc do profesjonalnego grafika. Ten może oprócz stworzenia odpowiedniej grafiki pomóc Ci obrać kierunek, w którym projekt powinien zmierzać, jednak pamiętaj, że nikt tak jak Ty nie zna Twojej firmy. Dlatego spróbuj zaangażować się w proces powstawania logo, a końcowy efekt będzie dla Ciebie satysfakcjonujący i zwróci uwagę odpowiedniej grupy docelowej. Jak przygotować się do tworzenia logo i na zwrócić uwagę- tego dowiesz się z dzisiejszego artykułu.
Obserwuj
Projekty logo towarzyszą nam wszędzie. Rozejrzyj się dookoła- ekran monitora, butelka napoju, mijane auto czy buty, które akurat masz na sobie- każde z nich oznaczone jest znakiem producenta. Przyjrzyj się temu, które Ci się podoba i zastanów się, dlaczego przyciąga Twój wzrok. To nic, jeśli jesteś akurat właścicielem warsztatu samochodowego, a ciekawym wydaje Ci się logo marki odzieżowej. Może to kształt liter, a może kolorystyka wydają Ci się interesujące? Tego typu detale tworzą charakter projektu, oddając tym samym wartości, którymi kieruje się firma.
![text](/uploads/7a6b8f27a6cf4b3d9aad26621ceb9b5b.png)
Konkurencja na celowniku
Dobrze jest wiedzieć, jak reklamuje się konkurencja. Znając logo konkurencji unikniesz powielania schematu, lub wręcz przeciwnie- będziesz mógł wykorzystać go na swoją korzyść, odpowiednio modyfikując. Pamiętaj, że wykorzystywanie popularnych motywów w logo niekoniecznie sprawi, że nie będziesz się wyróżniać. Wykorzystanie mocnego koloru, czy „ubranie” grafiki w niekonwencjonalny styl sprawi, że Twój projekt będzie ciekawy i wzbudzi zainteresowanie.
![text](/uploads/xb1c19a1f65894ccab0666083017b4e4f.png.pagespeed.ic.jsJNTXEV8-.jpg)
Wykorzystaj swój mocny punkt
Zastanów się, co jest charakterystycznego dla Twojej firmy. Może historia jej powstania będzie stanowiła filar Twojego projektu? A może grafika powinna korespondować z niespotykaną nazwą? Wszystko, co stanowi o wyjątkowości Twojej firmy to jej atut i może być świetnym punktem wyjścia przy projektowaniu logo.
![text](/uploads/x8ad1d548e2374d3f8521cf7cd483ddf8.png.pagespeed.ic.mfE9H_zP2p.jpg)
Badanie rynku
Sprawdź, kim są Twoi klienci. Jeśli większość z nich to ludzie młodzi, ich uwagę zwróci nowoczesny projekt. Jeśli głównym odbiorcą są kobiety, wykorzystaj tę wiedzę. Projekt ukierunkowany na konkretną grupę odbiorców pozwoli Ci szybciej do nich dotrzeć i wzbudzi zaufanie. Zrozumienie potrzeb klienta jest kluczowe przy określeniu jego profilu.
![text](/uploads/c91b6e392ec5477caf5cf6c776a6f4ef.png)
Kto pyta nie błądzi
Jeśli nie jesteś pewien, czy Twój pomysł jest dobry, skonsultuj go z grafikiem. Jego wiedza i doświadczenie pomogą w krystalizacji Twojego pomysłu. O radę warto także poprosić współpracowników, czy osoby, których zdanie jest dla Ciebie ważne. Każda opinia pozwoli Ci spojrzeć na Twoją ideę z innej perspektywy, odnajdując jej kolejne zalety lub wady.
![text](/uploads/7a33692c80534e02ae3d0196dff5fa75.png)