Trendy w projektowaniu logo 2019
Czas przygotować się na kolejny kreatywny rok z projektowaniem graficznym. Dobre logo powinno być uniwersalne i ponadczasowe, jednak patrząc na jego różne przykłady można zauważyć zasady jakimi kierowano się podczas projektowania. Oto kilka trendów, których warto wypatrywać w nadchodzącym roku.
ODWAŻNA KOLORYSTYKA LOGOTYPU
Mocna kolorystyka już od dłuższego czasu króluje wśród trendów designu. Jasne i nasycone barwy dobrze współgrają z ekspresywnym przekazem. Przy doborze tak odważnej kolorystyki zawsze kluczowa jest celowość jej użycia.
https://99designs.com/profiles/bvasconcelos
GEOMETRYZACJA LOGO
Z pozoru proste, geometryczne przedstawienie logo nie jest tak proste do wymyślenia jak mogłoby się wydawać. Aby stworzyć nieskomplikowany kształt, w pełni oddający ducha marki, trzeba się nie lada nagłowić. Upraszczanie i geometryzacja są popularne dla marek o szerokim gronie odbiorców lub zakresie usług.
https://www.behance.net/gallery/54592853/10-years-100-logo-design-projects
GRADIENT W LOGO
Przeciwnym kierunkiem dla minimalistycznego podejścia do projektu jest postawienie na gradient. Miniony rok pokazał, że trend na soczyste, przykuwające wzrok przejścia tonalne jeszcze bardziej umocnił swoją pozycję w świecie designu.
https://dribbble.com/Zickute
https://dribbble.com/bigoodis
NACHODZĄCE ELEMENTY W LOGO
Wraz z odważnymi kolorami i wyraźną geometryzacją narodził się entuzjam względem nachodzących na siebie elementów. Litery i kształty stały się lekko przezroczyste i przez siebie przenikające. Takie kombinacje łatwo przyciągają wzrok.
https://www.behance.net/karimorse
https://www.behance.net/Rosiemanning
PRZESTRZEŃ NEGATYWNA W LOGO
Dzięki użyciu przestrzeni negatywnej, czyli pozornie odejmując, można zawrzeć w logo jeszcze więcej informacji. Powstałe w ten sposób projekty zawsze wyglądają kreatywnie, a często nawet bardziej efektownie niż logo złożone z wielu elementów.
https://www.behance.net/ChrisGoeschel
RESPONSYWNE LOGO
W ostatnich latach, wraz z potrzebą wprowadzania logo na różne platformy, zmienił się sposób ich postrzegania i projektowania. Logo stało się adaptowalne i dostosowane do skalowania. Nie musi się już sztywno trzymać oryginalnego założenia projektu. Jego elementy graficzne i typograficzne mogą ulegać przemieszczaniu lub usuwaniu.
http://responsivelogos.co.uk/
PODSUMOWANIE
Pod względem designu czeka nas interesujący rok! Zobaczymy odważne gradienty, mocne kolory i silną geometryzację. Co więcej, główne trendy będą się nawzajem przenikać i od siebie czerpać. Zapowiada się ekscytujący rok pełen eksperymentów. Czas pokaże, które trendy pozostawią po sobie największy dorobek.
Trendy w projektowaniu logo 2019
Trendy w projektowaniu logo 2019
Czas przygotować się na kolejny kreatywny rok z projektowaniem graficznym. Dobre logo powinno być uniwersalne i ponadczasowe, jednak patrząc na jego różne przykłady można zauważyć zasady jakimi kierowano się podczas projektowania. Oto kilka trendów, których warto wypatrywać w nadchodzącym roku.
ODWAŻNA KOLORYSTYKA LOGOTYPU
Mocna kolorystyka już od dłuższego czasu króluje wśród trendów designu. Jasne i nasycone barwy dobrze współgrają z ekspresywnym przekazem. Przy doborze tak odważnej kolorystyki zawsze kluczowa jest celowość jej użycia.
https://99designs.com/profiles/bvasconcelos
GEOMETRYZACJA LOGO
Z pozoru proste, geometryczne przedstawienie logo nie jest tak proste do wymyślenia jak mogłoby się wydawać. Aby stworzyć nieskomplikowany kształt, w pełni oddający ducha marki, trzeba się nie lada nagłowić. Upraszczanie i geometryzacja są popularne dla marek o szerokim gronie odbiorców lub zakresie usług.
https://www.behance.net/gallery/54592853/10-years-100-logo-design-projects
GRADIENT W LOGO
Przeciwnym kierunkiem dla minimalistycznego podejścia do projektu jest postawienie na gradient. Miniony rok pokazał, że trend na soczyste, przykuwające wzrok przejścia tonalne jeszcze bardziej umocnił swoją pozycję w świecie designu.
https://dribbble.com/Zickute
https://dribbble.com/bigoodis
NACHODZĄCE ELEMENTY W LOGO
Wraz z odważnymi kolorami i wyraźną geometryzacją narodził się entuzjam względem nachodzących na siebie elementów. Litery i kształty stały się lekko przezroczyste i przez siebie przenikające. Takie kombinacje łatwo przyciągają wzrok.
https://www.behance.net/karimorse
https://www.behance.net/Rosiemanning
PRZESTRZEŃ NEGATYWNA W LOGO
Dzięki użyciu przestrzeni negatywnej, czyli pozornie odejmując, można zawrzeć w logo jeszcze więcej informacji. Powstałe w ten sposób projekty zawsze wyglądają kreatywnie, a często nawet bardziej efektownie niż logo złożone z wielu elementów.
https://www.behance.net/ChrisGoeschel
RESPONSYWNE LOGO
W ostatnich latach, wraz z potrzebą wprowadzania logo na różne platformy, zmienił się sposób ich postrzegania i projektowania. Logo stało się adaptowalne i dostosowane do skalowania. Nie musi się już sztywno trzymać oryginalnego założenia projektu. Jego elementy graficzne i typograficzne mogą ulegać przemieszczaniu lub usuwaniu.
http://responsivelogos.co.uk/
PODSUMOWANIE
Pod względem designu czeka nas interesujący rok! Zobaczymy odważne gradienty, mocne kolory i silną geometryzację. Co więcej, główne trendy będą się nawzajem przenikać i od siebie czerpać. Zapowiada się ekscytujący rok pełen eksperymentów. Czas pokaże, które trendy pozostawią po sobie największy dorobek.
pl-PL
1
Home
Zamów logo online. Najtańsze logotypy w Polsce. Profesjonalna obsługa, poprawki projektu gratis. Logo dla firm, logo dla startupów, logo dla biznesu, logo dla profesjonalistów.
2
Home
Czas przygotować się na kolejny kreatywny rok z projektowaniem graficznym. Dobre logo powinno być uniwersalne i ponadczasowe, jednak patrząc na jego różne przykłady można zauważyć zasady jakimi kierowano się podczas projektowania. Oto kilka trendów, których warto wypatrywać w nadchodzącym roku.
ODWAŻNA KOLORYSTYKA LOGOTYPU
Mocna kolorystyka już od dłuższego czasu króluje wśród trendów designu. Jasne i nasycone barwy dobrze współgrają z ekspresywnym przekazem. Przy doborze tak odważnej kolorystyki zawsze kluczowa jest celowość jej użycia.
https://99designs.com/profiles/bvasconcelos
GEOMETRYZACJA LOGO
Z pozoru proste, geometryczne przedstawienie logo nie jest tak proste do wymyślenia jak mogłoby się wydawać. Aby stworzyć nieskomplikowany kształt, w pełni oddający ducha marki, trzeba się nie lada nagłowić. Upraszczanie i geometryzacja są popularne dla marek o szerokim gronie odbiorców lub zakresie usług.
https://www.behance.net/gallery/54592853/10-years-100-logo-design-projects
GRADIENT W LOGO
Przeciwnym kierunkiem dla minimalistycznego podejścia do projektu jest postawienie na gradient. Miniony rok pokazał, że trend na soczyste, przykuwające wzrok przejścia tonalne jeszcze bardziej umocnił swoją pozycję w świecie designu.
https://dribbble.com/Zickute
https://dribbble.com/bigoodis
NACHODZĄCE ELEMENTY W LOGO
Wraz z odważnymi kolorami i wyraźną geometryzacją narodził się entuzjam względem nachodzących na siebie elementów. Litery i kształty stały się lekko przezroczyste i przez siebie przenikające. Takie kombinacje łatwo przyciągają wzrok.
https://www.behance.net/karimorse
https://www.behance.net/Rosiemanning
PRZESTRZEŃ NEGATYWNA W LOGO
Dzięki użyciu przestrzeni negatywnej, czyli pozornie odejmując, można zawrzeć w logo jeszcze więcej informacji. Powstałe w ten sposób projekty zawsze wyglądają kreatywnie, a często nawet bardziej efektownie niż logo złożone z wielu elementów.
https://www.behance.net/ChrisGoeschel
RESPONSYWNE LOGO
W ostatnich latach, wraz z potrzebą wprowadzania logo na różne platformy, zmienił się sposób ich postrzegania i projektowania. Logo stało się adaptowalne i dostosowane do skalowania. Nie musi się już sztywno trzymać oryginalnego założenia projektu. Jego elementy graficzne i typograficzne mogą ulegać przemieszczaniu lub usuwaniu.
http://responsivelogos.co.uk/
PODSUMOWANIE
Pod względem designu czeka nas interesujący rok! Zobaczymy odważne gradienty, mocne kolory i silną geometryzację. Co więcej, główne trendy będą się nawzajem przenikać i od siebie czerpać. Zapowiada się ekscytujący rok pełen eksperymentów. Czas pokaże, które trendy pozostawią po sobie największy dorobek.
Czas przygotować się na kolejny kreatywny rok z projektowaniem graficznym. Dobre logo powinno być uniwersalne i ponadczasowe, jednak patrząc na jego różne przykłady można zauważyć zasady jakimi kierowano się podczas projektowania. Oto kilka trendów, których warto wypatrywać w nadchodzącym roku.
ODWAŻNA KOLORYSTYKA LOGOTYPU
Mocna kolorystyka już od dłuższego czasu króluje wśród trendów designu. Jasne i nasycone barwy dobrze współgrają z ekspresywnym przekazem. Przy doborze tak odważnej kolorystyki zawsze kluczowa jest celowość jej użycia.
https://99designs.com/profiles/bvasconcelos
GEOMETRYZACJA LOGO
Z pozoru proste, geometryczne przedstawienie logo nie jest tak proste do wymyślenia jak mogłoby się wydawać. Aby stworzyć nieskomplikowany kształt, w pełni oddający ducha marki, trzeba się nie lada nagłowić. Upraszczanie i geometryzacja są popularne dla marek o szerokim gronie odbiorców lub zakresie usług.
https://www.behance.net/gallery/54592853/10-years-100-logo-design-projects
GRADIENT W LOGO
Przeciwnym kierunkiem dla minimalistycznego podejścia do projektu jest postawienie na gradient. Miniony rok pokazał, że trend na soczyste, przykuwające wzrok przejścia tonalne jeszcze bardziej umocnił swoją pozycję w świecie designu.
https://dribbble.com/Zickute
https://dribbble.com/bigoodis
NACHODZĄCE ELEMENTY W LOGO
Wraz z odważnymi kolorami i wyraźną geometryzacją narodził się entuzjam względem nachodzących na siebie elementów. Litery i kształty stały się lekko przezroczyste i przez siebie przenikające. Takie kombinacje łatwo przyciągają wzrok.
https://www.behance.net/karimorse
https://www.behance.net/Rosiemanning
PRZESTRZEŃ NEGATYWNA W LOGO
Dzięki użyciu przestrzeni negatywnej, czyli pozornie odejmując, można zawrzeć w logo jeszcze więcej informacji. Powstałe w ten sposób projekty zawsze wyglądają kreatywnie, a często nawet bardziej efektownie niż logo złożone z wielu elementów.
https://www.behance.net/ChrisGoeschel
RESPONSYWNE LOGO
W ostatnich latach, wraz z potrzebą wprowadzania logo na różne platformy, zmienił się sposób ich postrzegania i projektowania. Logo stało się adaptowalne i dostosowane do skalowania. Nie musi się już sztywno trzymać oryginalnego założenia projektu. Jego elementy graficzne i typograficzne mogą ulegać przemieszczaniu lub usuwaniu.
http://responsivelogos.co.uk/
PODSUMOWANIE
Pod względem designu czeka nas interesujący rok! Zobaczymy odważne gradienty, mocne kolory i silną geometryzację. Co więcej, główne trendy będą się nawzajem przenikać i od siebie czerpać. Zapowiada się ekscytujący rok pełen eksperymentów. Czas pokaże, które trendy pozostawią po sobie największy dorobek.