Żółty i zielony

Połączenie pełne energii i świeżości, często wybierane przez marki związane z żywnością lub ekologią.

text

Czerwony i żółty

Odważne połączenie, które przyciąga wzrok. Wprowadza do marki dynamizm i energię.

text

Zielony i niebieski

Ten zestaw kojarzony jest ze spokojem i harmonią (połączenie niebo - Ziemia), jednak gdy podkręcimy go do niemal jaskrawych barw, otrzymamy energetyczny duet, który sprawdzi się dla nowocześniej marki kierowanej do młodych ludzi.

text

Żółty i niebieski

Wybierany przez firmy, które pozycjonują się na rynku jako godne zaufania. Logo w tych barwach będzie pasowało do przedsięwzięć związanych z obrotem pieniędzmi, edukacją.

text

Żółty i fioletowy

Energetyzujący, młodzieńczy żółty i stonowany fiolet świetnie pasują do branży edukacyjnej.

text

Niebieski i różowy

Szczególnie atrakcyjnie prezentują się w pastelach. Zestaw z granatem i lekkim różem pasuje do marek kosmetycznych lub artykułów dla dzieci.

text

Pomarańczowy i niebieski

Klasyczne komplementarne zestawienie, które przywołuje na myśl zaufanie i energię. Często używane jest w branży technologicznej .

text

Czerwony i czarny

Prowokujące i śmiałe połączenie. Kojarzy się z jasnym poczuciem celu i energią.

text

Mamy nadzieję, że ta lista posłuży Wam za luźną inspirację podczas wyboru kolorystyki Waszych marek. Pamiętajcie, że psychologia koloru odgrywa istotną rolę w naszym codziennym życiu. Podświadomie opieramy decyzje na kolorach i emocjach, które się nam z nimi kojarzą.

Wybierając kolorystykę minimalistycznego logo, skup się na dwóch lub maksymalnie trzech kolorach, przy czym najlepiej, aby ten trzeci był kolorem białym lub czarnym, dopełniającym całą stylistykę. Nie zapomnij także, aby dopasować kolory i ich nasycenie (pastele są spokojniejsze w przekazie od mocnych nasyconych barw) do osobowości marki.