Kolorystyczne duety w logo
Żółty i zielony
Połączenie pełne energii i świeżości, często wybierane przez marki związane z żywnością lub ekologią.
Czerwony i żółty
Odważne połączenie, które przyciąga wzrok. Wprowadza do marki dynamizm i energię.
Zielony i niebieski
Ten zestaw kojarzony jest ze spokojem i harmonią (połączenie niebo - Ziemia), jednak gdy podkręcimy go do niemal jaskrawych barw, otrzymamy energetyczny duet, który sprawdzi się dla nowocześniej marki kierowanej do młodych ludzi.
Żółty i niebieski
Wybierany przez firmy, które pozycjonują się na rynku jako godne zaufania. Logo w tych barwach będzie pasowało do przedsięwzięć związanych z obrotem pieniędzmi, edukacją.
Żółty i fioletowy
Energetyzujący, młodzieńczy żółty i stonowany fiolet świetnie pasują do branży edukacyjnej.
Niebieski i różowy
Szczególnie atrakcyjnie prezentują się w pastelach. Zestaw z granatem i lekkim różem pasuje do marek kosmetycznych lub artykułów dla dzieci.
Pomarańczowy i niebieski
Klasyczne komplementarne zestawienie, które przywołuje na myśl zaufanie i energię. Często używane jest w branży technologicznej .
Czerwony i czarny
Prowokujące i śmiałe połączenie. Kojarzy się z jasnym poczuciem celu i energią.
Mamy nadzieję, że ta lista posłuży Wam za luźną inspirację podczas wyboru kolorystyki Waszych marek. Pamiętajcie, że psychologia koloru odgrywa istotną rolę w naszym codziennym życiu. Podświadomie opieramy decyzje na kolorach i emocjach, które się nam z nimi kojarzą.
Wybierając kolorystykę minimalistycznego logo, skup się na dwóch lub maksymalnie trzech kolorach, przy czym najlepiej, aby ten trzeci był kolorem białym lub czarnym, dopełniającym całą stylistykę. Nie zapomnij także, aby dopasować kolory i ich nasycenie (pastele są spokojniejsze w przekazie od mocnych nasyconych barw) do osobowości marki.
Kolorystyczne duety w logo
Kolorystyczne duety w logo
Żółty i zielony
Połączenie pełne energii i świeżości, często wybierane przez marki związane z żywnością lub ekologią.
Czerwony i żółty
Odważne połączenie, które przyciąga wzrok. Wprowadza do marki dynamizm i energię.
Zielony i niebieski
Ten zestaw kojarzony jest ze spokojem i harmonią (połączenie niebo - Ziemia), jednak gdy podkręcimy go do niemal jaskrawych barw, otrzymamy energetyczny duet, który sprawdzi się dla nowocześniej marki kierowanej do młodych ludzi.
Żółty i niebieski
Wybierany przez firmy, które pozycjonują się na rynku jako godne zaufania. Logo w tych barwach będzie pasowało do przedsięwzięć związanych z obrotem pieniędzmi, edukacją.
Żółty i fioletowy
Energetyzujący, młodzieńczy żółty i stonowany fiolet świetnie pasują do branży edukacyjnej.
Niebieski i różowy
Szczególnie atrakcyjnie prezentują się w pastelach. Zestaw z granatem i lekkim różem pasuje do marek kosmetycznych lub artykułów dla dzieci.
Pomarańczowy i niebieski
Klasyczne komplementarne zestawienie, które przywołuje na myśl zaufanie i energię. Często używane jest w branży technologicznej .
Czerwony i czarny
Prowokujące i śmiałe połączenie. Kojarzy się z jasnym poczuciem celu i energią.
Mamy nadzieję, że ta lista posłuży Wam za luźną inspirację podczas wyboru kolorystyki Waszych marek. Pamiętajcie, że psychologia koloru odgrywa istotną rolę w naszym codziennym życiu. Podświadomie opieramy decyzje na kolorach i emocjach, które się nam z nimi kojarzą.
Wybierając kolorystykę minimalistycznego logo, skup się na dwóch lub maksymalnie trzech kolorach, przy czym najlepiej, aby ten trzeci był kolorem białym lub czarnym, dopełniającym całą stylistykę. Nie zapomnij także, aby dopasować kolory i ich nasycenie (pastele są spokojniejsze w przekazie od mocnych nasyconych barw) do osobowości marki.
pl-PL
1
Home
Zamów logo online. Najtańsze logotypy w Polsce. Profesjonalna obsługa, poprawki projektu gratis. Logo dla firm, logo dla startupów, logo dla biznesu, logo dla profesjonalistów.
2
Home
Żółty i zielony
Połączenie pełne energii i świeżości, często wybierane przez marki związane z żywnością lub ekologią.
Czerwony i żółty
Odważne połączenie, które przyciąga wzrok. Wprowadza do marki dynamizm i energię.
Zielony i niebieski
Ten zestaw kojarzony jest ze spokojem i harmonią (połączenie niebo - Ziemia), jednak gdy podkręcimy go do niemal jaskrawych barw, otrzymamy energetyczny duet, który sprawdzi się dla nowocześniej marki kierowanej do młodych ludzi.
Żółty i niebieski
Wybierany przez firmy, które pozycjonują się na rynku jako godne zaufania. Logo w tych barwach będzie pasowało do przedsięwzięć związanych z obrotem pieniędzmi, edukacją.
Żółty i fioletowy
Energetyzujący, młodzieńczy żółty i stonowany fiolet świetnie pasują do branży edukacyjnej.
Niebieski i różowy
Szczególnie atrakcyjnie prezentują się w pastelach. Zestaw z granatem i lekkim różem pasuje do marek kosmetycznych lub artykułów dla dzieci.
Pomarańczowy i niebieski
Klasyczne komplementarne zestawienie, które przywołuje na myśl zaufanie i energię. Często używane jest w branży technologicznej .
Czerwony i czarny
Prowokujące i śmiałe połączenie. Kojarzy się z jasnym poczuciem celu i energią.
Mamy nadzieję, że ta lista posłuży Wam za luźną inspirację podczas wyboru kolorystyki Waszych marek. Pamiętajcie, że psychologia koloru odgrywa istotną rolę w naszym codziennym życiu. Podświadomie opieramy decyzje na kolorach i emocjach, które się nam z nimi kojarzą.
Wybierając kolorystykę minimalistycznego logo, skup się na dwóch lub maksymalnie trzech kolorach, przy czym najlepiej, aby ten trzeci był kolorem białym lub czarnym, dopełniającym całą stylistykę. Nie zapomnij także, aby dopasować kolory i ich nasycenie (pastele są spokojniejsze w przekazie od mocnych nasyconych barw) do osobowości marki.
Żółty i zielony
Połączenie pełne energii i świeżości, często wybierane przez marki związane z żywnością lub ekologią.
Czerwony i żółty
Odważne połączenie, które przyciąga wzrok. Wprowadza do marki dynamizm i energię.
Zielony i niebieski
Ten zestaw kojarzony jest ze spokojem i harmonią (połączenie niebo - Ziemia), jednak gdy podkręcimy go do niemal jaskrawych barw, otrzymamy energetyczny duet, który sprawdzi się dla nowocześniej marki kierowanej do młodych ludzi.
Żółty i niebieski
Wybierany przez firmy, które pozycjonują się na rynku jako godne zaufania. Logo w tych barwach będzie pasowało do przedsięwzięć związanych z obrotem pieniędzmi, edukacją.
Żółty i fioletowy
Energetyzujący, młodzieńczy żółty i stonowany fiolet świetnie pasują do branży edukacyjnej.
Niebieski i różowy
Szczególnie atrakcyjnie prezentują się w pastelach. Zestaw z granatem i lekkim różem pasuje do marek kosmetycznych lub artykułów dla dzieci.
Pomarańczowy i niebieski
Klasyczne komplementarne zestawienie, które przywołuje na myśl zaufanie i energię. Często używane jest w branży technologicznej .
Czerwony i czarny
Prowokujące i śmiałe połączenie. Kojarzy się z jasnym poczuciem celu i energią.
Mamy nadzieję, że ta lista posłuży Wam za luźną inspirację podczas wyboru kolorystyki Waszych marek. Pamiętajcie, że psychologia koloru odgrywa istotną rolę w naszym codziennym życiu. Podświadomie opieramy decyzje na kolorach i emocjach, które się nam z nimi kojarzą.
Wybierając kolorystykę minimalistycznego logo, skup się na dwóch lub maksymalnie trzech kolorach, przy czym najlepiej, aby ten trzeci był kolorem białym lub czarnym, dopełniającym całą stylistykę. Nie zapomnij także, aby dopasować kolory i ich nasycenie (pastele są spokojniejsze w przekazie od mocnych nasyconych barw) do osobowości marki.