Zakładając działalność warto mieć w planach stworzenie firmowego logo. Dlaczego? To pierwszy widoczny znak, który wyróżnia firmę na rynku. Co więcej, przeważająca ilość ludzi to wzrokowcy - najszybciej zapamiętują obraz, a nie tekst lub dźwięk.

Logo może zadecydować o wyborze danego produktu

Żyjemy w ciągłym pośpiechu, dlatego konsumenci nie mają czasu na długie namyślenia przed wyborem produktu lub usługi. Chętnie sięgają po to, co już dobrze znają, pamiętają z reklam, polecenia lub własnego doświadczenia.

text

Z drugiej strony, atrakcyjne logo może przyciągnąć potencjalnych klientów, którzy po raz pierwszy stykają się z marką. Z tego powodu warto przedstawić się klientom z najlepszej strony już na początku. Profesjonalne świadczone usługi oraz wartościowe produkty nie wystarczą. Wizerunek marki to podstawa skutecznego marketingu.

text

Logo to graficzne przedstawienie osobowości firmy. Pokazuje odbiorcom, że firma wie w jakim kierunku zmierza. Posiadanie znaku firmowego może w dużym stopniu przyczynić się do sukcesu firmy.

Podstawowe korzyści z posiadania logo firmowego:

  • profesjonalnie prezentuje firmę
  • wyróżnia firmę na tle konkurencji
  • pomaga zapamiętać markę

text

Logo firmowe jest tak samo ważne dla małych jak i dla dużych firm. Jeśli firma nie sprawia wrażenia profesjonalnej i godnej zaufania, to jej wielkość nie ma znaczenia - klienci zwrócą się do konkurencji. Nie zapominajmy także, że każda duża firma była kiedyś mała, a pierwsze wrażenie jest tylko jedno.