Dlaczego lepiej zlecić projekt logo profesjonaliście?
Kreatywna kontrola
Powierzenie w ręce grafika projektu logo Twojej marki nie oznacza rezygnacji z własnej wizji. Wręcz przeciwnie, dobry grafik podczas konsultacji z klientem potrafi wyjść na przeciw jego oczekiwaniom i doradzić tak, aby wspólnie wybrać najlepsze i najkorzystniejsze rozwiązanie.
Znajomość branży
To co Tobie może wydawać się modne i atrakcyjne, bez dokonania researchu i znajomości przemijających trendów, może okazać się tylko pozornym zwycięstwem. Profesjonalista doradzi Ci, jaki projekt przetrwa próbę czasu.
Brak oryginalności
Jeśli decudujesz się wykonać projekt samodzielnie, istnieje duże prawdopodobieństwo, że zainpirowało Cię istniejące już logo innej firmy. Niestety, zmiana samej nazwy w logo nie wystarczy. Logo powinno wyróżniać się i posiadać element oryginalności. Chociaż nie ma nic złego w inspirowaniu się, to brak umiaru na tym polu może doprowadzić do problemów na polu prawnym i utraty wiarygodności marki.
Formaty plików
Projekt logo to jedno, ale nie nada się na wiele bez możliwości używania go na różnych platformach i nośnikach. Musisz posiadać pliki, których będziesz mógł użyć do zrobienia, w zależnosci od potrzeb, m.in. billboardu, stopki e-mail, zdjęcia profilowego czy wizytówki. Profesjonalny grafik tworzy projekty logo w wektorach (co pozwala na skalowanie grafiki bez utraty jakości), dopasowuje wymiary logo na różne paltformy oraz przygotowuje pliki do druku. Więcej o fromatach grafinczych przeczytanicie w naszym artykule "Formaty plików graficznych".
Konflikt kolorów
Wybór kolorystki logo nie ogranicza się do połączenia Twoich kilku ulubionych barw. Jeśli nie znasz się na harmonijnym łączeniu kolorów i znaczeniu barw, lepiej zostaw to profesjonaliście. Klient wyczuje, jeśli logo nie będzie współgrało na poziomie przekazu i estetyki. Kolory potrafią wzbudzać zaufanie, podobnie jak profesjonalnie wykonany projekt.
Niepewny font
Każdy projektant graficzny posiadaja swoją bazę fontów, którą aktualizuje i powiększa razem z pojawiającymi się trendami i nowościami. Taka kolekcja jest pełniejsza od tej, którą sam zaczniesz tworzyć na potrzeby jednego logo. Wprawny grafik potrafi łączyc kroje pisma tak, aby pasowały do siebie i do charakteru marki. Co ważne, wie także, których fontów unikać.
Podsumowanie
Logo jest Twoją inwestycją w przyszłość i w ten sposób powinno być przez Ciebie potraktowane. Profesjonalne, spójne logo, w odróżnieniu od hobbystycznego wykonania, budzi w odbiorcach zaufanie. Pamiętaj, że nietrudno odróżnić profesjonalny projekt od dzieła amatora. Logo jest wizytówką Twojej firmy i elementem sukcesu Twojego przedsięwzięcia. Warto zatrudnić doświadczonego grafika i pozbyć się wszelkich wątpliwości odnośnie jego wykonania, jakości i potencjonalnego użytkowania.
Dlaczego lepiej zlecić projekt logo profesjonaliście?
Dlaczego lepiej zlecić projekt logo profesjonaliście?
Kreatywna kontrola
Powierzenie w ręce grafika projektu logo Twojej marki nie oznacza rezygnacji z własnej wizji. Wręcz przeciwnie, dobry grafik podczas konsultacji z klientem potrafi wyjść na przeciw jego oczekiwaniom i doradzić tak, aby wspólnie wybrać najlepsze i najkorzystniejsze rozwiązanie.
Znajomość branży
To co Tobie może wydawać się modne i atrakcyjne, bez dokonania researchu i znajomości przemijających trendów, może okazać się tylko pozornym zwycięstwem. Profesjonalista doradzi Ci, jaki projekt przetrwa próbę czasu.
Brak oryginalności
Jeśli decudujesz się wykonać projekt samodzielnie, istnieje duże prawdopodobieństwo, że zainpirowało Cię istniejące już logo innej firmy. Niestety, zmiana samej nazwy w logo nie wystarczy. Logo powinno wyróżniać się i posiadać element oryginalności. Chociaż nie ma nic złego w inspirowaniu się, to brak umiaru na tym polu może doprowadzić do problemów na polu prawnym i utraty wiarygodności marki.
Formaty plików
Projekt logo to jedno, ale nie nada się na wiele bez możliwości używania go na różnych platformach i nośnikach. Musisz posiadać pliki, których będziesz mógł użyć do zrobienia, w zależnosci od potrzeb, m.in. billboardu, stopki e-mail, zdjęcia profilowego czy wizytówki. Profesjonalny grafik tworzy projekty logo w wektorach (co pozwala na skalowanie grafiki bez utraty jakości), dopasowuje wymiary logo na różne paltformy oraz przygotowuje pliki do druku. Więcej o fromatach grafinczych przeczytanicie w naszym artykule "Formaty plików graficznych".
Konflikt kolorów
Wybór kolorystki logo nie ogranicza się do połączenia Twoich kilku ulubionych barw. Jeśli nie znasz się na harmonijnym łączeniu kolorów i znaczeniu barw, lepiej zostaw to profesjonaliście. Klient wyczuje, jeśli logo nie będzie współgrało na poziomie przekazu i estetyki. Kolory potrafią wzbudzać zaufanie, podobnie jak profesjonalnie wykonany projekt.
Niepewny font
Każdy projektant graficzny posiadaja swoją bazę fontów, którą aktualizuje i powiększa razem z pojawiającymi się trendami i nowościami. Taka kolekcja jest pełniejsza od tej, którą sam zaczniesz tworzyć na potrzeby jednego logo. Wprawny grafik potrafi łączyc kroje pisma tak, aby pasowały do siebie i do charakteru marki. Co ważne, wie także, których fontów unikać.
Podsumowanie
Logo jest Twoją inwestycją w przyszłość i w ten sposób powinno być przez Ciebie potraktowane. Profesjonalne, spójne logo, w odróżnieniu od hobbystycznego wykonania, budzi w odbiorcach zaufanie. Pamiętaj, że nietrudno odróżnić profesjonalny projekt od dzieła amatora. Logo jest wizytówką Twojej firmy i elementem sukcesu Twojego przedsięwzięcia. Warto zatrudnić doświadczonego grafika i pozbyć się wszelkich wątpliwości odnośnie jego wykonania, jakości i potencjonalnego użytkowania.
pl-PL
1
Home
Zamów logo online. Najtańsze logotypy w Polsce. Profesjonalna obsługa, poprawki projektu gratis. Logo dla firm, logo dla startupów, logo dla biznesu, logo dla profesjonalistów.
2
Home
Kreatywna kontrola
Powierzenie w ręce grafika projektu logo Twojej marki nie oznacza rezygnacji z własnej wizji. Wręcz przeciwnie, dobry grafik podczas konsultacji z klientem potrafi wyjść na przeciw jego oczekiwaniom i doradzić tak, aby wspólnie wybrać najlepsze i najkorzystniejsze rozwiązanie.
Znajomość branży
To co Tobie może wydawać się modne i atrakcyjne, bez dokonania researchu i znajomości przemijających trendów, może okazać się tylko pozornym zwycięstwem. Profesjonalista doradzi Ci, jaki projekt przetrwa próbę czasu.
Brak oryginalności
Jeśli decudujesz się wykonać projekt samodzielnie, istnieje duże prawdopodobieństwo, że zainpirowało Cię istniejące już logo innej firmy. Niestety, zmiana samej nazwy w logo nie wystarczy. Logo powinno wyróżniać się i posiadać element oryginalności. Chociaż nie ma nic złego w inspirowaniu się, to brak umiaru na tym polu może doprowadzić do problemów na polu prawnym i utraty wiarygodności marki.
Formaty plików
Projekt logo to jedno, ale nie nada się na wiele bez możliwości używania go na różnych platformach i nośnikach. Musisz posiadać pliki, których będziesz mógł użyć do zrobienia, w zależnosci od potrzeb, m.in. billboardu, stopki e-mail, zdjęcia profilowego czy wizytówki. Profesjonalny grafik tworzy projekty logo w wektorach (co pozwala na skalowanie grafiki bez utraty jakości), dopasowuje wymiary logo na różne paltformy oraz przygotowuje pliki do druku. Więcej o fromatach grafinczych przeczytanicie w naszym artykule "Formaty plików graficznych".
Konflikt kolorów
Wybór kolorystki logo nie ogranicza się do połączenia Twoich kilku ulubionych barw. Jeśli nie znasz się na harmonijnym łączeniu kolorów i znaczeniu barw, lepiej zostaw to profesjonaliście. Klient wyczuje, jeśli logo nie będzie współgrało na poziomie przekazu i estetyki. Kolory potrafią wzbudzać zaufanie, podobnie jak profesjonalnie wykonany projekt.
Niepewny font
Każdy projektant graficzny posiadaja swoją bazę fontów, którą aktualizuje i powiększa razem z pojawiającymi się trendami i nowościami. Taka kolekcja jest pełniejsza od tej, którą sam zaczniesz tworzyć na potrzeby jednego logo. Wprawny grafik potrafi łączyc kroje pisma tak, aby pasowały do siebie i do charakteru marki. Co ważne, wie także, których fontów unikać.
Podsumowanie
Logo jest Twoją inwestycją w przyszłość i w ten sposób powinno być przez Ciebie potraktowane. Profesjonalne, spójne logo, w odróżnieniu od hobbystycznego wykonania, budzi w odbiorcach zaufanie. Pamiętaj, że nietrudno odróżnić profesjonalny projekt od dzieła amatora. Logo jest wizytówką Twojej firmy i elementem sukcesu Twojego przedsięwzięcia. Warto zatrudnić doświadczonego grafika i pozbyć się wszelkich wątpliwości odnośnie jego wykonania, jakości i potencjonalnego użytkowania.
Kreatywna kontrola
Powierzenie w ręce grafika projektu logo Twojej marki nie oznacza rezygnacji z własnej wizji. Wręcz przeciwnie, dobry grafik podczas konsultacji z klientem potrafi wyjść na przeciw jego oczekiwaniom i doradzić tak, aby wspólnie wybrać najlepsze i najkorzystniejsze rozwiązanie.
Znajomość branży
To co Tobie może wydawać się modne i atrakcyjne, bez dokonania researchu i znajomości przemijających trendów, może okazać się tylko pozornym zwycięstwem. Profesjonalista doradzi Ci, jaki projekt przetrwa próbę czasu.
Brak oryginalności
Jeśli decudujesz się wykonać projekt samodzielnie, istnieje duże prawdopodobieństwo, że zainpirowało Cię istniejące już logo innej firmy. Niestety, zmiana samej nazwy w logo nie wystarczy. Logo powinno wyróżniać się i posiadać element oryginalności. Chociaż nie ma nic złego w inspirowaniu się, to brak umiaru na tym polu może doprowadzić do problemów na polu prawnym i utraty wiarygodności marki.
Formaty plików
Projekt logo to jedno, ale nie nada się na wiele bez możliwości używania go na różnych platformach i nośnikach. Musisz posiadać pliki, których będziesz mógł użyć do zrobienia, w zależnosci od potrzeb, m.in. billboardu, stopki e-mail, zdjęcia profilowego czy wizytówki. Profesjonalny grafik tworzy projekty logo w wektorach (co pozwala na skalowanie grafiki bez utraty jakości), dopasowuje wymiary logo na różne paltformy oraz przygotowuje pliki do druku. Więcej o fromatach grafinczych przeczytanicie w naszym artykule "Formaty plików graficznych".
Konflikt kolorów
Wybór kolorystki logo nie ogranicza się do połączenia Twoich kilku ulubionych barw. Jeśli nie znasz się na harmonijnym łączeniu kolorów i znaczeniu barw, lepiej zostaw to profesjonaliście. Klient wyczuje, jeśli logo nie będzie współgrało na poziomie przekazu i estetyki. Kolory potrafią wzbudzać zaufanie, podobnie jak profesjonalnie wykonany projekt.
Niepewny font
Każdy projektant graficzny posiadaja swoją bazę fontów, którą aktualizuje i powiększa razem z pojawiającymi się trendami i nowościami. Taka kolekcja jest pełniejsza od tej, którą sam zaczniesz tworzyć na potrzeby jednego logo. Wprawny grafik potrafi łączyc kroje pisma tak, aby pasowały do siebie i do charakteru marki. Co ważne, wie także, których fontów unikać.
Podsumowanie
Logo jest Twoją inwestycją w przyszłość i w ten sposób powinno być przez Ciebie potraktowane. Profesjonalne, spójne logo, w odróżnieniu od hobbystycznego wykonania, budzi w odbiorcach zaufanie. Pamiętaj, że nietrudno odróżnić profesjonalny projekt od dzieła amatora. Logo jest wizytówką Twojej firmy i elementem sukcesu Twojego przedsięwzięcia. Warto zatrudnić doświadczonego grafika i pozbyć się wszelkich wątpliwości odnośnie jego wykonania, jakości i potencjonalnego użytkowania.