W jakim formacie powinno być logo?
Formaty plików logo
Po ukończonej pracy nad projektem logo dostajesz od grafika komplet plików. Jednak nie rozpoznajesz większości formatów? Nie wiesz dlaczego jest ich tak dużo i właściwie dlaczego potrzebne są one wszystkie? Jeśli odpowiedziałeś twierdząco, przeczytaj ten artykuł i dowiedz się wszystkiego, co musisz wiedzieć o podstawowych formatach plików.
Na pytanie „w jakim formacie powinno być logo?” nie ma jednej odpowiedzi. Wszystko zależy od tego, do czego potrzebujemy naszego projektu.
Pliki rastrowe
Pliki odpowiednie do prezentacji w sieci to pliki to pliki grafiki rastrowej, czyli na przykład te zapisane w formatach .jpg, .jpeg, czy .png. Ponieważ są one odpowiednio skompresowane, nie zajmują dużo przestrzeni, a zapisane w przestrzeni barw RGB jak najwierniej oddadzą kolory Twojego logo. Jeśli więc chciałbyś umieścić swoje logo na stronie internetowej, mediach społecznościowych, wirtualnym katalogu z ofertą swojej firmy- wybieraj właśnie te formaty. Będą one wyglądały świetnie na wszystkich ekranach urządzeń elektronicznych- komputera, smartfona, tabletu i innych.
Pliki wektorowe
Jeśli natomiast planujesz drukować swój projekt- czy to wizytówkach, banerach, a nawet długopisach i innych gadżetach- wybierz pliki wektorowe. Pliki zapisane w ten sposób posiadają rozszerzenie np. .ai, .svg lub .pdf. Pliki zapisane w tych formatach, w przestrzeni barw CMYK odpowiednie są do druku na wszystkich materiałach. Wybierając pliki zapisane w ten sposób masz gwarancję, że wydruk będzie wyraźny i czytelny.
Teraz już wiesz nieco więcej na temat formatów plików graficznych. Pamiętaj, żeby zapisać je wszystkie! Drukarnia może odmówić wykonania usługi dysponując tylko plikami grafiki rastrowej, a odtworzenie zapisanego w ten sposób obrazu w formacie wektorowym będzie dodatkowym kosztem.
W jakim formacie powinno być logo?
W jakim formacie powinno być logo?
Formaty plików logo
Po ukończonej pracy nad projektem logo dostajesz od grafika komplet plików. Jednak nie rozpoznajesz większości formatów? Nie wiesz dlaczego jest ich tak dużo i właściwie dlaczego potrzebne są one wszystkie? Jeśli odpowiedziałeś twierdząco, przeczytaj ten artykuł i dowiedz się wszystkiego, co musisz wiedzieć o podstawowych formatach plików.
Na pytanie „w jakim formacie powinno być logo?” nie ma jednej odpowiedzi. Wszystko zależy od tego, do czego potrzebujemy naszego projektu.
Pliki rastrowe
Pliki odpowiednie do prezentacji w sieci to pliki to pliki grafiki rastrowej, czyli na przykład te zapisane w formatach .jpg, .jpeg, czy .png. Ponieważ są one odpowiednio skompresowane, nie zajmują dużo przestrzeni, a zapisane w przestrzeni barw RGB jak najwierniej oddadzą kolory Twojego logo. Jeśli więc chciałbyś umieścić swoje logo na stronie internetowej, mediach społecznościowych, wirtualnym katalogu z ofertą swojej firmy- wybieraj właśnie te formaty. Będą one wyglądały świetnie na wszystkich ekranach urządzeń elektronicznych- komputera, smartfona, tabletu i innych.
Pliki wektorowe
Jeśli natomiast planujesz drukować swój projekt- czy to wizytówkach, banerach, a nawet długopisach i innych gadżetach- wybierz pliki wektorowe. Pliki zapisane w ten sposób posiadają rozszerzenie np. .ai, .svg lub .pdf. Pliki zapisane w tych formatach, w przestrzeni barw CMYK odpowiednie są do druku na wszystkich materiałach. Wybierając pliki zapisane w ten sposób masz gwarancję, że wydruk będzie wyraźny i czytelny.
Teraz już wiesz nieco więcej na temat formatów plików graficznych. Pamiętaj, żeby zapisać je wszystkie! Drukarnia może odmówić wykonania usługi dysponując tylko plikami grafiki rastrowej, a odtworzenie zapisanego w ten sposób obrazu w formacie wektorowym będzie dodatkowym kosztem.
pl-PL
1
Home
Zamów logo online. Najtańsze logotypy w Polsce. Profesjonalna obsługa, poprawki projektu gratis. Logo dla firm, logo dla startupów, logo dla biznesu, logo dla profesjonalistów.
2
Home
Formaty plików logo
Po ukończonej pracy nad projektem logo dostajesz od grafika komplet plików. Jednak nie rozpoznajesz większości formatów? Nie wiesz dlaczego jest ich tak dużo i właściwie dlaczego potrzebne są one wszystkie? Jeśli odpowiedziałeś twierdząco, przeczytaj ten artykuł i dowiedz się wszystkiego, co musisz wiedzieć o podstawowych formatach plików.
Na pytanie „w jakim formacie powinno być logo?” nie ma jednej odpowiedzi. Wszystko zależy od tego, do czego potrzebujemy naszego projektu.
Pliki rastrowe
Pliki odpowiednie do prezentacji w sieci to pliki to pliki grafiki rastrowej, czyli na przykład te zapisane w formatach .jpg, .jpeg, czy .png. Ponieważ są one odpowiednio skompresowane, nie zajmują dużo przestrzeni, a zapisane w przestrzeni barw RGB jak najwierniej oddadzą kolory Twojego logo. Jeśli więc chciałbyś umieścić swoje logo na stronie internetowej, mediach społecznościowych, wirtualnym katalogu z ofertą swojej firmy- wybieraj właśnie te formaty. Będą one wyglądały świetnie na wszystkich ekranach urządzeń elektronicznych- komputera, smartfona, tabletu i innych.
Pliki wektorowe
Jeśli natomiast planujesz drukować swój projekt- czy to wizytówkach, banerach, a nawet długopisach i innych gadżetach- wybierz pliki wektorowe. Pliki zapisane w ten sposób posiadają rozszerzenie np. .ai, .svg lub .pdf. Pliki zapisane w tych formatach, w przestrzeni barw CMYK odpowiednie są do druku na wszystkich materiałach. Wybierając pliki zapisane w ten sposób masz gwarancję, że wydruk będzie wyraźny i czytelny.
Teraz już wiesz nieco więcej na temat formatów plików graficznych. Pamiętaj, żeby zapisać je wszystkie! Drukarnia może odmówić wykonania usługi dysponując tylko plikami grafiki rastrowej, a odtworzenie zapisanego w ten sposób obrazu w formacie wektorowym będzie dodatkowym kosztem.
Formaty plików logo
Po ukończonej pracy nad projektem logo dostajesz od grafika komplet plików. Jednak nie rozpoznajesz większości formatów? Nie wiesz dlaczego jest ich tak dużo i właściwie dlaczego potrzebne są one wszystkie? Jeśli odpowiedziałeś twierdząco, przeczytaj ten artykuł i dowiedz się wszystkiego, co musisz wiedzieć o podstawowych formatach plików.
Na pytanie „w jakim formacie powinno być logo?” nie ma jednej odpowiedzi. Wszystko zależy od tego, do czego potrzebujemy naszego projektu.
Pliki rastrowe
Pliki odpowiednie do prezentacji w sieci to pliki to pliki grafiki rastrowej, czyli na przykład te zapisane w formatach .jpg, .jpeg, czy .png. Ponieważ są one odpowiednio skompresowane, nie zajmują dużo przestrzeni, a zapisane w przestrzeni barw RGB jak najwierniej oddadzą kolory Twojego logo. Jeśli więc chciałbyś umieścić swoje logo na stronie internetowej, mediach społecznościowych, wirtualnym katalogu z ofertą swojej firmy- wybieraj właśnie te formaty. Będą one wyglądały świetnie na wszystkich ekranach urządzeń elektronicznych- komputera, smartfona, tabletu i innych.
Pliki wektorowe
Jeśli natomiast planujesz drukować swój projekt- czy to wizytówkach, banerach, a nawet długopisach i innych gadżetach- wybierz pliki wektorowe. Pliki zapisane w ten sposób posiadają rozszerzenie np. .ai, .svg lub .pdf. Pliki zapisane w tych formatach, w przestrzeni barw CMYK odpowiednie są do druku na wszystkich materiałach. Wybierając pliki zapisane w ten sposób masz gwarancję, że wydruk będzie wyraźny i czytelny.
Teraz już wiesz nieco więcej na temat formatów plików graficznych. Pamiętaj, żeby zapisać je wszystkie! Drukarnia może odmówić wykonania usługi dysponując tylko plikami grafiki rastrowej, a odtworzenie zapisanego w ten sposób obrazu w formacie wektorowym będzie dodatkowym kosztem.